הילד אוהב תשחצים אך לא מצליח לפתור אותם? יש לנו פתרון!

הבן הבכור של השכנים פנה אלינו בבוקר בהיר אחד וביקש שנלמד אותו איך לפתור תשחצים. שכן, כל השכונה יודעת שאנחנו מכורים לתשחצים, כך שאנו מקבלים פניות רבות מצד מי שמתעניינים בנושא. הפנייה של הילד בן ה – 15 גרמה לנו להבין כי עלינו לסייע לו ולאחרים באופן קצת שונה. במקום לאפשר לכל אחד לקבל את ההנחיה לפתירת תשחצים בנפרד, החלטנו לכתוב מדריך מעמיק שיסייע לכולם. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם והילדים שלכם תדעו איך לפתור תשחצים בקלות.

 

איך תאפשרו לילד לפתור תשחצים בקלות? השלב ה – 1: תשבו יחד אתו

כל הורה רוצה שהילד שלו ירחיב את אוצר המילים ויגיע למצב שבו הוא יהיה מומחה בתשחצים. שכן, מדובר בעניין שמעניק ביטחון רב. אנחנו ממליצים לכם בשלב הראשון לשבת ביחד עם הילד וליהנות מזמן איכות משותף. חשוב ליישם את שלב זה כדי לאפשר לילד להבין כי מדובר בעניין שהוא יכול לעשות בעצמו. תעודדו אותו על פתרונות שהוא כבר מכיר ותרמזו לו בפתרונות שהוא טרם הכיר. ככל שתשבו יחד יותר, כך יהיה לו קל יותר לזכור פתרונות שונים שיקלו עליו בפעם הבאה שישב לפתור תשחץ.

ילד כמו תשבצים

איך תאפשרו לילד לפתור תשחצים בקלות? השלב ה – 2: תכירו לו את האתר "תשחציישן"

אם אתם עדיין מיישמים את השלב הראשון, כדאי שתדעו כי עליכם להציב בפני הילד דד ליין שבו הוא יצטרך כבר לפתור את התשחץ לבדו. ההמלצה שלנו היא להחליט מראש כי תשבו יחד על 4 – 5 תשחצים בלבד. בשלב השני אתם צריכים להכיר לו את האתר תשחציישן שיאפשר לו לפתור בקלות כל תשחץ באשר הוא. אם אין לכם את הקישור לאתר, אתם יכולים ללחוץ על צמד המילים הכחולות שיאפשרו לכם לבצע מעבר לאתר במהירות.

 

בחירה באתר תשחציישן – הבחירה הנכונה עבור הילד שלכם

כניסה אל אתר תשחציישן תגלה לילד שלכם עולם חדש של מילים. שכן, באתר מוצגים פתרונות שונים של כל מיני צירופי מילים שמופיעות בתשחצים השונים. ההמלצה היא להכיר לילד את האתר רק בשלב השני, כדי שהוא יוכל קודם כל להרגיש שיש לו את היכולות. לאחר מכן, הוא יוכל לקבל הכוונה לפתרונות שהוא לא נחשף אליהם עד כה.

ילד כמו תשבצים

שימוש באתר תשחציישן – כך תעשו זאת

אם טרם הכרתם את האתר המדובר, כדאי שתדעו שאפשר להתמצא בו די בקלות. אתם יכולים למצוא את הפתרונות השונים ב – 3 דרכים קלות:

  1. להסתכל על הצד השמאלי של המסך ולראות אם הפתרון נמצא שם
  2. לבדוק בתחתית המסך אם הפתרון נמצא שם
  3. לערוך חיפוש באתר ולהגיע אל הפתרון שחיפשתם

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להקל על הילד שלכם שרוצה לפתור תשחצים לבד, אבל לא מצליח. נאחל לכם שיהיה פתרון קל ובהצלחה!

ילד כמו תשבצים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ילד כמו תשבצים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה