מה האוכל המומלץ לחתולים?

מזון איכותי לחתולים חיוני לבריאות הפיזית והמנטלית של החתול שלכם. חלק מהאנשים אינם מודעים לחשיבות של המזון שהם רוכשים עבור חיות המחמד שלהם, אך למעשה מדובר על חלק חשוב וחיוני בבריאות שלהם. מזון ברמה גבוהה יוכל לספק לחתול שלכם את כל הצרכים שלו, דבר שיבטיח לשמור על בריאות השיניים והחניכיים שלו, פרווה מבריקה ונעימה למגע ומצב רוח טוב יותר. במאמר זה נספק לכם טיפים לגבי הדרך היעילה ביותר לבחור מזון לחתולים.

 

מזון מומלץ לחתולים – מה כדאי לדעת?

רכישה נכונה של מזון לחתול שלכם יכולה להשפיע באופן מהותי על איכות החיים שלו. מזון מאוזן ובריא, המכיל את כל אבות המזון ועשוי מרכיבים טריים יוכל לספק לחתול שלכם חיים ארוכים ובריאים יותר. בדיוק כמו בני האדם, גם החתולים זקוקים לתזונה מאוזנת, על מנת ליהנות מתחושה כללית טובה.

מזון המכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל עלול להוביל לאלרגיות, רגישות של מערכת העיכול, נשירת פרווה, קשקשים ומצב בריאותי ירוד. לכן חשוב לעבור על רשימת המרכיבים ולהקפיד לבחור במזון שמכיל אחוזי חלבון גבוהים, שמקורם בבשר או בדגים טריים. קמח דגים או קמח בשר נחשב לרכיב מזון ירוד, שעלול להכיל כמות גבוהה של אלרגנים, לצד אחוזי ספיגה נמוכים בגוף החתול.

מזון מומלץ לחתולים – מה כדאי לדעת

כיצד לבחור אוכל מומלץ לחתולים?

חלק מהאנשים מאמינים כי אוכל איכותי חייב לעלות ביוקר, אך למעשה בזכות petway – מבצעים, כל אחד יכול ליהנות ממזון איכותי לחתולים במחיר נוח ומשתלם. יש לוודא כי המזון הנבחר יכיל חלבון ממקור ידוע ואחיד, לעומת מזון שמכיל "רכיבי בשר". כמו כן, חשוב לוודא כי המזון מכיל את חומצת האמינו טאורין, הנחשבת לחומצת אמינו חיונית עבור חתולים.

מעבר לכך, המזון הנבחר חייב להכיל את כל הוויטמינים, המינרליים וחומצות השומן החיונית עבור בריאות החתול שלכם. כדאי לזכור כי חתולים, לעומת כלבים, אינם אוכלי כול, אלא מדובר על קרניבורים. לכן חתולים אינם זקוקים לפחמימות, העלולות רק להכביד על מערכת העיכול שלהם. מזונות פחות איכותיים יכילו תירס, אורז וחיטה, במטרה להוזיל עלויות.

כיצד לבחור אוכל מומלץ לחתולים? 

אוכל חתולים – על מה חשוב להקפיד?

מומלץ לשלב לחתולים אוכל יבש עם אוכל רטוב, במטרה להבטיח לחתול את כמות המים החיונית לבריאותו. חתולים אינם נוהגים לשתות לעיתים תכופות, דבר שמוביל לא פעם להתייבשות. לכן מזון רטוב יכול לספק להם תוספת של נוזלים, החיוניים לבריאות הכליות שלהם.

כמו כן, מדובר על דרך יעילה לספק לחתולים שלכם מגוון תזונתי, מאחר וחתולים נוהגים להשתעמם מהמזון שלהם במהירות גבוהה יחסית. אך באמצעות מזון רטוב ניתן להבטיח את הנאת החתול מהמזון וכמובן לספק לו את החוסרים שעלולים להיווצר בתזונה שלו לאורך זמן.

 

לסיכום

אוכל מומלץ לחתולים אמור להכיל את כל הרכיבים הנדרשים לבריאות החתול שלכם. חשוב לבחון את רשימת הרכיבים ולבדוק את אחוזי החלבון ואחוזי השומן המצויים במזון.

מה האוכל המומלץ לחתולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מה האוכל המומלץ לחתולים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה