מלאכים על 4: מה מאפיין את גזע הבוקסר

כלבי הבוקסר נמצאים אצל בני אדם כבר מאות שנים. כלב הבוקסר נחשב לכלב אצילי וחזק, ויש לא מעט משימות שאותן תוכלו לבצע יחד עם הכלב הזה. לפני שאתם מכניסים בוקסר אליכם לבית, יש כמה דברים שכדאי לדעת עליו. מדובר על כלב חזק מאוד, וחשוב להבין איך נכון להתנהל איתו. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב בהקשר הזה. 

 

גידול כלב

עוד לפני שמדבירם על כלב הבוקסר עצמיו, חשוב להבין שגידול של כל כלב הוא אתגר לא קטן. כדי שהוא יצליח, עליכם להכיר טוב את הכלב, ולהבין איך אתם יכולים לתקשר איתו בצורה טובה כדי שהוא יתנהג כמו שאתם רוצים. למידע נוסף על אילוף כלבים לחצו כאן, אבל בינתיים, הנה מה שיעזור לכם לגדל כלב בוקסר בבית שלכם.

גזע בוקסר

אילוף

לאור העוצמה הרבה שיש לכלב הבוקסר, כדאי להתחיל את הליך האילוף שלו עוד לפני שהוא מגיע לשיא הכוח שלו. המשמעות המעשית של זה היא שאם אתם רוצים לגדל בעצמכם כלב בוקסר,  כדאי לקבל אותו עדיין כאשר הוא במצב של גור, ולהתחיל מיד את תהליך האילוף. אילוף בשלב הזה יהיה הרבה יותר קל מאשר לנסות לאלף את הכלב כאשר הוא כבר בוגר עם הרגלים מסוימים.

 

אנרגיה

בהמשך לתהליך האילוף, חשוב להבין שלבוקסר יש הרבה מאוד אנרגיה שהוא צריך להוציא. בניגוד לכלבים אחרים שאיתם טיול של חצי ביום מאפשר לכם לסגור את הפינה הזו, כלב הבוקסר ישמח לבצע כמה שיותר פעילות גופנית. גם בתור מלווה לריצה הכלב הזה יוכל לעשות את העבודה. זכרו שכלב שלא יוציא מספיק אנרגיה מחוץ לבית, יאלץ להוציא אותה עליכם בתוך הבית.

גזע בוקסר

נאמנות ואהבה למשפחה

תכונה נוספת שמאפיינת את הבוקסר הוא נאמנות חסרת פשרות אל הבעלים שלו. אחרי שהכלב יתרגל אליכם, גם אם זה ייקח לו קצת זמן, אתם תזכו לחבר נאמן במיוחד. הכלב נחשב גם ידידותי לילדים אחרי שהם מכירים אחד את השני, מה שהופך את הבוקסר לבחירה נהדרת בתור כלב עבור המשפחה.

 

זהירות

אחרי שהסבנו לכם עד כמה הבוקסר הוא כלב חזק, חשוב להבין שלחוזק הזה יכול להיות גם סיכון מסוים. הבוקסר יכול להפוך את העוצמה שלו לתוקפנות מסוימת, ובתור הבעלים שלו האחריות לשמירתו מוטל על הכתפיים שלכם. הקפידו להסתובב עם הבוקסר רק כאשר אתם בשליטה מלאה עליו.

 

לסיכום

כלב הבוקסר נחשב לכלב נהדר לגידול אם רק יודעים לאלף אותו כמו שצריך. הכלב הזה זקוק להוצאה אנרגיה מרובה, כך שאם אתם מחפשים חבר שילווה אתכם במהלך הריצות זו בחירה נהדרת. את האילוף של הכלב כדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם, לאור העובדה שמדובר על כלב חזק במיוחד. הבוקסר גם זקוק לתשומת הלב שלכם, ועליכם להשתדל לפנק אותו מידי פעם.

גזע בוקסר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
גזע בוקסר
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה