"חכם סיני פעם אמר" – כל המידע על רפואה סינית במקום אחד

עולם הרפואה הסינית טומן בחובו ענפי ידע רבים כגון תזונה נכונה, אבחון, טיפול ומניעת מחלות, איזון בין גוף לנפש, פילוסופיה וחוכמת חיים שהתפתחה במשך אלפי שנים. בעולם המודרני המאופיין בסטרס גבוה, תזונה לקויה ואורח חיים לא בריא, הרפואה הסינית יכולה להיות המפתח שבעזרתו ניצור שינוי מהותי. הפורטל הישראלי לרפואה סינית ואלטרנטיבית מזמין אתכם לצאת איתנו למסע לאורח חיים מאוזן ובריא. 

 

הפורטל הישראלי לרפואה סינית ואלטרנטיבית

פורטל רפואה סינית IGL מרכז את כל מה שאתם צריכים לדעת על רפואה סינית ועוד. האתר מציע מידע רב בתחומים כגון איזון גוף ונפש, תזונה נכונה, טיפולים ומטפלים, דיקור ועוד. בדרך זו תוכלו להבין טוב יותר כיצד רפואה סינית ואלטרטיבית יכולה לעזור לכם לנהל אורח חיים בריא יותר, מאוזן יותר ומספק הרבה יותר.

פורטל רפואה סינית IGL

יסודותיה של רפואה הסינית

תולדות הרפואה הסינית החלו כבר באלף השלישי לפני הספירה עם הופעת ספר הרפואה הפנימית של הקיסר הצהוב, דמות אגדית שנחשבת למייסדת האומה הסינית ואשר ליקטה את כל הידע הרפואי, הפילוסופי, הפסיכולוגי והמיסטיקני שהיה ידוע באותה תקופה לכדי אסופה של שאלות ותשובות שעוסקות בעיקר באבחון מחלות, מניעתן והטיפול בהן.

הספר השפיע לא רק על עולם הרפואה הסיני אלא גם על התרבות הסינית בכלל אשר הצמיחה מתוכה תורות נפלאות נוספות כגון הפאנג שווי ואומנויות הלחימה השונות.

 

הרפואה הסינית בעולם המודרני

העולם המודרני גובה מאיתנו מחיר כבד על ידי הגברת הסטרס והלחץ, מעט מדי שינה, תזונה לקויה והמעטה בפעילות גופנית. הרפואה הסינית מציעה פתרונות רבים שיעזרו לנו להתרגע, לישון טוב יותר בלילה, לאכול נכון יותר ולהגיע לאיזון בין הגוף לבין הנפש. לכן הרפואה הסינית רלוונטית עבורינו יותר מתמיד כדי שנוכל להתמודד טוב יותר עם האתגרים שהחיים המודרנים מציבים בפנינו ולהשאר בריאים.

פורטל רפואה סינית IGL

כיצד ניתן לשלב את חוכמת הרפואה הסינית בחיינו?

לא צריך ללמוד סינית על מנת לשלב את הרפואה הסינית בחיינו. כל מה שעלינו לעשות הוא למצוא מטפל מהימן ומנוסה שאנו חשים בנוח איתו ולתת לו לשחרר את הלחץ והמתח בחיינו ולסייע לנו למנוע מחלות כרוניות, או להקל על התסמינים שלהן כשהן מופיעות.

מיגרנות, כאבי גב, כאבי מחזור, כאבי שרירים ומפרקים או השמנת יתר אינם גזירת גורל. תוכלו להסתייע בטיפולי דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה, מסאז' רפואי ועוד על מנת להקל על התסמינים ולהביא לשיפור רב באיכות החיים שלכם.

 

לסיכום

הפורטל הישראלי לרפואה סינית ואלטרנטיבית מביא לכם את כל הטוב שברפואה סינית. באתר תוכלו למצוא מידע רב, לבחור מטפלים, ולהתחיל להביא איזון לחיים שלכם.  איזון של גוף ונפש ידוע כתורם למניעת מחלות כרוניות ולהקלה בתסמינים שלהן על מנת שגם אתם תהנו מאיכות חיים.

פורטל רפואה סינית IGL

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פורטל רפואה סינית IGL
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה