חופשה בחו"ל עם ילדים קטנים: המדריך המלא

מתכננים לצאת לחופשה המשפחתית מעבר לים עם הקטנטנים? זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לזמן איכות משפחתי – מבלי שמטלות העבודה והבית מפריעות לכם לגלות את הדברים שכולכם אוהבים לעשות יחדיו. בין כל הדברים החשובים שיש להערך איתם טרם הנסיעה החשוב מכולם הוא הבריאות של כולכם. לכן, רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל חינם ואתם מוכנים לדרך. הכנו עבורכם מגוון המלצות ורעיונות המתאימים לכל משפחה, עם מגוון רחב של טכניקות להפוך את הנסיעה לחוויה נפלאה הרבה יותר. המדריך המלא לחופשה עם הילדים לפניכם.

ספרו להם על הטיסה מראש

מספר ימים לפני שאתם נוסעים ספרו לילדים על החוויה המרתקת של כלי הנע באיטיות באוויר. אם זו הטיסה הראשונה שלכם בוודאי יהיו להם הרבה שאלות. חלק מהילדים חוששים מהטיסה עצמה ואחרים דווקא נרגשים להיות שעות רבות באוויר (כמו סופרמן!). תוכלו להראות להם סרטים של מטוסים טסים, איך נראה פנים המטוס ולהכינם לעובדה שיצטרכו לשבת שעות רבות על הכסא.

טיפ חשוב שנציין בהקשר זה – אם אתם יכולים נסו לרכוש את כרטיסי הטיסה בצורה שהילדים יהיו תמיד ליד אחד מכם לפחות. אם אתם נוסעים עם שלושה ילדים מומלץ לרכוש כרטיסים בשתי שורות הניצבות אחת מאחורי השנייה על מנת שתוכלו לשוחח זה עם זה לאורך הטיסה מבלי לקום מהכיסאות.

מתכננים את הטיסה שלכם

אם הטיסה אורכת זמן רב יתכן ותצטרכו להתארגן מראש לשעות רבות של בידור. בעידן הנוכחי בו הם רגילים לשבת מול המסכים ואין אינטרנט בטיסה האתגר כפול. לכן, הכינו כמות גדולה של סרטונים על המחשב הנייד, הטאבלט או הטלפון החכם, ספרים, חוברות צביעה ואפילו משחקי קופסא שאינם דורשים כמות גדולה של מקום.

הכינו מערכת שעות לכל שעה בטיסה עצמה ביחד עם הילדים. לדוגמה, תוכלו להחליט שבשעה הראשונה רואים סרט, לאחר מכן נחים קצת ואחר כך משחקים ביחד משחק קופסה. אם אתם טסים בטיסת לואו קוסט לא תוגש הארוחה הקבועה, לכן כדאי מאד שתערכו עם מזון מראש עבורכם ועבור הילדים, הביאו חטיפים ובקבוקי שתייה לכל אחד, כך תוכלו להמנע מהוצאות נוספות של אוכל ושתייה במהלך טיסה.

אחד המקומות המועדפים על הילדים הוא המושב ליד החלון. בדרך כלל תגלו כי אם אתם נוסעים עם יותר מילד אחד שניהם נרגשים לגלות את שטיח העננים המסתתר מתחת למטוס. לכן, כדאי לתכנן מראש שעות שונות שבהם יוכלו הילדים להתחלף ולזכות במקום הישיבה המבוקש.

מתכננים את הטיול

אתם עומדים לצאת לטיול מרגש עם מגוון אטרקציות המתאימות לגילכם. מה עם הקטנטנים שלכם? כמעט בכל עיר בעולם תגלו כי קיימים פארקי שעשועים המיועדים לילדים או מוזיאונים הכוללים גם פעילויות חווייתית מיוחדת. נכון, הילדים עדיין לא יודעים אנגלית ברמה גבוהה אך פעילויות רבות הם יכולים לעשות עם ההורה המתרגם להם וחלק מפעילויות היצירה אינן דורשות שליטה בשפה זרה.

הלינה במלון

כאשר אתם בוחרים את המלון בו תלונו בדקו מה הוא מציע לילדים. חלק מהמלונות יציעו (כמו בארץ) פעילויות מסביב לשעון ומלונות אחרים אף יכללו שירותי שמרטפות בעוד הילדים משחקים במועדון מיוחד משלהם המעוצב בצורה צבעונית וייחודית.

הכינו את הילדים לסידורי הלינה. אם בחרתם בסוויטה עם מספר חדרים והם עומדים להיות בחדר משלהם הישארו עמם עד שיירדמו ואף השאירו את הדלת בניכם פתוחה, אם הילדים יתעוררו בלילה הם יוכלו מיד למצוא אתכם.

מה עושים אם הילד לא מרגיש טוב?

אם הילדים חולים בטיסה ורכשתם מראש  ביטוח נסיעות לחו"ל חינם תוכלו לקבל שירותי רפואה מתקדמים בתשלום השתתפות עצמית סמלית. ברחבי העולם קיימות קליניקות פרטיות המשרתות תיירים. חלק מבתי המלון כוללים גם רשימת המלצות לקליניקה סמוכה.

חשוב לזכור לדווח במידה  והילדים אלרגים לתרופה או מזון כלשהו ולדעת כיצד להגיד את שם האלרגן באנגלית. חשוב גם לזכור כי לתרופות שונות (כמו אנטיביוטיקה) עשוי להיות שם אחר בכל מדינה. בחיפוש פשוט ברשת האינטרנט תוכלו לגלות את שם התרופה במדינה בה אתם שוהים.

לסיכום, החופשה המשפחתית הממתינה לכם יכולה להיות הזדמנות פז להטעין את המצברים ולבלות זה עם זה. התכוננו מראש והפכו את החופשה לחוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור ילדיכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
child-1111818_1280
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה