מה חשוב לבדוק כשבוחרים סדנא ליום ההולדת?

מסיבת יום הולדת היא הזדמנות נהדרת לייצר פעילות מלמדת, מגבשת ויצירתית עבור המשתתפים ולפי העדפתה של ילדת יום ההולדת. סדנא היא בחירה מתאימה בדרך כלל, משום שמדובר על פעילות מתוכננת ומודרכת, שמתאימה להפעלה של ילדות צעירות. סדנא גם מבטיחה שכל ילדה תצא הביתה עם יצירה מעשה ידיה וזיכרונות טובים, ומאפשרת להורי כלת יום ההולדת ליהנות מבלי לדאוג לחומרים, להפעלות או להנאתן של החוגגות.

 

סדנא ליום ההולדת?

סדנא היא בחירה מצוינת לפעילות יום הולדת של ילדים ושל ילדות בגילאי בית הספר היסודי וגם בגילאים מבוגרים יותר. עבור קבוצה של בנות שחוגגות ביחד.

הפעילות מוסיפה עניין מרכזי ואווירה נעימה למסיבה ומאפשרת הנחייה, הדרכה וליווי צמודים ובחלק מהמקרים גם תוספות מרגשות למסיבה מלבד הסדנא עצמה, כמו קישוט חלל המסיבה, מוזיקה והגברה וכמובן, גם מסיבת ריקודים וטקס עוגה שאף מסיבת יום הולדת אינה שלמה בלעדיהם. ישנן כמובן מגוון של סדנאות כמו סדנא ליצירת תכשיטים, סדנא ליצירת זר פרחים קלוע, סדנא ליצירת סבונים ועוד ועוד. לחץ כאן לבחירת ערכה.

סדנת יום הולדת

מה חשוב לבדוק עבור הילדות?

ישנם כמובן גם דברים שחשוב, כדאי ומומלץ לבדוק מראש כדי למנוע אי הבנות ואי נעימויות ולהבטיח שהסדנא תתאים למסיבה, לכלת יום ההולדת ולאורחות המכובדות. ראשית, כדאי לברר לאיזה גילאים מתאימה הסדנא – גם אם הנושא נראה מושלם, סדנאות לצעירים יותר עלולות לשעמם וסדנאות שמתאימות לבנות בגילאים בוגרים יותר עלולות להוות אתגר שיגרום לתסכול אצל חלק מהבנות.

כמו כן, חשוב לבדוק את התחום בו עוסקת הסדנא המדוברת – כדאי להתייעץ עם כלת השמחה ועם חברותיה, כדי שלא תהיו המסיבה הרביעית החודש שבה שוזרים זרי פרחים. כדאי גם לבדוק מה אורך הסדנא כדי לא לקבוע פעילות ארוכה מדי, עבור הבנות, בהתאם לגילן ולאופיין.

סדנת יום הולדת

מה חשוב לבדוק עבור ההורים?

כמובן שישנם גם פרטים חשובים, עליהם ככל הנראה לא תחשובנה ילדות צעירות אבל הם פרטים חשובים מאין כמותם עבור המבוגרים המארגנים, שאחראיים על הצלחת המסיבה ועל בטיחותן של המשתתפות. חשוב לברר מראש שמיקום החגיגה המתוכנן מתאים לסדנא המתוכננת, ישנן סדנאות רבות שיכולות להתקיים רק בחלל מקורה ואינן מתאימות לפעילות בטבע.

חשוב לוודא גם שהסדנא מתאימה למספר המשתתפות במסיבה – לרוב הסדנאות יש מספר אידיאלי של משתתפות אבל אם ישנן יותר חוגגות, לא כולן יוכלו ליהנות מהסדנה. כמו כן, חשוב לברר לגבי העלות הסופית של הסדנא וגם לוודא שהפעילות מבוטחת כראוי.

 

טיפים לבחירת סדנא עבור יום ההולדת

  • ילדות יודעות היטב מה הן רוצות, תנו לכלת השמחה לקחת חלק בבחירה, או לפחות לבחור את הסדנא מבין אפשרויות מתאימות.
  • קבעו את הסדנא מראש, כדי להבטיח שהסדנא תהיה משוריינת לתאריך המסיבה.
  • אל תסמכו על פרסומות – קראו ביקורות, שאלו הורים בעלי ניסיון וחפשו מידע אונליין, כדי לוודא שתקבלו יופי של סדנא.

סדנת יום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
סדנת יום הולדת
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה