איך מתכוננים לתביעת רשלנות רפואית?

תביעת רשלנות רפואית היא תהליך מורכב ויש צורך להתכונן רבות לקראתו. בין אם זה איסוף נתונים, פנייה לעורך דין או הכנה נפשית – חשוב שתשימו את הדעת על כל השלבים השונים ותבואו מוכנים לקראת התהליך. אז אם אתם רוצים לדעת איך מתכוננים לתביעת רשלנות רפואית – ריכזנו לכם מידע שיכול להיות חשוב מאוד עבורכם.

 

פנייה לעורך דין מומחה בתחום

הדבר הראשון שיש לעשות בעת הכנה לתביעה לרשלנות רפואית היא לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום המשפטי הזה. תביעות מהסוג הנ"ל יכולות להיות מורכבות מאוד ורק עורך דין שכבר התנסה בתיקים מסוג זה בעבר יוכל ללוות אתכם בתהליך. הוא יידע את כל התקנות, הנהלים והחוקים השונים ויוכל לייצג אתכם אל מול הגופים השונים באופן הטוב והמוצלח ביותר.

הוא יידע לבחון את המקרה בעיניים משפטיות ולתכנן את האסטרטגיות השונות כך שאתם תגיעו אל התוצאות הרצויות ביותר. אם אתם רוצים להתחיל בפתיחת תיק על תביעת רשלנות רפואית ואתם מחפשים עורך דין לצורך כך, מוזמנים לפנות אל עורך דין תומר בכר: למעבר לאתר הקליקו כאן.

עורך דין מומחה

הבינו מה יידרש מכם במהלך התביעה

שבו עם עורך הדין ונסו להבין איך בדיוק יתרחש מהלך התביעה ומה זה יצריך מכם. בין אם זה לוח הזמנים הצפוי, הפגישות שעורך הדין ירצה שתנהלו והמסמכים שהוא צריך מכם- חשוב שתכינו את עצמכם מראש מאחר ומדובר בתהליך ארוך שעלול לגבות מחיר כלכלי ומחיר נפשי. ככל שתבינו לעומק יותר מה עומד לפניכם- כך התהליך יהיה פשוט יותר עבורכם.

 

איסוף מסמכים וראיות

לאחר שהתחלתם את התהליך עם עורך דין מקצועי, הגיע הזמן להתחיל לאסוף את המסמכים והראיות הרלוונטיים למקרה, וזאת בכדי שתוכלו להוכיח שהתבצעה רשלנות רפואית. בין המסמכים שאתם יכולים לצרף יש מסמכים רפואיים שנכתבו על ידי אנשי מקצוע, הפניות שונות לבדיקות, סיכומי מחלה, תמונות שמוכיחות שהתבצע נזק ועוד.

את כל המסמכים הללו יש להעביר אל עורך הדין שלכם כדי שיעבור עליהם ויבדוק מה רלוונטי ומה יכול לעזור לכם להגיע לתוצאות הרצויות בתביעה.

 

תיעוד

צרו תיעוד של כל פנייה שלכם אל הגורמים הרפואיים. בין אם זה שיחת טלפון שביצעתם לרופא המשפחה בהקשר לנזק הפיזי שהתרחש, או התכתבות במייל- נסו לכתוב כל אחד מהם כך שתוכלו לשלוף את המידע הזה לאחר מכן. תיעוד של התקשורת עם המכון הרפואי הוא חשוב מאוד בהמשך הדרך.

 

תחקור והכנת התיק

השלב הבא בהליך זה יהיה לשבת עם עורך הדין ולהתחיל לעבוד על התיק עצמו והמהלכים השונים. הוא ייבחן את המסמכים שנתתם לו וישאל אתכם את כל השאלות שחשובות לו בכדי להתחיל בתביעה. חשוב שתענו לו בצורה המפורטת והכנה ביותר כך שלא יהיו שום הפתעות לאורך הדרך.

תביעת רשלנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תביעת רשלנות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה