איך להפוך את המתנות בברית לאורחים לממש מגניבות

כאשר חוגגים אירוע משפחתי זה תמיד מרגש, אך אירוע אישי ורוחני כמו ברית מרגש עוד יותר. כשבני המשפחה מתאחדים על  מנת לחגוג את לידתו של בין משפחה חדש ואת כניסתו לעולם היהודי. נהוג לתת מתנות לאורחים באירוע כזה, וכדי לוודא שהן יהיו בלתי נשכחות הנה כמה טיפים.

 

סוגי מתנות לאורחים באירועים

באירוע משפחתי חגיגי כמו ברית נהוג לתת מתנה סמלית לאורחים המגיעים לחגוג עם בעלי השמחה. ישנם כמה סוגי מתנות שנהוג לתת, כמו למשל ספרוני זמירות עם ציון האירוע על פניהם, עציצים, מארזי שוקולדים או סוכריות, או תמונות המודפסות על מגנטים או תמונות מודפסות על גבי בלוקים מעץ.

ידוע שבאירועים בני משפחה, חברים, ואורחים מביאים מתנות או סכום כסף לאירוע על מנת להעניק אותם לבעלי השמחה ולכן נהוג להראות הערכה בצורת מתנה סמלית, אך יש כמה דרכים לקחת מתנה סמלית ולהעניק אותה בצורה מיוחדת ומגניבה.

 

הפיכת מתנה מאירוע למיוחדת ומגניבה

כדי להבטיח שהמתנה שהאורחים שלכם יקבלו באירוע תהיה בלתי נשכחת כדאי להשקיע מחשבה במתנה עצמה, אך גם בצורה בה היא ניתנת, כלומר – האריזה.

 

מתנות מומלצות לחלק לאורחים בברית ואיך להפוך אותם למיוחדות

על אף שמדובר במתנה באירוע שם המשחק הוא "דברים טובים באים באריזות קטנות".  חשוב לזכור שאירוע מכל סוג עולה כסף, והאורחים שלכם לא מצפים לצאת מהאירוע ברווח כלכלי, אלא בהרגשה שהם הוסיפו לאירוע בנוכחותם, אז משהו מיוחד אך קטן וצנוע יעשה את העבודה.

 

  1. עציצים

במיוחד לברית עציצים או זרעים יכולים להיות מתנה מושלמת ומתוקה, עם סמליות לצמיחה ותחילת חיים חדשים. הנחה של עציץ קטן ליד כל מקום ישיבה היא מתנה יפה שיכולה להחזיק מעמד שנים רבות ולשגשג ולצמוח לצמח בריא וגדול ממש כמו התינוק עבורו התאספו האורחים שלכם.

דרך אחת להפוך את המתנה למשמעותית יותר היא לצרף הסבר על העציץ או הזרעים שאתם מעניקים יחד עם הוראות טיפוח, כך שהאורחים שלכם יוכלו לגדל אותם במסירות.

 

  1. ספרוני זמירות או ספרוני תהילים

טקס הברית הוא דתי במהותו, וכולל תפילות ולעיתים אף שירים. האורחים שלכם יוכלו להנות מספרוני זמירות או ספרי תהילים, ולפעמים אפילו רק ספרונים לברכת המזון, במיוחד האורחים הדתיים שלכם.

תוכלו להפוך את המתנה למיוחדת על ידי הקדשה אישית יחס עם ציון האירוע לפי סדר ישיבת האורחים או בכניסה לאולם.

 

  1. הדפסת תמונה

אחד החלקים המהנים ביותר באירוע זה קבלת התמונות, כך יש מזכרת גם לאירוע וגם תמונות באיכות גבוהה עם מגע אישי שהאורחים יכולים לתלות בבית. במקום המגנטים הרגילים תוכלו לעשות הדפסה על עץ ולשדרג את איכות התמונה ועמידותה.

 

לסיכום

במקום מתנות זולות שנשכחות ברגע שעוזבים את האולם, כמו שוקולדים, השקיעו מחשבה במתנות בעלות טווח ארוך יותר, עם ערך אישי יותר.

מארזים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מתנות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה