מה זה פייתון ולמה כדאי ללמוד את זה?

בימים האחרונים אנו שומעים רבות על שפת הפייתון, מבלי לדעת במה מדובר. החלטנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להגיע למסקנה בנושא ולסייע לאחרים שתרים אחר התשובה. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב, כדי שתוכלו לקבל את האינפורמציה המלאה בכל הנוגע לשפה הפופולארית.

 

תכירו את הפייתון

השיח הער שמתקיים לאחרונה בנוגע לשפת הפייתון נובע מתוך סיבה ברורה. ככל שהעמקנו בנושא, הבנו ששפה זו נמצאת מסביבנו, אך אנו לא מכירים בה מקרוב, כדי לדעת על קיומה. נסביר שמדובר בשפה פופולארית ברחבי העולם שצומחת בקצב מהיר. חשוב לציין שזו לא שפה שמדוברת בין אנשים בתרבות מסוימת ורחוקה. שכן, הכוונה לשפה שמבוססת על קוד פתוח ונעשה בה שימוש לצרכים שונים, לדוגמא:

  • פיתוח אתרים
  • יצירת ממשק משתמש
  • בינה מלאכותית
  • ניהול של שרתים
  • פיתוח של אפליקציות ועוד

מדובר בשפת קוד פתוח שמאפשרת למתכנתים לשתף פעולה, כשקוד המקור נגיד עבורם. כלומר, כל אדם שיש לו היכרות עם השפה, יכול לקחת חלק בפיתוח.

מה זה פייתון ולמה כדאי ללמוד את זה

כדאי לכם להכיר את שפת הפייתון מקרוב

השפה המדוברת בקרב מתכנתים נחשבת לשפה רב שימושית שמשתלבת בכל מיני פרויקטים. מי שמתכנן להירשם למכללת נאיה קולג' שמעבירה קורסי לימוד פייתון צפוי לגלות שמדובר בשפה קלה ללמידה גם עבור חסרי ניסיון. לצד זאת, הלימודים יאפשרו לסטודנטים ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • מציאת עבודה בקלות (יש ביקוש רב בתחום)
  • אפשר לעבוד בארץ ובחו"ל
  • שכר גבוה

 

מתי מתאים ללמוד פייתון?

סביר להניח שאתם תוהים בשלב זה אם לימודי פייתון מתאימים לכם. אם כך, כדאי שתדעו שהתחום מתאים לבעלי ניסיון וחסרי ניסיון כאחד. לימודים אלה נחשבים למבוא לתכנות, כך שהם יפתחו בפני המתעניינים החדשים את הדלת לתחום. אם לא די בכך, יש תמיכה מקהילה פעילה וגדולה שמספקת חומר בנושא, כך שניתן לקבל עזרה בעת הצורך. זו ההזדמנות לגלות לכם שמתכנתים מנוסים יכולים לקבל מידע חדש שישמש אותם לארגז הכלים הקיים, כך שהם יוכלו להתקדם בתחום.

 

הימנעו מבחירה אקראית במוסד לימודים

יש מספר מצומצם של מכללות איכותיות שמציעות לימודי פייתון לסטודנטים עם ובלי ניסיון בתחום. חיפוש מהיר בגוגל יגלה בפניכם היצע רחב, אך סביר להניח שתתקשו לדעת באופן אקראי איזו מכללה נחשבת לטובה ביותר בתחום. אנחנו כאן כדי לסייע בהקשר זה ולהמליץ לכם לבחור במכללה שקיבלה את הביקורות הטובות ביותר בלשונית הביקורות של גוגל.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן ללמוד שפה חדשה!

עד כאן הפרטים שחשוב להכיר על הפייתון. בשלב זה ברור לכם שמדובר בשפה שמשמשת מתכנתים ומאפשרת לפתח פלטפורמות שונות ברחבי הרשת. עכשיו אתם צריכים לבדוק אם הנושא מסקרן אתכם ולפנות למוסד לימודים מומלץ שיספק לכם את המידע הרלוונטי שיקדם אתכם בתחום.

צילינדר בעין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תכירו את הפייתון
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה