המדריך לבחירת תכשיטים לילדה עד גיל 6

הגברת הקטנה צופה באימא שלה עונדת תכשיטים וכמו שאמה מהווה מודל לחיקוי עבורה בתחומים רבים, כך גם בתחום האופנה. בשנים האחרונות אנו עדים לקולקציות רבות של מינימי שלמעשה מאפשרות לילדה להתלבש ממש כמו האם. כך גם בעולם התכשיטנות ביצירת תכשיטים "כמו של גדולות" באדפטציה לילדות.

בבחירת תכשיט לילדה, בין אם לכבוד יום הולדת או כל אירוע חגיגי ומשמח אחרת, תחילת גן, עלייה לכיתה א' וכדומה, חשוב להשקיע מחשבה רבה ולבחור תכשיט שבאמת מותאם לילדות בכלל ולאותה ילדה בפרט. קיימים עיצובים מיוחדים לילדים ויש לקחת בחשבון הן את העיצוב והצורניות והן את החומרים מהם עשויים התכשיטים, וכמובן כיצד להתאים את התכשיט לאופנת הילדים.

אספנו את הטיפים המובילים לבחירת והתאמת תכשיטים לילדות.

הצד הבריאותי של התכשיט
עור הילדים רגיש במיוחד בגילאים אלה וחשוב לשמור עליו היטב. לכן, כדאי לבחור מראש תכשיטים שעשויים מחומרים משובחים והיפואלרגניים כמו זהב. הזהב הוא מינרל טבעי, בעל אנרגיה שיכולה לסייע בריפוי הגוף, הוא לא מוביל לתופעות לוואי במגע עם העור בניגוד למתכות אחרות ויש לו גם השפעה מרגיעה על העור, מרקם רך וקטיפתי. מומלץ במיוחד לבחור עגילים מזהב אמיתי, כך יש סיכוי גבוה יותר שהאוזן תתרגל לעגיל – תכשיטים אלה אינם גורמים לאלרגיה או לדלקת.
גם לתכשיטי כסף יש יתרונות בריאותיים כמו לחימה בזיהומים וויסות חום, שיפור ברמת האנרגיה.

תכשיט שגדל עם הילדה
אם אתם רוכשים תכשיט לילדה ורוצים שהתכשיט ילווה אותה במשך השנים הבאות, כדאי לבדוק כיצד ניתן להרחיב את התכשיט כך שהוא יתאים גם בהמשך במיוחד בהקשר של צמידים. העדיפו צמידים עם שתי לולאות, כך שאפשר לבחור עם איזו לולאה לסגור את הצמיד על מנת להתאימו לפרק כף היד בצורה הטובה ביותר. בחרו גם שרשראות המגיעות במספר אורכים כך שניתן להאריך ולקצר את השרשרת בהתאמה אישית. עמידות אף היא משחקת תפקיד חשוב בבחירת תכשיטים לילדות, כאשר בוחרים תכשיטים עשויים מחומרים עמידים שלא נשרטים ושניתן לשמור עליהם בקלות כמו זהב וכסף אפשר לדעת לבטח שהתכשיט יחזיק מעמד במשך זמן רב.

עדינות היא שם המשחק
ילדות נמצאות הרבה בתנועה, בגן ובבית הספר, במהלך משחק. חשוב לבחור תכשיטים שיהיו נוחים ללבישה ובכל עת ולא יכבידו על הגוף. כך למשל, העדיפו עגילים קטנים הצמודים לאוזן במקום עגילים תלויים ומשוחררים. התייחסו למידות התליון וכן למשקל התכשיט, ככל שהתכשיט קל יותר כך המראה שלו קליל והוא גם נוח ונעים יותר "ללבישה". כמו כן, קחו בחשבון אלמנטים של סגירה נוחה ובטיחותית כדי שהתכשיט לא ייפול ויאבד. כמו לדוגמא – סוגר הברגה בטיחותי.
העיצוב אף הוא משחק תפקיד חשוב בבחירת התכשיט: העיצובים של הילדות עדינים וקלאסיים, קווים נקיים על זמניים. תוכלו לבחור שרשרת או תליון עם דמות או אלמנט אהוב במיוחד על הילדה כמו כוכב או לב, פרח, בעל חיים מועדף. שימו לב שיש גם תכשיטים עם אפשרות לתליון באותיות של שם הילדים בעברית או באנגלית, כך שהתכשיט פרסונאלי וייחודי לכל ילדה לפי שמה, שם המשפחה או מילה אהובה במיוחד, סוג של השראה או מוטו לחיים.

תכשיטי זהב לילדות יוכלו ללוות את הילדה מינקות והלאה, בעיצוב עדין ותמים מתאים לילדות. בחרו רכישה ממקום אמין, אפשרות לזהב צהוב או לבן ובכמה קרט מדובר, האם יש אחראיות על התכשיט, סיכוי כספי במידת הצורך ומשלוח עד אליכם. אל תשכחו לארוז את התכשיט ולהגיש לילדה את המתנה הקסומה בעטיפה יפה. שתתחדש!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ילדה קטנה וחייכנית
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה