יישור שיניים שקוף – כל היתרונות של יישור השיניים בלי החסרונות!

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר המתעניינים בהליך יישור שיניים שקוף. בתור מי שעברו את ההליך, אנו מבינים מה גורם לתופעה חיובית זו. החלטנו להעלות מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל דורש להכיר ביתרונות הרבים שבאים לידי ביטוי ביישור שיניים מסוג זה, כדי שכולם יוכלו לבחור בו וליהנות מחיוך אסתטי במיוחד.

 

מה זה בכלל יישור שיניים שקוף?

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר ששמעתם לא פעם על יישור השיניים השקוף שכבש את העולם. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בהליך נפוץ מאוד שמתבצע לא רק במרפאות אורתודנטיות בישראל, אלא גם ברחבי העולם.

הליך זה מתבצע על ידי אורתודנט מוסמך שמכין תבנית של השיניים שלכם תוך שימוש בחומר מיוחד. תבנית זו מאפשרת לו בסופו של דבר להפיק את ה"פלטה" השקופה שתונח על גבי השיניים שלכם ותביא ליישור מלא שלהן. עכשיו, כשאתם יודעים במה מדובר, נוכל להציג בפניכם את 3 היתרונות הבולטים ביותר שבאים לידי ביטוי בעת ההליך המדובר.

אורתודונטיה

היתרון ה – 1 שבא לידי ביטוי בעת ביצוע הליך יישור שיניים שכזה: המראה החיצוני נשמר

מי שמצאו את עצמם מטופלים אצל רופא שיניים בקריות בעבר כדי לקבל פרטים על יישור שיניים, וודאי יודעים שההליך מתבצע מבלי לפגוע במראה החיצוני של הפנים. זאת בניגוד להליך יישור שיניים מיושן שמתבצע תוך הדבקת קוביות מתכת על גבי השיניים. זהו יתרון משמעותי שמאפשר לכל אחד ליישר את השיניים מבלי שאחרים בכלל ידעו שהוא עושה זאת.

 

היתרון ה – 2 שבא לידי ביטוי בעת ביצוע הליך יישור שיניים שכזה: אין פצעים

מי שיבחרו לבצע הליך של יישור שיניים שקוף בקריות, יוכלו ליהנות מהליך פשוט שאינו כולל הופעה של פצעים בחלל הפה. נציין כי מדובר ביתרון משמעותי. שכן, מי שביצעו בעבר את ההליך המיושן של יישור השיניים, סבלו מפצעים כואבים במיוחד. השימוש ביישור שיניים שקוף מתלבש באופן ישיר על גבי השיניים ולא מוביל לפגיעה בשפתיים או בכל אזור אחר שנמצא בקרבת השיניים.

שיניים

היתרון ה – 3 שבא לידי ביטוי בעת ביצוע הליך יישור שיניים שכזה: במרבית המקרים אין צורך בעזרים נוספים

מי שמבצעים את הליך יישור השיניים צפויים למצוא את עצמכם משתמשים בעיקר בפלטה השקופה. כך שאין צורך להוסיף כל מיני אביזרים כמו גשר וגומיות שמחברות בין הלסתות (נציין כי אלה עזרים נוספים שהיה נהוג להשתמש בהם בעבר הלא רחוק).

 

לסיום

יישור שיניים שקוף נחשב להליך פשוט ונוח שמאפשר בסופו של דבר ליהנות מחיוך אסתטי וישר. מי שהתלבטו אם לבחור בהליך זה, יודעים עכשיו שאין צורך בכלל להתלבט. שכן, צריך רק לפנות אל אורתודנט מומלץ שיבצע את ההליך ולצאת בסופו של דבר עם חיוך מהסרטים.

שיניים שקופות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיניים שקופות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה