מהם אופני איזון והאם הם מתאימים לילדים

אם אתם הורים לילד מעל גיל שנתיים וקצת, סביר להניח ששמעתם לא פעם על אופני איזון. שכן, מומחים בתחום התפתחות הילדים מדברים עליהם לא מעט. כדי לעשות סדר בנושא ולאפשר לכולם להכיר את האופניים מקרוב, יצאנו לבדוק מה הם אופני איזון והאם הם מתאימים לילדים? הישארו אתנו ותוכלו לצאת מומחים בתחום בן רגע.

 

תכירו את המומחים שהסבירו לנו מהם אופני איזון

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים אודות אופני איזון, היינו צריכים ליצור קשר עם מומחים בהתפתחות הילד. מדובר בגננות ופיזיותרפיסטיות ששוחחנו עמן ארוכות. הגענו אליהן לאחר שנכנסנו אל פורום שכולל מומחים בתחום וביקשנו לקבל מהם סיוע.

לשמחתנו, מעל ל – 20 נשים שעוסקות בתחומים אלו ציינו כי ישמחו לסייע בכתיבת המדריך. כך שבעצם, ישבנו יחד בגינה קהילתית ושמענו מהן את כל המידע החיוני בנוגע לאופני איזון וההתאמה שלהם לילדים. זו ההזדמנות להודות להן על הליווי בכתיבת המדריך. שכן, בזכותן, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

מהם אופני איזון?

סביר להניח שראיתם לא מעט סוגים של אופניים לילדים בזמנים שבהם יצאתם לפארקים ולגינות. מדובר באופניים מהסוגים הבאים:

  • אופניים עם 3 גלגלים
  • אופני בימה ג'וק
  • אופני איזון

ראוי לציין כי אופני איזון הן אופניים שקשה להתעלם מהן. שכן, מדובר באופניים שאין להם גלגלים כלל.

 

מה? אז איך נוסעים באופני איזון?

אופני איזון מאפשרות לנסוע תוך שמירה על איזון (כן, משם נובע השם שלהן). כך שהנסיעה בהן מתאפשרת באמצעות דחיפתן עם הרגליים. אופניים אלו מותאמות לילדים צעירים, בדרך כלל החל מגיל שנתיים וקצת. הילד שיושב עליהן צריך לדחוף בחוזקה את הרצפה שתחתיו, כדי להביא לתנועה של האופניים.

 

אז הן מתאימות לילדים?

בהחלט. אופני איזון לא רק מתאימות לילדים, הן מיוצרות עבורם. המומחיות בתחום התפתחות הילד ציינו בפנינו שמדובר באופניים שחשובות מאוד לחיזוק המוטוריקה הגסה. שכן, הילדים צריכים לדחוף בחוזקה את הרגליים בכל רגע נתון. בכך, הם בעצם מביאים לשימוש בשרירים הגדולים של הרגליים. מדובר בפעולה חיונית שלא באה לידי ביטוי באופניים אחרות.

 

בחירה נכונה של אופני איזון

אם טרם רכשתם אופני איזון לילדים שלכם, כדאי שתדעו שחשוב מאוד לשים לב שמדובר באופניים שנרכשים מחנות צעצועים איכותית ומוכרת בתחום. שכן, עליכם להיות בטוחים כי אלו אופניים איכותיות שיחזיקו מעמד לזמן רב וישמרו על הילדים שלכם בטוחים בכל נסיעה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את אופני האיזון. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש בנושא, אתם יודעים שמדובר באופניים שחשובות להתפתחות הילדים שלכם. כך שנותר רק לצאת ולבחור את הדגם המתאים להם ביותר. נאחל לכם שתבצעו רכישה חכמה ושיהיה בהצלחה!

אופני איזון המתאימים לילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אופני איזון המתאימים לילדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה