3 דברים שחשוב לעשות לפני הלידה

יש כל כך הרבה דברים שחשוב לעשות לפני לידה ואת זה כל אישה יודעת. אבל העניין הוא, שלא כל אישה יודעת מהם הדברים החשובים ביותר. יצאנו לבדוק מהם הדברים שאסור לוותר עליהם וצריך לעשות אותם לפני לידה וחזרנו עם 3 הדברים שאתן חייבות וחייבים להכיר. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים שתסגרו את כל הסידורים הדרושים לפני הלידה.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הדברים שחשוב לעשות לפני לידה, עליכם לדעת שפנינו אל מומחים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במי שעשו בעבר את הדברים הללו והם יודעים להגיד בדיעבד, שמדובר בדברים חשובים מאוד. דעו כי אותם מומחים הם בעצם גולשים ששלחנו להם סקר בנושא ושאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • האם הייתם בהיריון בשנתיים האחרונות?
  • אם כן – מה הדבר ה – 1 הכי חשוב שלדעתם צריך לעשות לפני לידה?
  • מה הדבר ה – 2 בסדר העדיפויות שלכם שחשוב לעשות לפני הלידה?

קיבלנו מעל ל – 100 תגובות ובסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים מטעם גורמים שונים.

 

הדבר ה – 1 הנפוץ ביותר שרבים עושים לפני לידה

הדבר הראשון שמרבית הגורמים שסייעו לנו כתבו שהוא חשוב מאוד לביצוע לפני הלידה הוא פנייה אל גורם שיאפשר לכם להסיר עין הרע בעופרת. מדובר בהליך הכרחי שיכול לאפשר לכם להיות בטוחים ב – 100% כי ההיריון יהיה תקין וגם הלידה. זה הרי ידוע שיש מסביבנו לא מעט אנשים ומספיק שאדם אחד מעביר אנרגיות רעות כדי להביא לעין הרע. אל תחשבו פעמיים ותבצעו הסרה של עין הרע בהקדם האפשרי.

 

הדבר ה – 2 הנפוץ ביותר שרבים עושים לפני לידה

חשוב מאד לעשות לפני הלידה רשימת קניות לתינוק שתכלול את כל הדברים שישמשו את היולדת בימים הראשונים שלאחר הלידה וגם בחודשיים הראשונים. שכן, מיד לאחר הלידה, אין זמן לרוץ ולערוך קניות של דברים גדולים. ההמלצה היא להוסיף לרשימה, בין היתר, את הדברים החשובים הבאים:

  • עגלה לתינוק
  • סלקל
  • טטרות
  • טיטולים
  • משחה להחתלה ועוד

 

הדבר ה – 3 הנפוץ ביותר שרבים עושים לפני לידה

הרבה אנשים פונים מראש למוהל כדי לקבל פרטים אודות הברית. אם יש לכם בן בבטן, כדאי שתיערכו מראש ותבדקו איזה מוהלים נחשבים למומלצים. שכן, אתם תרצו להיות בטוחים שבחרתם במוהל טוב ומקצועי, ולא בטוח שיהיה לכם זמן לערוך בירור מקיף רגע לפני הלידה או אחריה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת את 3 הדברים שחשוב לעשות לפני לידה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק ליישם ולהיות בטוחים שתהיה לידה קלה. נאחל לכם רק בריאות וידיים מלאות.

בטן הריונית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אישה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה