דיקור סיני לילדים – ללא מחטים

דיקור סיני הוא אמצעי טיפול שימושי לטיפול גופני ורגשי ויכול לשפר את איכות החיים של המטופלים בו.

קיימת אפשרות לטיפול כמעט זהה לילדים, ללא המחטים.

לשיטה יש הרבה יתרונות, והיא לא פולשנית וחסרת מחטים ובכך מונעת הרתעה מצד תינוקות וילדים.

 

דיקור סיני וחשיבותו

דיקור סיני מתבסס על תיאורית המרידיאנים, שזו תיאוריה לפיה לאורך כל הגוף ישנם ערוצים בהם זורמת אנרגיה, והערוצים האלו נקראים מרידיאנים. הרפואה הסינית מקשרת כאב, מחלות, מצוקה רגשית, וכדומה לחסימה בזרימת האנרגיה בגוף.

דיקור סיני הוא פתרון לשחרור החסימות הללו על ידי גירוי נקודות בערוצי האנרגיה במחטים דקים מאוד המוחדרים לנקודות ספציפיות. הטיפול מוכר כיעיל גם בקהילת הרפואה המודרנית ומומלץ לשימוש כטיפול משלים. לקריאה נוספת על רפואה סינית ויתרונותיה מומלץ לבקר באתר zhongyao.co.il.

 

שונישין

שונישין הוא דיקור סיני המונגש לטיפול בילדים עד גיל 7. לפי הרפואה הסינית דיקור יכול להוות תחליף למגוון רב של תרופות וטיפולים ומציע פתרון טבעי. שונישין הוא טיפול בילדים שאינו צורך שימוש במחטים ומשתמש בכלים מעוגלים לשפשוף נקודות לאורך המרידיאנים על מנת להגביר ולחזק את האנרגיה החיונית של הילד.

השיטה נעימה ואינה פולשנית ויכולה לעזור לילדים בהפרעות שינה, אלרגיות, אסטמה, עצירות, ועוד. את הטיפול ניתן להתחיל ממש מגיל 0.

 

יתרונות השונישין

  1. עדין ומהיר

כאמור הטיפול מתבצע בעזרת כלים מעוגלים ונעימים והוא אינו כואב. גירוי ערוצי האנרגיה נעשה בעדינות ולוקח דקות קצרות לתינוקות ומתארך מעט ככל שגיל הילד עולה.

 

  1. חיזוק מערכות אצל הילד

טיפול השונישין עוזר כאמור לטיפול במגוון בעיות רפואיות, נפשיות, והתנהגותיות. אחד היתרונות הבולטים הוא שהשימוש בשיטת הטיפול הזו הוא שהיא יעילה לאורך זמן, ומחזקת את המערכות בנוסף לריפוי שלהם.

 

  1. טיפול על ידי ההורים

בעת טיפול שונישין המטפל יכול להעביר כלים לטיפול להורי הילדים המטופלים ובכך מתאפשר המשך טיפול רציף. הטכניקות הן פשוטות וקלות להעברה וכך בריאות הילד מתחזקת ומתופחת.

 

  1. חיבור הילד לגופו

ילד שעובר טיפולי שונישין לומד על חשיבות איזון האנרגיות בגופו ובנפשו, ובנוסף יהיה ער יותר לבעיות שעלולות להתעורר כמו כאב, דלקות, חרדה, לחץ, ועוד.

 

  1. בניית אמון בין הורה וילד

כאמור הטיפול יכול להתבצע בקלות על ידי ההורים ושיטת הטיפול פשוטה ללמידה. המגע המטפל בין ההורים לילד מטפח קירבה ותחושת ביטחון ומחזקת את הקשר ביניהם.

 

לסיכום

שיטת הדיקור הסיני היא מוכרת ופופולארית, ויש לה תמיכה מחקרית בקרב הרפואה המודרנית. הטיפול מרפא, מרגיע, ומשחרר, והשפעותיו מורגשות לאורך זמן. שיטת השונישין היא גרסה מותאמת לילדים עד גיל 7 ומשתמשת בשלב ההתפתחותי בו הם נמצאים על מנת לרתום את האנרגיה המהירה יותר שלהם לריפוי.

השיטה מאפשרת לילדים להתחבר לגופם ומאפשרת חיבור עמוק יותר להורים על ידי העברת היכולת הטיפולית מהמטפלים המקצועיים להורים בבית. מומלץ לקרוא וללמוד עוד באתר ז'ונגיה – דיקור סיני לילדים (שונישין).

מחטים בעור

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
טיפול רפואי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה