אף פעם לא מאוחר להיפטר מההתמכרות

כל אחד מאתנו מכיר את הסצנה שמופיעה במרבית סרטי הדרמה. זו שבה אחת הדמויות שמכורה לאלכוהול, סיגריות או משככי כאבים אומרת שזה כבר מאוחר מידי. כלומר, היא לא יכולה כבר להיפטר מההתמכרות. אתם וודאי מבינים מהכותרת שלעיל שאין זה נכון – זה אף פעם לא מאוחר להיפטר מהתמכרות. כדי להביא את העניין למודעות, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא ואתם מוזמנים לקרוא אותו בעיון.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו בגפנו. לאחר שצפינו בסרט דרמה שהגיבורה בו אמרה בדרמתיות כי היא לא יכולה להיפטר מההרגל המגונה (צריכת אלכוהול בכמויות גדולות) הבנו שאנחנו רוצים לעשות שינוי. הרי מדובר בעניין שנטמע במוחותיהם של רבים וזו טעות מוגמרת. לכן, פנינו אל מי שנגמלו מהתמכרויות שונות רגע לפני שהיה נדמה להם שזה מאוחר מידי וחזרנו עם כל הסיפורים שאתם צריכים להכיר מקרוב. אלו שיגרמו לכם באמת להבין שאף פעם זה לא מאוחר מידי

 

אף פעם לא מאוחר להיפטר מההתמכרות – הסיפור של טדי

טדי עלה לארץ לפני 30 שנה. לדבריו, הוא עבד בארץ המוצא שלו כרופא נשים. הוא אהב את העבודה שלו ותכנן לעסוק בה גם בארץ. אך לצערו, הוא גילה שמסיבות בירוקרטיות שונות, הוא לא יכול לעסוק בתחום הרפואה שהוא כל כך אוהב. הדבר הוביל אותו לחוות התמכרות למשככי כאבים שגרמה לו לירידה משמעותית במשקל. ברגע האחרון, כשהוא היה על סף גסיסה, בנו לקח אותו למכון גמילה והציל את חייו. טדי אומר שזה אף פעם לא מאוחר. אם הוא יצא מזה בחיים – גם אחרים יכולים.

 

אף פעם לא מאוחר להיפטר מההתמכרות – הסיפור של דביר

דביר עישן סיגריות במשך שנים רבות מאז שהיה צעיר. כשהגיע אל גיל 50 הוא גילה שיש לו סרטן ריאות שנגרם כנראה בעקבות ההתמכרות לסיגריות. לדבריו, הוא עבר הליך ארוך של גמילה ובו בזמן טיפל בעצמו בבית חולים. כך שלאחר כמה שנים, הוא יצא מהמחלה הארורה ואמר שיפיץ את העובדה שזה אפשרי וזה לא מאוחר אף פעם להיפטר מהתמכרות.

 

מה אתכם? אולי זה הזמן שלכם?

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם או מכרים שלכם סובלים מהתמכרות כלשהי. אם כך, כדאי שתדעו שאין זה מאוחר. כדי שהם יוכלו לצאת מההתמכרות הקשה, יש לסייע להם ולהפנות אותם אל גורמים מוסמכים שיודעים איך לטפל במקרים מורכבים שכאלו. חשוב מאוד שלא תוותרו למרות הקושי (אנחנו יודעים שזה לא פשוט). תסתכלו על הסיפורים שלעיל ותראו כמה זה מרגש לראות את התוצאה החיובית לאחר עבודה קשה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שזה אף פעם לא מאוחר להיפטר מהתמכרות. כעת, כשאתם מודעים לעובדה חשובה זו, עליכם רק ליישם אותה ולטפל בעצמכם או במכרים שלכם.

קופסת כדורים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תוספי תזונה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה