לקחת את הילדים לסדנת שוקולד או לא?

למה כדאי לקחת את הילדים לסדנת שוקולד

האם אי פעם חלמתם להכין שוקולדים יפים עם הילדים? הנה כרטיס הזהב שלכם לתחום. בואו והצטרפו לסדנת שוקולד כדי לחוות את הנאת השוקולד על הידיים, ולייצר שוקולדים משובחים משלכם עם שוקולטייר מוסמך.

באמצעות מרכיבים טריים, מיוחדים ומשובחים של שוקולד, תוכלו ליצור קלאסיקות רבות של השוקולדים האהובים, בהדרכה מקצועית של מנחה בעל עשרות שנות ניסיון ותשוקה לאמנות השוקולד, שמלמד אתכם את מורכבות הטבילה ויצירת הקישוטים.

מקור לגאווה

העיניים, הידיים ותחושות הריח שלכם יהיו מעורבים באופן מלא במהלך הטבילה והקישוט ליצירת מבחר נדיב וטעים של שוקולדים שתוכלו לקחת הביתה, כדי שהילדים יוכלו להתגאות בפרי עמלם, לשמחת כל בני המשפחה והחברים.

ילדים, בני נוער והוריהם מוזמנים להשתתף באחת שכזו, סדנת שוקולד לילדים, שבסיומה תהפכו למומחי אירוח ותוכלו לארגן מסיבות עם מיטב היצירות שלמדתם, להכין הפתעות מקוריות לימי הולדת, לארגן קבוצות ילדים בבית ולהפעיל את הילדים בהכנת שוקולד, ואפילו להציג את השוקולדים שהילדים יצרו, באירועים עסקיים.

ילדים מספרים על חוויותיהם בסדנת שוקולד

זהו רק חלק ממה שהילדים ובני הנוער שהשתתפו בסדנאות שוקולד, סיפרו על חוויותיהם:

"השיעור הזה היה כל כך כיף. הלכתי עם אימא ועם שני חברים והייתה לנו חוויית פיצוץ. אם אתם אוהבים שוקולד, אתם חייבים בהחלט לעבור את הסדנה הזאת!"

"איזו דרך נהדרת להעביר בוקר שבת. זה היה כל כך כיף וחזרנו הביתה עם המון טעימות".

"הכול היה נהדר ואני אספר לכולם שאני יודעת להכין שוקולד."

"הייתה לנו סדנה נהדרת. שעתיים עפו בלי שנרגיש, וכל כך נהנינו לעצב את השוקולד שלנו, עם כמות עצומה של שוקולדים טובים שלקחנו הביתה."

"כל החוויה הייתה כל כך מהנה ושונה. אני בהחלט ממליץ על סדנת שוקולד לכל מי שאוהב שוקולד."

"זה היה ממש כיף להתעסק בידיים עם השוקולד, והחוויה הזאת לא דומה לשום דבר שחוויתי אי פעם. בהחלט הייתי עוברת שוב סדנת שוקולד."

אז מה היה לנו עד עכשיו?
choclate-kids
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה