טיול ראשון עם הילדים בחו"ל – לאן כדאי לנסוע?

מתכננים לטוס לטיול הראשון שלכם עם הילדים? אלפי משפחות יוצאות מידי שנה לחופשה עם הילדים ברחבי העולם. אם אתם עדיין לא מנוסים בחיפוש אחר היעד המתאים, אספנו עבורכם חמישה יעדים אופציונליים שניתן לבקר בהם לראשונה עם הילדים.

לונדון

העיר לונדון, נחשבת לעיר נהדרת לטיול משפחתי עם הילדים. היא מציעה למבקריה אתרים רבים, מוזיאונים, מופעים, פארקים, גשרים ועוד. להורים שרוצים לטוס בפעם הראשונה עם ילדיהם ללונדון, נמליץ להסביר לילדים על הטיסה ללונדון, על המטוס עצמו ועל הזמן בו ישהו במטוס עד שינחתו ביעד. לאחר הגעתכם תוכלו לקחת מונית או אף לנסוע בתחבורה ציבורית כחוויה לילדים – אל המלון. טיול ברחבי העיר לונדון עם ילדים מצריך מכם להיות מאורגנים עם מים, מגבונים, קצת חטיפים ומשחקים קטנים במידה וישנן נסיעות מתוכננות כחלק מהטיול. לונדון מציעה תחבורה נוחה ושימושית לנוע ממקום למקום – הרכבת התחתית, אוטובוס קומתיים, אוטובוסים רגילים ומוניות.

ילדים רבים אוהבים לעלות על האוטובוס האדום ולהסתכל על הנוף האורבני הקסום, לבקר בפארקים הגדולים והמטופחים ולרוץ במדשאות בכיף. אפשר גם לפרוש סדין ולערוך פיקניק באחד מהפארקים ולהנות מהסנאים הקטנים שמשוטטים באזור. יש מספר אתרים חשובים שכדאי לבקר בהם במהלך הטיול המשפחתי: ארמון בקינגהאם, שעון הביג בן, הגלגל הענק (כדאי לרכוש כרטיסים מראש, בשביל לא להמתין שעות ארוכות בתור עם הילדים), האקווריום של לונדון, חנות M&M כיכר פיקדילי ועוד מקומות מדליקים נוספים.

ברצלונה

העיר ברצלונה מלאה בפעילויות המתאימות לילדים. מלבד הטיול המקסים בכיכר קטלוניה מלאת היונים וברובע הגותי, אפשר לבקר בשדרת לה רמבלה, לצפות בפסלים אנושיים (ילדים נלהבים מכך מאוד) ולהמשיך משם לשוק הפרחים והציפורים, שוק בוקריה ובסוף השדרה, יש את עמוד קולמובוס המרהיב. לאורך הטיילת, הילדים יוכלו להנות מהשחפים ומהברווזים, לקפץ איתם ולשחרר אנרגיות. אחרי שדרת לה רמבלה, אפשר לטייל על הגשר סמוך לנמל ולהיכנס לקניון מרמגנום (Mremagnum), שם תוכלו לאכול ארוחת צהריים עם הילדים, לצפות בסרט בקולנוע "איימקס" ובסופו, להמשיך לאחד האקווריומים המפורסמים, מחזה מסקרן ומעניין עבור הילדים. אחרי הסיור המופלא בקניון, אפשר לקחת שיט משפחתי מאזור הנמל, לעלות על הרכבל המקומי שמגיע לגבעת מונז'ואיק ולהמשיך את הטיול באטרקציות הקסומות בגבעות. אם ילדיכם חובבי כדורגל נמליץ לכם לקחת אותם לסיור באצטדיון קמפ נואו – אצטדיון הבית של לא רחקת מקבוצת ברצלונה האגדית.

בריסל

העיר בריסל, נחשבת ליעד נהדר לטיול משפחתי עם הילדים, בבריסל ישנן מספר אטרקציות מומלצות למשפחות, הכוללות את: עולם הרכבות  המרתק בו ניתן לצפות ברכבות בגדלים , צורות וצבעים שוניםTrain World, אוטוורלד בריסל Autoworld Brussels, Mini-Europe מיני אירופה, מוזיאון האמנות ADAM, מוזיאון ההיסטוריה והאמנות  Art and History  Museum ועוד.

הכיכר הגדולה של בריסל (Grand Place-Grote Markt) היא מקום נהדר לסיור עם הילדים, סביבה יש מבנים יפיפיים בני שלוש מאות שנים, עם תצוגות של אורות ומוסיקה על רקע אורבני מיוחד. משם ניתן להמשיך אל פסל של הילד המשתין לתוך הבריכה, מחזה שנראה מעניין עבור הילדים. אטרקציה נוספת בין הגדולות מכולן היא מוזיאון השוקולד של בריסל  Choco-Story Brussels, שם יוכלו הילדים להנות מחוויה מתוקה במיוחד.

פראג

פראג, היא היעד האירופאי המדהים ביותר עבור חופשה משפחתית עם הילדים. היא מציגה אתרים אומנותיים, בניינים צבעוניים, שדרות מפוארות ואטרקציות נהדרות לילדים. הרבה אנשים חושבים שפראג היא עוד יעד רומנטי שמתאים אך ורק לזוגות, אך עם השנים, הבינו – שהיעד מתאים גם למשפחות. ישנם מספר אתרים שמתאימים לילדים ברחבי העיר: פארק גבעת פטרין (Petrin) הצופה על הרובע מאלה סטרנה ועל רובע המצודה. באזור הרובעים, אפשר לנסוע ברכבל במעלה אחת הגבעות, לרכוב על סוסי פוני ולהנות מהעיר היפיפייה, מפריחת האביב ולעלות למגדל הדומה בחזותו למגדל אייפל של פריז (Rozhlenda). משם תוכלו להמשיך אל מצפה הכוכבים (Hvezdarna) ולצפות בכוכבים הזוהרים. ישנן אטרקציות נחשבות נוספות כמו: גן החיות של פראג (Zoo Praha), האקווריום של פראג (Mořský svět), מוזיאון הצעצועים של פראג ועוד.

ונציה

העיר ונציה, עיר התעלות והאווירה הרומנטית הפכה עם השנים למקום אטרקטיבי למשפחות עם ילדים. היא מוקפת באתרים קסומים, בכיכרות גדולות, גשרים יפיפיים, סמטאות עתיקות ורחובות ארוכים עם מסעדות, פסלים אנושיים ועוד. ילדים שמגיעים אל העיר ונציה, מוקסמים באופן מידי. כל הבניינים מהממים וצבעוניים, הרחובות בנויים על המים, המקומיים שטים בסירות ולא נוסעים ברכבים או באוטובוסים והעיר נראית שונה לחלוטין מכל מה שהם מכירים. ונציה ללא ספק שונה מהיעדים האחרים באירופה והיא מושכת אליה בשנים האחרונות הרבה משפחות עם ילדים שרוצות לטייל ביחד ולבקר באטרקציות השונות שיש לה להציע כגון: שיט גונדולה קלאסי, ספינת התיירים, ארמון הדוג'ה Palazzo Ducale, בזיליקת סן מרקו – St Mark's Basilica ועוד אתרים רבים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
טיול ראשון עם הילדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה