התינוק שלכם הוא יחיד במינו: הכירו את הסטודיו למוצרי תינוקות בעיצוב אישי

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי הורים רבים תרים אחר עיצובים מיוחדים לחדרי התינוקות שלהם. יש מי ששוברים את הראש ומחפשים השראה באתרים מחוץ לארץ, בעוד אחרים, מביני עניין, מעיינים באתרים ישראליים ומזמינים עיצובים ייחודיים ומרהיבים. יצאנו לבדוק את השטח וחזרנו עם סטודיו למוצרי תינוקות בעיצוב אישי כחול – לבן שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו מהו הסטודיו המדובר. 

 

תכירו את סטודיו משי

הורים יקרים, אתם לא צריכים ללכת רחוק ולשבור את הראש בחיפוש אחר מוצרים איכותיים ומיוחדים לתינוקות שלכם. כל שעליכם לעשות זה להיכנס אל האתר של סטודיו משי. באתר אתם תגלו מגוון רחב של פריטים שיאפשרו לכם לעצב את החדר על הצד הטוב ביותר. הנה כמה מהעיצובים שאתם תראו במידה ותיכנסו אל האתר:

  • אותיות מעוצבות לקיר
  • משטחי החתלה ונחשושים
  • סטים למיטת תינוק
  • שמיכות מעוצבות ועוד

בחרנו להציג בפניכם כמה מהעיצובים הללו, כדי שתוכלו להבין מקרוב במה מדובר.

תכירו את סטודיו משי

אותיות לקיר

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם על הטרנד החם של עיצוב חדרי תינוקות. מדובר בתלייה של אותיות מעוצבות לקיר. האותיות הללו מגיעות במגוון רחב של צבעים ובדים והן מעוצבות על ידי הסטודיו עצמו. שכן, כפי שצוין לעיל, זהו סטודיו למוצרי תינוקות בעיצוב אישי. כך שזה לא משנה אם יש לכם ילד עם שם נפוץ או לא, תוכלו להזמין עבורו (או עבורה) את האותיות שיציגו את השם הנבחר בריש גלי.

אותיות לקיר

משטחי החתלה ונחשושים

הפריטים הנוספים שאתם צפויים לראות באתר הם משטחי החתלה ונחשושים. מדובר ב – 2 פריטים הכרחיים לכל הורה לתינוק. משטחי החתלה מאפשרים לחתל את התינוק בסביבה בטוחה ורכה. הנחשושים משמשים לכל מיני סיטואציות שונות.

למשל, לחיבור מיטת המטחברת אל המיטה של ההורים או כדי לתחום את התינוק בזמן בטן, כשהוא שוכב באוניברסיטה או על המיטה. אלו רק חלק מהשימושים. שכן, כל הורה מוצא את השימושים הנכונים עבורו בסיטואציות שונות.

 

סטים למיטת תינוק

אי אפשר לכתוב מדריך על עיצוב חדרי תינוקות מבלי לציין את הסטים למיטת תינוק. מדובר בסט שמאפשר לכם לעצב את כל המיטה מ – א' ועד ת'. אם חשבתם למצוא פריטים שונים בכמה חנויות, כדאי שתדעו שחסכנו לכם את ההליך. כל שעליכם לעשות זה להיכנס אל האתר של הסטודיו ולהזמין את הסט עם העיצוב המתאים עבורכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את אפשרויות העיצוב השונות שמוצעות בסטודיו משי. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור בפריטים המתאימים לכם ביותר ולעצב את חדר התינוק שלכם כמו שתמיד חלמתם. נאחל לכם בשלב זה שיהיה בהצלחה ושתהיה בחירה נכונה!

התינוק שלכם הוא יחיד במינו: הכירו את הסטודיו למוצרי תינוקות בעיצוב אישי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התינוק שלכם הוא יחיד במינו: הכירו את הסטודיו למוצרי תינוקות בעיצוב אישי
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה