חג החנוכה בפתח – אילו מתנות נקנה לילדי הגן?

במרבית גני הילדים במחוזותינו נוהגים להקדיש תשומת לב מרכזית לאירועים חשובים וימי חג לאורך שנת הלימודים. ילדינו המגיעים אל הגנים זוכים לתשומת לב אישית מצוות הגן ואך זה טבעי שהם מקבלים גם, בין היתר, מתנות אישיות באירועים המרכזיים הנחגגים בגן, החל מאירועים פרטיים דוגמת ימי הולדת, דרך ימי החגים הנחגגים בגן ועד למסיבת סוף השנה המסורתית.

חג החנוכה הינו אחד החגים המיוחדים והשמחים ביותר שיש לנו במרוץ השנה ומרבית הילדים, ומבוגרים כאחד, אוהבים לחגוג אותו בכל שנה מחדש. חג זה הוא הזדמנות מצוינת נוספת לחגיגה בגן ולמתן שי צנוע עם הקדשה לילדים. ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מקוריים למתנות חנוכה לילדים המסמלות את חג האורים היטב:

  1. חנוכיות – איך לא כמובן, חנוכייה אישית (גשר או אלומיניום) עם תמונת הילד.
  2. 2. קופת חיסכון – נהוג להעניק לילדים דמי חנוכה בחג ומה טוב יותר מאשר להטיל מטבע או שניים לתוך קופה אישית? מתנה שימושית לכל ימות השנה ולא רק לחנוכה.
  3. פספרטו – תמונה מעוצבת אישית עם ברכת הדלקת נרות חג החנוכה עם גרפיקה על רקע סביבונים.
  4. חולצת טריקו חגיגית – עם הדפסים צבעוניים שונים באווירת החג.
  5. סינר אישי – עם גרפיקה ומתכון להכנת סופגניות, כף הילד יכול להשתתף בהליך הכנתן, ירגיש בוגר וייהנה מהתרומה שלו להכנתן.

כל ילד יקבל מתנה בעת מסיבת החנוכה גן כאשר הגננת בוחרת את הרגע המתאים לכך. הילדים המקבלים את המתנות יהיו מאושרים ונרגשים, ההורים הנוכחים במסיבה ירוו נחת אף הם והערכתם לצוות המנהל של הגן יגבר. הקדשה אישית מעצימה את ההנאה והילד יתרגש מאוד לראות תמונתו מתנוססת על המתנה האישית ששייכת אך ורק לו. הענקת מתנות מספקת תשומת לב חשובה לילדים ומגבירה את תחושת השייכות שלהם לגן. מומלץ לרכוש מתנות אלו מחברה בעלת מוניטין בתחום אשר יש ברשותה מבחר גדול של מתנות בטיחויות ותיקניות. החברה מקבלת את פרטי הילדים ותמונותיהם ודואגת להדפסה מתאימה עם ההקדשות המיועדות לכל אחד. על המתנות ניתן לשלב גם את שם הגן וכך גם צוות הגן נהנה מפרסום מעולה שיתרום לו בהמשך.  

אז מה היה לנו עד עכשיו?
kids-1508121_640
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה