כל מה שרציתם לדעת על מגבונים לחים לבייבי שלכם

מגבונים לחים הם מוצר הצריכה הנפוץ ביותר אצל הורים לילדים ופעוטות. במאמר הבא נסביר לכם איך לבחור אותם בצורה נכונה, כיצד להשוות בין סוגי מגבונים ואיך לחסוך בהוצאות

מגבונים משמשים הורים לתינוקות מינקות ועד גילאים מאוחרים. מלבד ניגוב וניקוי אחרי עשיית צרכים, המגבונים עומדים לרשות ההורים בשגרה ובחירום, מסייעים להם בתוך ומחוץ לבית ולעיתים קרובות חוסכים עבורם מאמץ. במקביל, למגבונים יש משמעות אדירה בכל הנוגע לשמירה על היגיינה והם מומלצים על ידי רופאים ואנשי מקצוע.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין מדוע מגבונים לחים הם מוצר הצריכה העיקרי של הורים ברחבי העולם. מנגד, הרבה הורים לא יודעים איך לבחור את המגבונים שמתאימים להם ולכם הם מוצאים את עצמם נושאים בהוצאות מיותרות. הפתרון הוא להכין היטב את שיעורי הבית ולהשוות בין סוגי מגבונים לפי מספר פרמטרים אובייקטיביים.

ניחוח, עובי ומחיר

מטרת המגבונים הלחים היא לספק אלטרנטיבה לשימוש בנייר יבש ובאותה הזדמנות גם להפיק ניחוח נעים עבור התינוק וההורים. בגלל זה הכי קל לבחור מגבונים מסוימים לפי הריח, שאותו ניתן להרגיש גם בלי לפתוח את כל האריזה. כמו כן, עם הזמן הורים מוצאים את עצמם מתרגלים לניחוחות של מגבונים מסוימים וממשיכים איתם. פרטים על סוג הריח אפשר למצוא על גבי האריזה ובעזרת מידע מטעם היצרן.

את הנושא של עובי מסובך יותר לבדוק כי נדרשת התנסות מסוימת עם סוגי מגבונים בשביל לגבש עליהם דעה מבוססת. השאיפה האולטימטיבית היא למצוא מגבונים כמה שיותר עבים שיכולים גם לספוג הרבה, אך זה כרוך בדרך כלל בהוצאה כספית לא מבוטלת.

לחילופין, אפשר להעלות את הסיכוי לשביעות רצון באמצעות רכישת מגבונים שמיוצרים על ידי חברה גדולה. חברות כאלה ינסו לשמור על המוניטין שלהם בתחום של מוצרי תינוקות והן מייצרות בעיקר מגבונים עבים מהרגיל.

באופן כללי, השוואת מחירים בין מגבונים היא חלק בלתי נפרד מאימוץ הרגלים של צרכנות נבונה. בפועל, יש לבדוק כל מקרה לגופו כי יכול להיות שמחיר נמוך מעיד על איכות ירודה, היעדר ריח, כמות קטנה של מגבונים בתוך האריזה וכן הלאה. הטיפ הוא להתייחס למחיר כחלק ממכלול שיקולים רחב יותר ולא להתפתות לרכישת מגבונים זולים שעולים ביוקר.

איזה מגבון מתאים לכם?

השוואה בין סוגי מגבונים לפי פרמטרים אובייקטיביים עלולה שלא להספיק. האמת היא שהורים לילדים צריכים לבדוק מה מתאים להם לפי מידת הרגישות של העור ועל רקע המלצות רפואיות מצד קופות החולים וטיפות חלב.

בסופו של דבר, רכישת המגבונים דורשת מההורים מיומנות אבל אפשר להתמודד בהצלחה עם המשימה אם משקיעים קצת מחשבה. בנוסף, כדאי לבדוק את תגובת העור למגבונים לאחר מספר ימים ובמידת הצורך להחליפם לסוג אחר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
Screenshot_3
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה