לא מהססים לבקש עזרה: שלושה טיפים להורים

מדהים לגלות שלכל מקצוע בעולם יש תקופת הדרכה ממושכת לצד הסמכה ולא ניתן לעסוק בשום מקצוע ללא תעודת גמר, אך אף אחד לא מכין אותנו להיות הורים. המקצוע החשוב ביותר בחיינו ניתן לנו ללא שום הכנה מראש ולפעמים כה קשה לנו לדעת האם אנחנו עושים את הדבר הנכון. בדיוק בשביל זה פתחנו את פורטל הורים.נט, כדי שגם בלבטים הכי קשים ובשאלות לא פשוטות, אנחנו כאן כדי לייעץ מנסיוננו הרב. 

 

פורטל הורים.נט

כהורים, אנו מתמודדים עם שאלות לא פשוטות רבות. פורטל הורים.נט הוקם על מנת לאפשר לכם לקבל מידע רב בנושאים מגוונים הקשורים לחינוך, בריאות, זוגיות, עולמם הרגשי של הילדים והמתבגרים ועוד. הפורטל שלנו מיועד לאפשר לכם מידע אמין ככל האפשר כדי שתוכלו להבין מה קורה לכם ולילדכם, לקבל טיפים ועיצות מועילות מהורים כמוכם ולקבל מידע מפורט על תופעות שיכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. תמיד מומלץ להתייעץ עם גורם מומחה להמשך טיפול.

טיפים להורים

שלושה טיפים מועילים להורים

פעמים רבות אנחנו מתלבטים מה הדבר הנכון לעשות כאשר הילד שוב לא מכין שיעורי בית, מתחצף, או שהאחים שוב רבים. כל הורה מכיר את תחושת חוסר האונים כשהוא כבר לא יודע מה עוד הוא יכול לעשות כדי למנוע התנהגות לא ראויה או לעזור לילד סובל. בחרנו עבורכם שלושה טיפים מועילים כדי שגם אתם תוכלו למצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד כהורה:

  1. לשתף – דווקא בעולם שבו כולנו מחוברים לכולם ודי בלחיצה על כפתור הווצאפ כדי להיות בקשר מיידי עם מישהו, נראה שעדיין הורים רבים נמנעים מלשתף אחרים בקשיים שלהם מול הילדים. זה נובע בעיקר מבושה, פחד שיפנו כלפיהם אצבע מאשימה ותחושה שכל אחד מתמודד עם זה אחרת ולא כל פתרון מתאים גם לנו. אבל דווקא בדיוק בשביל זה צריך לשתף, על מנת לשמוע מספר דיעות ומספר רעיונות ולבחור מביניהם את הטוב ביותר עבורכם.
  2. לקבל מידע מקצועי ואמין – מה שעבד להורים שלנו, לא בהכרח יעבוד עבורנו, לכן מומלץ לגשת ולקבל מידע מקצועי ואמין על מנת שנוכל לקבל פתרונות אמיתיים שהוכחו כיעילים והשיפור יהיה מורגש תוך זמן קצר.
  3. ללמד את עצמכם – החינוך שאנחנו קיבלנו כילדים עשה אותנו מי שאנחנו היום, אבל אין זה אומר שאנחנו לא יכולים ללמוד משהו חדש, זוית אחרת, דרך טובה יותר. למידה מתמדת ורכישת כלים יעזרו לנו להיות הורים טובים יותר.

 

לסיכום

הורות היא המקצוע החשוב ביותר בחיינו, אולם דווקא למקצוע זה אף אחד לא מכשיר אותנו. הורים.נט שם לעצמו מטרה להביא לכם, ההורים, מבחר עצום של מאמרים, עיצות וטיפים בתחומים רבים ומגוונים של חינוך, בריאות, זוגיות, גידול ילדים ועוד כדי שגם ההורות שלכם תהפוך לחוויה נהדרת.

טיפים להורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
טיפים להורים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה