כיצד מדפיסים מחברות ממותגות?

מחברות ממותגות הפכו בשנים האחרונות לאמצעי קד"מ אפקטיבי במיוחד. הן מאפשרות חשיפה גדולה מאוד, ידועות בעלותן הנמוכה באופן יחסי לשאר מתנות הקד"מ ומהוות פריט שימושי ללקוח. קראו על הדרך להדפסת מחברות ממותגות שיקלעו בול למטרות השיווק שלכם.

 

למה מחברות ממותגות?

מחברות ממותגות מהוות מתנת קד"מ מועדפת עבור חברות ומותגים רבים ממגוון תחומים. לפניכם מספר סיבות שיוכלו להסביר את רמת הפופולריות של המוצר:

מחברות

מחברות ממותגות בגלל אפשרויות המיתוג הרבות

ניתן למתג מחברות קד"מ במגוון צורות. את הכריכה החיצונית ניתן להדפיס בצבע מלא או בשחור לבן בהתאם לתקציב החברה וכך גם את העמודים הפנימיים במחברת. בניגוד למוצרי קד"מ שונים בהם סמל המותג עלול להיבלע ברקע המוצר, כאן ניתנת הדגשה משמעותית לסמל ולסלוגן המותג.

 

שטח מיתוג גדול

לרוב מקובל להדפיס על מחברות בגודל A5. מחברות בגודל זה מעניקות לחברה שטח מיתוג משמעותי מאוד הגלוי לעין כל מי שנתקל במחברת. למחברות ממותגות אם כך, יכולות חשיפה גבוהות מלמוצרי קד"מ אחרים בשוק.

 

מזכרת מתאימה לכל כנס או אירוע

הזמנתם לקוחות להרצאה? ארגנתם כנס חגיגי? מה יותר מתאים מחלוקת מחברות ממותגות כחלק מהאפשרות לסכם את דברי המרצים ולהעלות על הכתב רשמים מהכנס?! מחברות ממותגת מהוות את הבחירה הטבעית בכל הקשור במזכרות מאירועי קידום מכירות וכנסים מקצועיים.

 

ניתנות להדפסה גם בכמות מינימלית

חברות מיתוג מתנות מאפשרות לכם כבעלי חברה להגדיר את כמות המחברות הממותגות אותן תרצו להדפיס. לרוב, ניתן להדפיס מחברות ממותגות גם בכמויות קטנות מה שמאפשר לכם להגיש מזכרת מקצועית גם באירועי חברה קטנים ובכנסי בוטיק.

 

מחברות ממותגות והפצת מסר המותג

מחברות ממותגות מאפשרות חשיפה גדולה של סמל המותג מכיוון שהן מגיעות עם הלקוחות לבית, לעבודה ולמקומות נוספים שם הן מגבירות את החשיפה למותג.

 

איך מדפיסים מחברות ממותגות?

מעוניינים להדפיס מחברות ממותגות כמזכרת מאירוע קד"מ? מומלץ לבחור בחברה המתמחה במיתוג מוצרי קידום מכירות בדגש על מחברות ממותגות. יש לבחור את סוג המחברת המודפסת. קיימת מחברת ממותגת בעלת כריכה רכה בגודל A4 העשויה לשמש את הלקוחות למגוון מטרות, לעומת זאת, ניתן להדפיס מחברת ממותגת בכריכת ספירלה המשווה למוצר מראה אלגנטי ומקצועי יותר. את הכריכה ניתן לעצב לפי שפת העיצוב של החברה.

נציין כי מחברות ספירלה מקובל להדפיס בגודל A5. קיימות מחברות עור, יומנים, מחברות מחשבון ועוד מגוון אפשרויות בכל מקרה בו תרצו לשדרג את המחברות.

מחברות

בחרו בחרת הדפסה מקצועית ובעל ניסיון במיתוג מוצרים

על מנת למקסם את מתנת הקד"מ, יש לבחור בחברת הפקת דפוס ומיתוג מוצרי קד"מ בדגש על רמת מקצועיות גבוהה מאוד, מחירים משתלמים ויחס אדיב לכל לקוח. ודאו כי איכות המחברות גבוהה ועשויה לשמש את הלקוחות למשך תקופה ארוכה, מה שיאפשר חשיפה גבוה יותר של המותג.

מחברות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מחברות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה