כל מה שחשוב לדעת על הדברה בבית עם תינוק

אם אתם עומדים להזמין שירותי הדברה, אתם צריכים לדעת מה כוללים חומרי ההדברה שבהם החברה עתידה להשתמש בביתכם. כמו כן, חשוב לזכור כי גם אם משתמשים בחומרי הדברה ירוקים, הם בכל מקרה לא יהיו מומלצים לנשימה. במיוחד אם יש תינוק בבית. הנה מה שחשוב לדעת לגבי הדברות, תינוקות ומה שבין לבין.

לקראת הקיץ כולנו מתחילים להרגיש בנוכחות של מזיקים כמו יתושים, זבובים ותיקנים, נמלים שחודרות לבית ועוד. בעוד שעונת החורף גם כוללת התמודדות עם מזיקים, בקיץ אנחנו נרגיש בהם יותר. וכשנצטרך הדברה בחולון, הדברה בעפולה או הדברה בדימונה ובכל עיר אחרת, השאיפה תהיה להצליח להיפטר מהמזיקים לאחר הדברה אחת. אבל בפועל, לעיתים צריך יותר מהדברה אחת. וכשיש תינוק בבית, זה עשוי להיות מעט מורכב, אם כי לא בלתי אפשרי.

פרופוקסור – החומר המצוי בהמון תכשירי הדברה

פרופוקסור הוא חומר שקיים בתוך לא מעט תכשירי הדברה שונים. מכירים את חומר ה-K300 שכנראה נמצא בכל בית אב ובכל משרד בישראל? ובכן, חומר זה מכיל בתוכו פרופוקסור, וחומר ה- פרופוקסור הוא עשוי להיות רעיל במיוחד לאנשים, בע"ח ותינוקות.

פרופוקסור הוא חומר שמצוי לא רק בתכשירים כמו 300K, אלא גם בתכשירי הדברה של חברות הדברה מקצועית. בין אם אתם עומדים להזמין הדברה בחולון או הדברה בכל אזור אחר בארץ, תבדקו קודם באילו סוגי תכשירי הדברה החברה תשתמש בביתכם.

מדוע חשוב להיזהר מפני חשיפה לחומר פרופוקסור?

חשוב להיזהר מפני חשיפה לחומר הפרופוקסור מכיוון שהוא עשוי, חלילה, לגרום לבעיות בריאותיות שונות. במהלך השנים, ה-FDA האמריקאי כבר אסר על השימוש בחומר זה, ובמדינות רבות בעולם המצב הוא זהה. בישראל עדיין לא השכילו לאסור את השימוש בחומר זה, ככה שהאחריות מונחת על כתפיו של הצרכן.

הבעיות הבריאותיות שחומר פרופוקסור עשוי לגרום הן בעיות כמו קשיי נשימה, פריחות על הגוף, פגיעה במערכת העצבים אצל תינוקות ואפילו סרטן, חלילה. בסופו של דבר, הדברה בחולון לא תהיה שונה מהדברה בכל עיר אחרת. הלקוחות ישאפו להיפטר לגמרי מהמזיקים. אבל כדאי לדעת, אפשר גם לבצע פעולות מנע כדי שהמזיקים לא יגיעו לביתכם מלכתחילה. בואו נדבר גם על זה:

פעולות מנע להרחקת מזיקים      

תאמינו או לא, אנחנו הם אלה שמזמינים לביתנו את המזיקים השונים. משאירים קערת מזון לכלב בפינת החדר? מזיקים יגיעו לטייל באזור כנראה. מנערים את מפת השולחן של שישי בערב מחוץ לחלון? על הדרך, אתם מפזרים רסיסי מזון מיקרוסקופיים שקוראים למזיקים לבוא לחגוג אצלכם בבית.

משאירים את שקית הזבל במשך שעות, תלויה על הדלת? ניחשתם נכון, מזיקים יריחו ויגיעו לסעודה. בשורה התחתונה, כשם שצריך הדברה בחולון, הדברה בבת ים או הדברה בכל עיר אחרת, ככה צריך קודם כל, לשמור על סביבה נקייה. אם תשמרו על סביבה מוקפדת, סביר להניח שלא תצטרכו שירותי הדברות. אבל אם בכל זאת מצאתם את ביתכם מותקף על ידי מזיקים, זכרו לא להשתמש בחומרי הדברה הכוללים בתוכם פרופוקסור. ואם תאלצו להשתמש בו בכל זאת, צאו מהבית לאחר השימוש בו. וקחו אתכם את תינוקכם, כמובן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה