גירושים לא חייבים להיות טרומה לילד – כך תעשו זאת נכון

אם שמעתם לא פעם חוויות קשות וטראומתיות מצד ילדים להורים גרושים וחשבתם שאין מנוס – דעו שזה לא נכון. הליך של גירושים לא חייב להיות קשה עבור הילדים שלכם. אם אתם רוצים לסיים את הזוגיות ביניכם על הצד הטוב ביותר, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך לעשות זאת ולא רק בשבילכם, אלא גם בשביל הילדים שלכם.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

חשוב שתדעו תחילה כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בבני זוג לשעבר שעברו בשנים האחרונות הליך חיובי של גירושים (כן, יש דבר כזה). הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בפורום שיש בו רק גרושים שנשארו בקשר טוב עד היום ושאלנו אותם – איך הם עשו את זה? והאם הילדים שלהם יצאו בחוויה טובה מההליך.

אלו שענו לנו בחיוב על השאלה ה – 2 קיבלו מאתנו פנייה בהודעה פרטית ובה ביקשנו מהם לסייע לנו בכתיבת המדריך. כך שבעצם, סייעו לנו כ – 10 זוגות גרושים וזו ההזדמנות להודות להם. בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

איך תוכלו לעבור הליך גירושין מבלי לגרום לילד לטראומה? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים להכיר מקרוב את המושג משמורת משותפת ולהבין שכל אחד מכם הולך לקחת חלק משמעותי בחיים של הילד. שכן, כדי שתוכלו לאפשר לילד לקבל את ההליך על הצד הטוב ביותר וכדי למנוע טראומות מיותרות, שניכם צריכים להיות שם בשבילו באופן שווה.

 

איך תוכלו לעבור הליך גירושין מבלי לגרום לילד לטראומה? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לפנות אל עורך דין גירושין מומלץ ולהחליט איך לבצע את חלוקת הרכוש ביניכם (במידה ואין לכם הסכם ממון). חשוב מאוד שתסתייעו אך ורק בעורך דין שהומלץ לכם בעבר. שכן, מדובר כאן בעניין שיכול לקבוע אם הליך הגירושין שלכם יסתיים על הצד הטוב ביותר או על צד רע שיגרום בסופו של דבר לקושי רב ביניכם, בני הזוג ולקשיים רבים אצל הילד.

 

בחירה בעורך דין גירושין מומלץ – איך עושים זאת?

כפי שוודאי שמתם לב, אנו מתעקשים על בחירה בעורך דין מומלץ בלבד. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין שכזה, החלטנו להציג בפניכם את 3 האפשרויות השונות שבאמצעותן תגיעו אל עורך הדין המתאים ביותר:

  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • חיפוש אחר ביקורות שנכתבו בפייסבוק
  • קריאת הודעות על עורכי דין בפורומים של גרושים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להבין איך תוכלו לעבור את הליך הגירושין מבלי לגרום לילד שלכם לטראומה. נאחל לכם שתצליחו ליישם ותעברו את ההליך על הצד הטוב ביותר.

משפחה מפורקת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לְהִתְגַרֵשׁ
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה