החגים בפתח וזה הזמן לחופשה משפחתית עם הילדים בתל אביב

חג האביב הקרב ובא מהווה הזדמנות נפלאה לנופש משפחתי יצירתי. תל אביב מציעה מגוון אטרקציות ופעילויות לזמן איכות משותף בעיר הגדולה. תוכלו לבחור בין ים ליבשה, מוזיאונים מרתקים, אתרי תרבות ומופעים.
בפסח הקרוב מציעה בירת הפנאי והבידור שלל ספיישלים למשפחות מתערוכת רכב ענקית דרך מופע בהובלתו של קופיקו ועד אתגרים בין מתנפחים ואפילו תצוגה ייחודית המוקדשת להמצאותיו של לאונרדו דה וינצ'י. כל שנותר זה רק לבחור וליהנות בלי הפסקה.

תתחילו לשחק
תל אביב היא עיר של הנאות ומשחקים ואם מתחשק לכם לצאת מעבדות לחירות עם הרבה אקשן– פסטיבל גיימרז הוא הפסטיבל בשבילכם. פסטיבל הגיימינג הגדול במדינה יתקיים בחוה"מ פסח, בין ה-21-24 באפריל בהאנגר 11 בנמל תל אביב. התכנית האמנותית כוללת מתחם ריקודים אינטראקטיבי, מתחם חוויה וסימולטורים מתקדמים וחדשניים במיוחד, משחקי קונסולה מכל הסוגים ומשחקי סלולאר מגניב ואפילו הטסת רחפנים ועוד ריגושים טכנולוגיים. בנוסף, כרטיס מיוחד שכולל גם מפגש מעריצים עם כוכבי רשת.

דרייב לתל אביב
חובבי הרכב לא יוותרו על ביקור עם הילדים בתערוכת אוטומוטור – תערוכת המכוניות והאופנועים הגדולה המתקיימת מדי שנה בגני התערוכה. השנה תוכלו ליהנות בין התאריכים 21-24 באפריל בין השעות 09:30 בבוקר עד 20:00 בערב מחוויה מיוחדת על גלגלים. היכונו לרכבי ספורט, תצוגת ענק של רכבים, אולם אופנועים מרהיב, סדנאות רכב, אולם טכנולוגיה, מופעים ומפגני ראווה עוצמתיים של רכבי ספורט ועוד הפתעות.

נסחפים עם כוכבים
חופשה משפחתית בתל אביב  היא הטיימינג האולטימטיבי לצפות במופע ולטעום מחיי התרבות והבידור של העיר. בפסח יתקיים מופע אולסטאר 2019 השנתי של ליגת ווינר סל. את הבמה יכבשו עדן בן זקן עם מיטב הלהיטים. מרגי בהופעת אורח והמופע ייערך בהנחיית עומר חזן וקים אור אזולאי. מתי? ב-12.4 בשעה 13:00 בהיכל מנורה מבטחים תל אביב.

מה דה וינצ'י היה אומר על זה?
תל אביב מציגה מגוון רחב של מוזיאונים שיחשפו את הילדים בפני אמנות והמצאות. תערוכה ייחודית שתוצג בעיר עד ה-18 באפריל היא "לאונרדו דה וינצ'י 500 – הסטארטפיסט הראשון" והיא מתקיימת לרגל שנת ה-500 למותו של הממציא הגאון. איש הרנסנס שהמציא כל כך הרבה דברים והיה איש עם הרבה כובעים: מדען, מתמטיקאי, מהנדס, צייר, פסל, אדריכל ועוד והקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה הילדים יגלו טכנולוגיות, ציורים, דגמים מעניינים, הולוגרמות ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה בנמל תל-אביב.

מוכנים לאתגר?
וואי פארק הוא אחת האטרקציות האהובות על אורחי העיר הגדולה בחגים וגם בפסח יוקם שוב הפארק בהיכל שלמה תל אביב. זהו מתחם עצום של אטרקציות ואקסטרים עם שלל מתנפחי ענק וג'ימבורי לקטנטנים וכן מתקנים מיוחדים ועמדות צביעה. הפעילות האולטימטיבית לפרוק אנרגיות וליהנות מאקשן במתחם ממוזג ונעים. קפיצות, אתגרים ועוד הרפתקאות.

לחגוג עם קופיקו
אביב הגיע, פסח בא וקופיקו קופץ לבקר! פסטיבל קופיקו בפארק גני יהושע  – אמפיתאטרון וואהל מציג את הכוכב האהוב עם פעילויות וחוויות ומופע מרכזי מרגש. הפסטיבל יכלול שלל אטרקציות ממתחמי גרפיטי דרך מתחמי משחקים ועד מתחם יצירה וכמובן הצגה בכיכובו של קופיקו האהוב.

בתל אביב יש עוד הרבה אטרקציות לילדים מריחוף בכדור פורח בגני יהושע דרך לונה פארק המציע שעשועים להורים ולילדים ועד שייט חווייתי בים, חופים נפלאים, מתחמי תרבות ובידור כמו הנמל ומתחם התחנה, שופינג ומסעדות שילדים אוהבים. חופשה אמיתית עד הסוף בתל אביב כוללת אירוח  במלון בוטיק מול הים להשלמת החופשה המשפחתית המפנקת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
חופשה משפחתית בתל אביב
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה