איזו עגלת תינוק לקנות – המדריך המלא

בחירת עגלת תינוק העומד להיוולד מלווה בהתלבטויות רבות. מכיוון שיש סוגים רבים של עגלות, ההמלצה היא לרכוש את העגלה הפרקטית ביותר עבור ההורים ובהתאם לצרכים המשתנים של התינוק לאור התפתחותו המהירה.

עגלת תינוק סטוקי היא מהעגלות המובילות בשוק. העגלה משלבת חשיבה רבה והנדסת אנוש ייחודית. הייצור הוא מחומרי גלם בטיב מעולה כמו מרכב מאלומיניום בשילוב פריטי פלסטיק, חמש עגינות לחגורה לצורך בטיחות מרבית לתינוק, פגוש קדמי ומסד רגליים הניתנים לשליפה, כיסוי רגליים הנשלף באמצעות רוכסן ועיצוב יפהפה .

העגלה עומדת בכל דרישות התקן ולכן היא בעלת תו תקן ישראלי ותקופת אחריות בת שלש שנים.

נוחות בשימוש בעגלה בגובה הנחוץ

אחת הנקודות החשובות שיש לבחון בעת הרכישה היא גובה העגלה כפרופורציה לגובהם של ההורים. כשגובהה של העגלה דומה לגובהם של ההורים, כל ההתנהלות עם התינוק כמו החתלה, הושבתו בעגלה, הוצאתו מהעגלה, מתן משחק וכו' , הכול נעשה בפשטות ובנוחות מקסימלית כיוון שאפשר לבצע הגבהה או הנמכה של העריסה או הטיולון על פני השלד. לעומת זאת בעגלות אחרות עקב הפרשי הגובה, ההורים עלולים לסבול מאי נוחות ומכאבי גב. בשיטה החדשנית של סטוקי הבעיות הללו כבר לא צצות. בני זוג שאחד מהם נמוך והשני גבוה, יכולים לנייד את מיקומיהם של הטילון או העריסה למעלה או למטה כך שהתינוק ימוקם בדיוק בגובה שלהם. גם ידית האחיזה הארגונומית המכוסה בבד דמוי עור, מאפשרת לכוון את האלמנטים לגובה הרצוי .

כשנמצאים בבית קפה או במסעדה אפשר לשנות את גובה מיקומו של הטיולון לגובה השולחן וכך ליהנות מחוויה נפלאה יחד.

שימוש בבדים נושמים ועם מסנני קרינה

לנוחות התינוק, הוא שוכב או יושב בעגלת תינוק סטוקי על בדים נושמים הכוללים מסנני קרינה כדי להבטיח עבורו נוחות מקסימלית, שהייה על בדים נעימים שגם מסננים את הקרינה כך שהוא לא ייחשף לשמש היוקדת. הבדים הללו ניתנים לכביסה והם מותאמים לטרנדים האופנתיים, בצבעים הפופולריים .

החלפת צד של העריסה והטיולון בעגלה

אחד היתרונות המשמעותיים של עגלת תינוק סטוקי הוא האפשרות לשנות את מיקומה של העריסה או הטיולון בהתאם לצורך. כשהתינוק הוא קטן, הוא שוכב בעריסה ופניו מופנות לכוון האימא כדי שהיא תוודא שהכול תקין אצלו ושהוא יהיה רגוע, כי הוא רואה את פני אמו כל הזמן.

כשהתינוק גדל, הוא רוצה ליהנות מראיית העולם כולו, העצים, האנשים, המכוניות ועוד. לכן, כשמרגישים שהוא מוכן לכך או כשהוא מגיע למשקל של 9 ק"ג, מפנים את העריסה, מתקינים במקומה את הטיולון באופן הפוך והתינוק נהנה מאד מהראייה המרחבית של העולם.

שימוש בידית אחת בלבד בעת ביצוע שינויים בעגלה

במהלך הטיול עם התינוק נוצר לעתים הצורך לבצע שינוי כלשהו כמו העברת הטיולון ממצב ישיבה למצב שכיבה, או ההפך. אם התינוק נמצא על הידיים, אפשר לבצע את השינויים הנדרשים באמצעות יד אחת בלבד וכך יהיה נוח לתינוק בפוזיציה החדשה.

נוחות מקסימלית בעת קיפול העגלה

התכנון היוצא דופן של עגלת תינוק סטוקי מאפשר להורה להוריד את הטיולון מהעגלה ולאחר מכן באמצעות מנגנון חדשני, לקפל את העגלה בנוחות רבה גם ביד אחת כשהתינוק בידיו של ההורה.

העגלה המקופלת אינה תופסת שטח גדול והיא מאוחסנת בנוחות בכל תא מטען של רכב ממוצע ואפילו ברכבים קטנים .

משקלה של עגלת התינוק

עגלת תינוק חייבת להיות יציבה ומאסיבית, כדי לשאת את משקלו של התינוק, את תיקו המיועד לנפח מקסימלי של 9 ק"ג ואת הקניות שעורכים בדרך. בעת ההגעה הביתה, סל הקניות מתנתק בקלות כך שאפשר לבצע פעולה זו גם כשהתינוק נמצא על הידיים.

עגלת תינוק קלה מדי היא מסוכנת בסיטואציה שבה התינוק גדל ומנסה לקום לבד מהעגלה, אם היא לא תהיה כבדה ויציבה, הוא יכול חלילה ליפול ממנה.

האקססוריז של סטוקי

במקבל לייצור העגלה הייחודית, מייצר המפעל גם כמה סוגי אקססוריז המעניקים חוויה עוצמתית לתינוק כמו

  • תיקים פרקטיים במיוחד ונוחים לשימוש עבור הציוד הבסיסי של התינוק, חיתולים, ביגוד להחלפה, מוצצים, בקבוקים וכו' .
  • להשלמת ההנאה מהטיול, קיים בעגלה מתקן מובנה המחזיק כוס כך שההורה נהנה בדרך גם משתייה.
  • מזרן מרופד הממוקם בטיולון, בעל מבנה גמיש המקנה נינוחות מקסימלית לתינוק.
  • גגון איכותי הכולל מגן שמש וחלון הצצה . הגגון יוצר מיסוך על כל שטח העגלה, דבר המאפשר לתינוק ישיבה נוחה ללא התחושה שהשמש מסנוורת אותו.
  • עמדת טרמפיסט עבור האחים הגדולים המצטרפים לנסיעה.
  • מתאמים עבור סל קלים של יצרנים אחרים.

סוגי הגלגלים הקיימים בעגלת סטוקי

המהנדסים שתכננו את עגלת תינוק סטוקי מודעים לעובדה שחלק מהלקוחות גרים בעיר ונעים עם העגלה בעיקר בשבילי האספלט המסודרים בפארק ועל המדרכות ולעומתם יש לקוחות שגרים במושבים ובמקומות אחרים שבהם הטיול עם העגלה נע בעיקר בשבילי עפר וכורכר ולכן מיוצרים עבור עגלה זו דו גלגלים ייחודיים מוקצפים ומסיביים המתאימים לכל שטח ומסוגלים גם להסתובב במקום ב-360 מעלות.

.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עגלת תינוק
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה