מנפצים את המיתוס – הכל על מזון רטוב לחתולים 

כולם מדברים על מזון יבש לחתולים באופן קבוע. שכן, מדובר באוכל הקבוע שניתן לחתולים על בסיס יום יומי, אבל אנחנו בחרנו שלא להתמקד במובן מאליו ויצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים אודות המזון הרטוב ששמו לא הולך לפניו מסיבה לא ברורה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל האמת על המזון הרטוב לחתולים.

 

מזון רטוב לחתולים – מה זה?

יכול להיות ששמעתם לא פעם על המזון הרטוב אבל לא טרחתם לבדוק במה מדובר. אם כן, זה הזמן להבין שגרמתם לחתול שלכם להפסד ענק. אנחנו נסביר לכם בהמשך מדוע אנו סוברים כך, אך קודם לכן נסביר מה זה בכלל המזון הרטוב. מדובר בעצם במזון שבא בקופסאות שימורים ובקופסאות מעדנים. עבורנו, בני האדם, המזון הזה עשוי להיראות מעט מוזר, אבל חתולים רואים אותו בעין שונה לחלוטין.

מזון לחתולים

מזון רטוב הוא צ'ופר מפנק

אם קראתם את הכותרת שלעיל, אתם כנראה מבינים שמזון רטוב הוא לא סתם אוכל משעמם. מדובר במזון טעים במיוחד שנחשב לצ'ופר מפנק. נבקש מכם לחשוב לרגע איזה אוכל החתול שלכם אכל בחודש האחרון. אם אתם מעלים בראש רק אוכל יבש ומשעמם, כדאי שתדעו שמנעתם ממנו תענוג צרוף.

תחשבו על זה רגע, הרי גם אנחנו בני האדם לא מסוגלים לאכול כל יום לחם עם חומוס או גבינה. אנחנו רוצים להתפנק לפעמים על חטיף מלוח או קוביות שוקולד. הצ'ופרים האלו מדמים את האוכל הרטוב עבור החתול שלכם. לחצו כאן ותוכלו לגלות את מגוון המזונות הרטובים שהחתול שלכם ישמח לקבל.

 

המזונות הרטובים המומלצים ביותר

שוחחנו עם מי שמגדלים חתולים בבית לאורך זמן וביקשנו לדעת אילו מזונות רטובים הם המומלצים ביותר לדעתם. גילינו שמרבית החתולים מעדיפים לאכול את המוצרים של חברת סימבה. אתם בטח רוצים לדעת מה הם הטעמים הנבחרים. אם כך, כדאי שתדעו שזה הדירוג שהתקבל במערכת שלנו:

  1. אוכל רטוב בטעם עוף
  2. אוכל רטוב בטעם בקר
  3. אוכל רטוב בטעם כבש
  4. אוכל רטוב בטעם טונה

מזון לחתולים

תוסיפו מזון רטוב לשגרת האוכל היומית של החתול שלכם

כעת אתם יודעים כי מזון רטוב צריך להיות חלק בלתי נפרד משגרת האוכל של החתול שלכם, כך שנותר לכם בשלב זה רק לבחור את הטעם המתאים ביותר עבור החתול שלכם. נציין כי רבים ממליצים לרכוש תחילה כ – 3 טעמים שונים ולבדוק איזה טעם הוא האהוב ביותר. אנחנו גילינו שהחתול שלנו אוהב את כל מגוון הטעמים. כך שמבחינתו, לא משנה מה נביא לו, העיקר שהוא יקבל קצת מזון רטוב בין הארוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שניפץ את המיתוס המיושן על מזון רטוב לחתולים. עכשיו אתם יודעים שמדובר במזון טעים ומזין שיאפשר לכם לפנק את החתול שלכם, כך שנותר לכם רק לתת לו לטעום.

מזון לחתולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מזון לחתולים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה