הילדה הגיעה לגיל בת מצווה – ככה תחגגו

בת מצווה יכול להיות אחד האירועים המרגשים ביותר בחייה של כל נערה. כיום קיימות אפשרויות רבות לחגיגה משמחת הכוללות מגוון רחב של רעיונות לפעילות בת מצווה שיסייעו לכם להעניק לנערת בת המצווה חוויה מהנה במיוחד. ערב כזה אמור להיות נוצץ, מדובר, בלתי נשכח ובלתי רגיל ולשם כך נדרשת תשומת לב מרבית לכל חלקי הפאזל השונים שבעזרתם נבנה את האירוע.

 

בחירת מקום ואומן

חשוב לקחת בחשבון את מיקום האולם, המועדון או מקום האירוע. המיקום חשוב על מנת לאפשר למוזמנים להגיע בקלות מבלי להסתבך בדרכים. ישנה חשיבות גם לבחירת די ג'יי או אמן אחר לנהל את החגיגה. יש לבחור באמן המתמחה באירועי בת מצווה ושיכיר את כל הטרנדים והלהיטים האחרונים שילדת בת המצווה אוהבת. עוד על כך ראו https://bat-mitzvah.org.il

 

הפעלות ואלמנטים באירוע

מועדוני בת מצווה רבים מספקים שירותי הפעלות מהנים ומעניינים ומציעים אטרקציות שונות במסגרת חבילות בת מצווה. חשוב לבדוק, שהפעילויות והאלמנטים השונים יוסיפו עניין ויהיו מהנים עבור האורחים בבת המצווה בהתאם להעדפות של הנערה החוגגת. ניתן להזמין מסיבת קונספט שסובבת סביב נושא מסוים, כאשר האוכל, המוזיקה, העיצוב וכדומה כולם מותאמים.

 

אוכל טעים וקייטרינג איכותי

אוכל משובח הוא חלק בלתי נפרד מהמשימה וחשוב לבחור לפי שלושה סוגי תפריטים, בשרי, חלבי או טבעוני. מומלץ לבחור במנות שף מוצלחות, נפוצות, וטעימות. יש לבחור את הספקים המתאימים ביותר ולרדת לפרטים הקטנים ביותר מראש. חשוב לקבל המלצות מלקוחות עבר ולבחון את תיק העבודות. חשוב גם לברר לגבי איכות השירות ולוודא שהוא אישי ואדיב.

 

תיאום מראש

אפשר להקפיץ כל אירוע ולהפוך אותו למושלם לאחר תיאום ציפיות מוקדם עם משפחת הנערה החוגגת.  ניתן לארגן מופע סטנד אפ מותאם שירים את האווירה ויגרום לכולם להתגלגל מצחוק. חשוב להתאים את  הקונספטים באירועי בת מצווה לאישיות של הילדה החוגגת ולרצונותיה. ישנם מגוון רעיונות, כמו מסיבות פולמון, מסיבת אוזניות, משחקי חברה, הפעלות קריוקי ועוד.

 

אטרקציות נוספות

ישנן נערות שאוהבות מסיבת ריקודים או ל מופעי במה מיוחדים לבת מצווה. ניתן לכלול גם שולחנות משחק, תחנות יריד, מעגלי מתופפים, משחקי מולטימדיה וכדומה. ניתן להזמין את המיצגים והרקדניות ממקור אחד ללא צורך לחפש ולהתרוצץ בין ספקים שונים. רבים בוחרים עיצוב שמח הכולל  דובי ענק, פירוטכניקה, תוכנית קבלות פנים ועוד מגוון שירותים נוספים.

 

סיכום חגיגת בת מצווה

לסיכום הנושא, תכנון חגיגת בת מצווה כדאי לעשות יחד עם הנערה החוגגת, על מנת שהיא תהיה מרוצה מהתוצאה. חשוב להחליט מראש על קונספט ספציפי ולקבל המלצות לגבי המקום והספקים הרלוונטיים. חשוב לחשוב לא רק על ילדת הבת מצווה אלא גם על המשתתפים וכיצד להעניק להם חוויה סוחפת ומהנה בהתאם לעונת השנה ולקונספט הנבחר.

רחבת ריקודים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייזרים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה