גם מיקי וגם מיני – 5 מזוודות ילדים מומלצות

נסיעה עם ילדים דורשת הרבה ציוד. החלום האולטימטיבי? לגרום לילדים לסחוב כמה מהדברים שלהם. כדי להפוך את החלום הזה למציאות, המטען של הילדים צריך להיות קל משקל וקל לתמרון כך שלא יהיו מאבקים או דמעות. זה צריך להיות עמיד, מכיוון שילדים לא ידועים כעדינים במיוחד עם הדברים שלהם וצריך שיהיה מרווח לצעצועים שמיכות ועוד. אם המזוודה  מעוצבת עם כמה מהדמויות האהובות עליהם או הדפס מהנה שמתאים להם, הם בטח יתרגשו יותר לגרור אותה, ואולי אפילו יעזרו באריזה!

 

  1.     American Tourister

המותג מציג מגוון רחב של עיצובים אטרקטיבים עם שלל דמויות אהובות מדיסני, פיקסאר ועוד. אם הילדים שלכם רוצים את מיני מאוס או את פרוזן על התיק – הם יקבלו. יש אפשרויו לסטים משלימים הכוללים מזוודה לילדים, טרולים לילדים ואפילו מדבקות לקשט את שאר הדברים. הכל, כמובן, מושלם לטיול משפחתי כי הילדים יאהבו את המטען לא משנה לאן הם הולכים.

 

  1.     Wildkin

מציעים מזוודות רכות על גלגלים לילדים גם בסגנון תרמיל וגם במזוודה. ההדפסים כוללים חדי קרן, דינוזאורים ומשאיות, והתיקים מציעים תכונות כמו ידיות טלסקופיות וכיסים חיצוניים עם רוכסן.  המזוודות בעלות איכות גבוהה, ונוחות מאוד לשימוש של ילדים ומבוגרים כאחד. זה מספיק קל משקל לפעוט כדי שיוכל להתמודד, ומרווח מספיק עבור כל הבגדים שלו וכמה צעצועים קטנים.

 

  1.     Kiddietotes

איזה ילד לא יאהב קורקינט שמחובר למזוודה מהמותג המהנה הזה? ילדים יכולים לארוז את כל הציוד שלהם בפנים ליהנות מהמרווח, ואז להתגלגל להם בנינוחות דרך שדה התעופה או המלון. (הם יכולים גם פשוט למשוך את התיק אם הם נוטים כך.) התיקים הם קלי משקל מאוד אך עמידים מאוד. תיקים של מותג אלו מגיעים בעיצובים מעניינים כגון פינגווינים ועוד ואין ספק שהם הופכים את הטיולים להרבה יותר מעניינים ומהנים.

 

  1.     Heys Luggage

חברת מזוודות Heys מציעה אפשרויות לכל המשפחה, מילדים קטנים ועד לבני נוער. עבור הסט הצעיר יותר, החברה מייצרת שלל של מזוודות עם דמויות אהודות מסרטי ילדים רבים. מזוודות עמידות ונוחות לשימוש ולרוב בעלות מאפיינים קשיחים. ילדים גדולים יותר יאהבו אפשרויות כמו מזוודות של מארוול, ספורט ועוד .יחד עם זאת, ישנם שדרוגים פרקטים כגון מערכת הרחבה לשחרור רוכסן שיכולה להוסיף עד 20% יותר שטח אריזה. התיקים חזקים ומגניבים וקל לזהות בין כל שאר התיקים המשעממים.

 

  1.     Younglingz

ילדים יכולים לנסוע בנמלי תעופה בקלות עם מזוודת Younglingz לרכיבה. כן כן קראתם נכון! מזוודות לרכיבה משלבות את היתרונות של מזוודה ועגלה.המזוודות מאפשרות לילדים לדמיין שהם רוכבים על אופנוע, כבאית, חד קרן או דינוזאור, עם דוושות רגל מתקפלות וכידון. חגורת בטיחות מתכווננת וכרית מושב מרופדת שומרים על בטיחות ונוחות לילדים בזמן הרכיבה, וגלגלי ספינר של 360 מעלות מקלים על המבוגרים שלהם לתמרן את המזוודה.

דרכון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
נוסע
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה