יועצת שינה על מה ולמה

יועצת שינה - על מה ולמה?

הורים מותשים רבים שוכרים שירותי יועצת שינה שתעזור להם ללמד את התינוקות שלהם לישון. כן. מה ששמעתם. חושבים ששירות כזה יתאים לכם?

בוא נדבר על מה שתקבלו במאמר הזה:

  • להבין האם הצורך לקרוא ליועצת שינה, נכון לכם?
  • מה בתכל'ס תקבלו מיועצת השינה (והאם זה קסם? או פעולה פשוטה לעשות לבדכם?)
  • מה התוצאות שלהן אתם צריכים לצפות במידה והחלטתם לקחת יועצת שינה לתינוק שלכם

אם מצב השינה של התינוק או התינוקת שלכם נראה חסר תקווה, וכמעט מדי לילה, הפתרון הכי יצירתי שאתם מוצאים הוא להשכיב אותו לישון איתכם במיטה, ולבלות לילה שלם של מלמולים תינוקיים, השלכת זרועות ורגליים כמעט לכל עבר, שלא לדבר על היקיצות התכופות, כנראה שתרוצו פתאום לשירותי יועצת שינה.

בחודשים הראשונים לחייו, השינה של התינוק היא בלגן אחד גדול, ואם אתם חסרים את הידע להתמודדות נכונה עם המצב, עד מהרה העייפות תכריע אתכם עד כדי כך שהטיפול המסור והטוב שלכם בתינוק ייפגם. אלא שהמצב לא חייב להיראות כך.

רגע לפני שאתם הופכים לזומבים, זה בסדר לבדוק אופציות

כדי להמחיש את העניין שיש לכולם עם יועצת שינה להורים טריים, נקפוץ לסוף הסיפור: תוצאות האימון מובילות לתמונת מצב חדשה לגמרי: התינוק שלכם ישן כמו אלוף שינה עם ניסיון של שנים בתחום. אז למה אתם מחכים?

כי פעם, בעידן אחר לגמרי, הורים לתינוק שסירב לישון, ביקשו עזרה מהאימא שלהם. אבל לסבתות של היום יש תכניות חדשות לבילוי הזמן הפנוי שלהן. הן עסוקות, יש להן חיי חברה ותחביבים, או שהן פשוט לא מעוניינות ומאמינות שהתפקיד של הסבתא החדשה היום הוא ליהנות מהתינוק פעם או פעמיים בשבוע, לשעתיים או שלוש.

האלטרנטיבה היא לחלום על עתיד של שינה רצופה

ללא העזרה של יועצת שינה, הורים רבים מוצאים את עצמם מקריאים סיפורים על גבי סיפורים לילדים סרבני שינה, משחדים אותם עם הבטחות שצריך לקיים, ומגרשים את כל המפלצות מכל הארונות. עניין של שעתיים שלוש כל לילה, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב אתם מוצאים את עצמכם מערסלים את התינוק כל כלילה, חולמים על עתיד של שינה שלא נגמרת. שלא לדבר שבמקרים כאלו ואחרים הוא בכלל מתעורר או חולם ובוכה תוך כדי שינה, ממליצים לכם מאוד לקרוא קצת על זה לפני שאתם מעירים או נוגעים בתינוק בוכה מתוך שינה)

אבל היום, משפחות רבות נוקטות בגישה פרואקטיבית יותר, ופונים ליועצת שינה שתעזור להם ללמד את הילדים שלהם לישון בזמן ולהישאר ישנים, לפחות במשך רוב הלילה, אם לא כולו. עכשיו אתם מוזמנים להשלים את שעות השינה שלכם, או לתכנן, בלי להתפשר, תכניות משלכם לשעת השינה של התינוק.

לתינוק שלכם פשוט אין חשק לישון? ברור. העולם מעניין

חשוב שתבינו, הוא פשוט לא למד אף פעם ללכת לישון ולהמשיך לישון לפרק זמן ארוך, בלי צבא שלם שיבוא לעזרתו. יועצת שינה מספקת לכם את הכלים הדרושים במהלך מפגשי אימון שינה, ומלווה אתכם גם באופן אישי בהודעות טקסט, או דרך המיילים.

בצורה הכי פשוטה וברורה שיש – יועצת שינה אמורה להראות לכם, מה השיטה הטובה ביותר להרדים את הילד שלכם, מבלי להרגיש שאתם משועבדים לערב של הילד במקום לשלכם. 

בסופו של דבר, יועצת שינה לא אמורה להחליף את השיטה שלכם, אלא פשוט להסביר לכם, בעקבות הסבר מגובה ממחקרי מוח עתיקים ופסיכולוגים של ילדים קטנים, שמה שהם עושים, זה בהחלט מכוון להרדמה מהירה ונכונה לילד.

אבל בהחלט, חשוב לדעת את מי שוכרים ואת מי מכניסים הביתה, כי בדומה לתחומי ייעוץ רבים, השרלטנים קיימים והם רק מחכים להזדמנות להתעשר על חשבונכם. זהו. לא נוסיף יותר. המטרה שלנו במאמר זה היא לדבר על חשיבות שכירת יועצת שינה, כי כשתמצאו את המומחית, חשוב שתהיו מוכנים לשמוע בקולה ולפעול בהתאם להמלצותיה.

למה אנחנו מחדדים את הנקודה הזאת?

כי הרבה הורים פועלים מנקודת הנחה של Know best. כלומר, הם שמעו הכול וראו הכול, ואימא שלהם סיפרה להם הרבה סיפורים על הילדות שלהם ועל איך שהם הלכו לישון תיכף ומיד כשהתבקשו בלי לעשות בעיות, ובאופן כללי, יש להם אינטואיציה לגבי מה שהתינוק שלהם צריך.

והם צודקים. אין צורך לשכור שירותי יועצת שינה כשאפשר בהחלט לעבור לדפוסי חיים של לילות לבנים. או שלא. באמת שזה תלוי בסדרי העדיפויות האישיים שלכם.

יועצת שינה מבקרת בביתכם ומרכיבה תכנית אימונים נוחה לכם ולתינוק

במשך מספר מפגשי אימון, אתם מתאימים את לוח הזמנים של התינוק לאכילה ולשינה, לומדים להחשיך את חדר השינה של התינוק, לומדים בהדרגה להפסיק להגיב לבכיות ולקולות הנשמעים מחדרו, ואז, לילה אחד, אתם מניחים אותו לישון במיטתו, נותנים לו נשיקת לילה טוב, יוצאים מהחדר, ולא חוזרים אליו עד הבוקר.

נשמע כמו חיים בבפנים של גן עדן? זהו שלא. זה לגמרי יכול להיות גם הסיפור שלכם. אתם לומדים להיגמל מהצורך להיכנס לחדר התינוק כל חמש דקות, למלמל מלים מרגיעות וללטף אותו, או את השמיכה שלו, לא חשוב.

בתחילת האימונים, אתם מתרגלים להגיב למחאות הבכי של התינוק אחת ל-25 דקות, ובהדרגה מאריכים את זמני התגובה שלכם, עד שהתינוק לומד לישון רצוף במשך שבע שעות, ואתם מוצאים מחדש את האושר.

בסופו של דבר, כולם קמים עם חיוך

לאחר מספר לילות של אימונים, התינוק פשוט עוצם את עיניו ונרדם, ואתם גם נגמלים מההרגל להציץ עליו. חיי המשפחה חוזרים למסלולם, כולם ישנים בשקט, וקמים בבוקר עם חיוך.

אם אתם מחפשים מידע נוסף על יועצות שינה או אימוני שינה, דברו איתנו או היכנסו לכאן. יש לנו מדריכים מקצועיים שיעזרו לתינוק שלכם ללכת לישון ולהמשיך לישון, עד שהוא מתעורר מאושר. כי קושי ותשישות הם לא חלק בלתי נפרד מחיי הורים חדשים, חשוב שתפנימו את הנקודה הזאת.

פוסטים אחרונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ