איך לבחור פסיכולוג ילדים פרטי מומלץ

כאשר אנשים ניגשים לבחור איש מקצוע לפעמים הם לא כול כך יודעים על מה לשים דגש ומה לקבוע כקו אדום כאשר מתעמקים בחיפוש.

באופן כללי, הנטייה שלנו היא ללכת למוכר או למפורסם ביותר, אך לא תמיד זאת ההצעה הכי משתלמת או הכי מקצועית בעבורנו.

ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם כאשר בוחרים פסיכולוג ילדים ומתלבטים בין כול ההמלצות שמוצאים באתרי האינטרנט או ממכרים.

 

מחפשים המלצות ממכרים

ראשית, מומלץ להתחיל מלשאול מכרים וחברים האם הם מכירים או יצא להם לשמוע על פסיכולוג ילדים מומלץ. חוויה חיובית של אדם שאנחנו סומכים עליו בנושא יכולה להוביל אותנו בקלות יותר למאגר של פסיכולוגים שקיבלנו עליהם המלצה ממשהו. תוכלו לנסות לחפש גם באתרים של אנשי מקצוע באינטרנט או לפרסם ברשתות החברתיות, סביר כי ככול שתכירו יותר אנשי מקצוע תדעו שבאמת חיפשתם ומצאתם את הטוב ביותר עבור הילד או הילדה שלכם.

 

מיקום ומחיר

לא פחות חשוב מלקבל המלצות על פסיכולוג ילדים פרטי מומלץ חשוב לברר מחיר של מפגש עם אותם הפסיכולוגים אשר קיבלנו עליהם המלצות ובהמשך לכך, גם לברר היכן הם מקבלים ומה רמת הזמינות שלהם. בסופו של דבר, ישנם ילדים אשר בהתחלה זקוקים לפגישות יחסית תכופות וצריך שהפסיכולוג שתבחרו יוכל לקבל את הילד שלכם לפי התכיפות שהוא צריך ללא המתנה מרובה.

 

המלצות וניסיון

לאחר שהרשימה שלכם צומצמה יותר הגיע הזמן לבדוק אודות הניסיון של הפסיכולוגים שמצאתם. באם הילד שלכם צריך טיפול בעיקר בתחום של הפרעות אכילה, כדאי למצוא איש מקצוע אשר מתמקצע בהפרעות אכילה ושיש לו גם ניסיון בתחום הזה. בסופו של דבר, כמובן שכול ילד הוא עם מקרה שלו וספציפי אך מאוד עוזר הניסיון ולראות מקרים רבים על מנת להיות יותר מנוסים ומקצועיים. חפשו זאת אצל האנשים שאתם בודקים.

 

בקשו פגישת הכרות

בסופו של דבר, עוד טרם אתם מתחייבים לפסיכולוג ילדים פרטי ספציפי, בקשו להיפגש לפגישת הכרות, אפילו עוד טרם תפגשו את הילד. קבלו התרשמות כללית מהפסיכולוג אשר תגיעו אליו ונסו להבין האם מסתמן שהוא יוכל לסייע לכם במקרה שהילד שלכם חווה. התייעצו לגבי המשך התהליך, ספרו בפגישה מה המצב של הילד ומה כבר ניסיתן לעשות וחוו דעתכם אודות מה שיציע הפסיכולוג שאותו אתם פוגשים.

בחירת פסיכולוג ילדים פרטי מומלץ, בדומה לבחירת אנשי מקצוע אחרים בכול מיני תחומים צריכה להיות שילוב גם של מיקומו ומחירו, אך בנוסף לכך גם של הידע והניסיון שלו. פסיכולוג ילדים אשר מתמחה בדברים שחווה הילד שלכם סביר כי יוכל לסייע יותר בטיפול בילד מכך שהוא מכיר מקרים דומים וזאת יכול לסייע לו לקבל תמונה ראשונית כללית אודות המקרה ולהתבסס על מקרי עבר.

שיחה אצל מומחה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ראש
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה