4 טיפים שיעזרו לכם לארגן מסיבת יום הולדת לילד

מעטים הם ההורים שמשתפים אודות החשש הגדול ביותר שבא לידי ביטוי בחייהם מאז הפכו להיות אבא ואמא. מדובר כמובן בהפקת מסיבת יום הולדת לילדים שנהיית יותר ויותר קשה עם השנים. אנו מכירים את הנושא מקרוב והחלטנו לרכז את הטיפים הטובים ביותר שיהפכו את המשימה לפשוטה. הישארו כאן ותכירו את 4 הטיפים שיובילו לארגון של מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

 

טיפ ראשון: תערבו את הילד בכל בחירה

רבות דובר על המעורבות של ילדים בחיי המבוגרים. אנשי חינוך עושים כל שביכולתם, כדי לאפשר לילדים לקחת חלק במטלות שיצטרכו לבצע בחייהם הבוגרים. מדובר בתור התחלה בדברים הפשוטים ביותר, לדוגמא: שטיפת כלים, קיפול כביסה ועוד. לצד זאת, יש לערב את הילד בכל הנוגע לבחירות שנוגעות ליום ההולדת שלו. מדובר בין היתר בחיפוש משותף אחר מקום שמתאים לאירוע, החלטה על מפעיל ועוד.

מסיבת יום הולדת לילד

טיפ שני: תבדקו חוות דעת על המפעיל הנבחר

חשוב שתדעו כבר עכשיו בחירה של מפעיל ליום הולדת אינה עניין של מה בכך. סביר להניח שבדקתם מראש שהמפעיל שהילד ביקש לא נכח בימי הולדת של ילדים אחרים, אך אין זה מספיק. שכן, תצטרכו לבדוק את טיבו של המפעיל ולברר שהוא עומד בקריטריונים הבסיסיים הבאים:

  • יש לו ניסיון בעבודה עם ילדים
  • מחזיק בתעודת יושר
  • נחשב למומלץ

רגע לפני שנעבור לטיפ השלישי, נדגיש שתוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו מצד הורים שהזמינו את המפעיל ליום ההולדת של ילדם. אלה נמצאות בלשונית הביקורות של גוגל שנגישה לכל גולש.

 

טיפ שלישי: תבדקו רגישויות טרם הזמנת הכיבוד

מוטלת עליכם האחריות בהגשת כיבוד שמתאים לכלל באי האירוע. זו ההזדמנות להדגיש שיש כיום לא מעט ילדים עם רגישויות לרכיבים מסוימים, לדוגמא: בוטנים, חלב, שקדים ועוד. לכן, תצטרכו לבדוק תחילה מול הוריהם של הילדים אם מישהו מהם סובל מרגישות שכזו ולבחור בכיבוד מתאים שאינו כולל את הרכיבים האלה, משום שהם עשויים להוביל להופעת אלרגיה מסכנת חיים.

 

טיפ רביעי: תבחרו בקונספט ייחודי

טוב שנשארתם כאן כדי לקרוא את הטיפ הרביעי שיהפוך את יום ההולדת של ילדיכם לבלתי נשכח. בשלב זה נמליץ לכם לשוחח עם הילד על קונספט שמתאים לו. מדובר בעצם ברעיון כללי שלפיו האירוע יעוצב. כך שאם הילד שלכם אוהב טרקטורים, תצטרכו להכין את המרחב הנבחר בהתאם לקונספט זה. מדובר לצורך הדוגמא בעוגה שמעוצבת כאתר בנייה, בלונים בצורות טרקטורים וכו'.

 

השורה התחתונה

אתם יכולים לארגן מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לילד שלכם בקלות, כדי שזה יקרה עליכם ליישם את 4 הטיפים שהוצגו לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתצליחו ליישם את האינפורמציה הזו על הצד הטוב ביותר ושתעבירו את המידע החיוני הלאה, כדי שהורים אחרים יכירו בו.

מסיבת יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
4 טיפים שיעזרו לכם לארגן מסיבת יום הולדת לילד
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה