מה עושים הסופ"ש? – קבלו 5 הצעות מיוחדות

בילוי עם הילדים באזור ירושלים יכול להפוך את סוף השבוע הקרוב לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. אז מה עושים בשישי ובשבת ואיך מוצאים פעילויות לגילאים שונים? 

אין כמו עיר הבירה ירושלים כדי לבלות עם הילדים והמשפחה. פעילות לילדים בירושלים יכולה להתאים לטווח רחב של גילאים ולהפוך את המפגש המשפחתי לחוויה בלתי נשכחת. מעבר לכך, ירושלים נמצאת בתנופה תיירותית מרשימה ויש המון מקומות שפתוחים גם בשישי ובשבת.

הנה למשל 5 דברים שתוכלו לעשות בירושלים בסוף השבוע הקרוב:

  1. פארק מיני ישראל

הורים שרוצים ללכת על בטוח מוזמנים להגיע לפארק מיני ישראל. הפארק פתוח לכל אורך ימות השבוע, הוא נגיש עבור פעוטות ותינוקות וקל לטייל בו עם עגלה.

בפארק עצמו תמצאו לצד מודלים של ערים בישראל גם הפעלות לילדים, מתקני שעשועים וכמובן נקודות עצירה ומנוחה. בתוך פארק מיני ישראל מחכים לכם שירותים נקיים ומלתחות ובקלות רבה מאוד תרגישו בחו"ל.

  1. קיפצובה

נוסעים לירושלים כדי לעודד את הילדים להוציא אנרגיה? שווה לנסות את הפעילויות של פארק קיפצובה. הפארק משתרע על 12 דונם מול הנוף של הרי ירושלים והוא מיועד לגילאי שנה עד 14. יש בו רכבת הרים משפחתית, סירות, בריכת אבובים, קרוסלה, מתנפחים, חדר תותחים, קונסולות משחקים, בריכות כדורים ועוד ואין בו רגע אחד דל.

  1. גליתא

בסוף השבוע הקרוב תוכלו להגיע לגליתא ולטעום שוקולד משובח שמגיע מעיר הבירה של ישראל. הזמן המושלם לבקר בגליתא הוא יום שישי בבוקר, גם כי השוקולד כשר למהדרין וגם כי רק ככה אפשר לפתוח סוף שבוע מתוק.

התכוננו לחוויה מתוקה למבוגרים וילדים והגיעו עם ראש פתוח לטעימות של גלידה תוצרת בית, משקאות שוקולד וקפה משובחים ופרלינים אקסקלוסיביים.

  1. גן החיות התנכ"י

אי אפשר לדבר על סוף שבוע בירושלים בלי להזכיר את גן החיות התנכ"י. ביקור בגן החיות הוא בגדר חובה עבור משפחות עם ילדים ויש בו גם פינות חמד שמתאימות לאקלים בתקופה הקרובה. בנוסף, בפארק עצמו מחכים לכם מערכת בריכות ומפלים, משטחי דשא רחבים שעליהם הילדים יכולים להתרוצץ וחדרי לימוד עם בעלי חיים שיכניסו אתכם לאווירה.

  1. מוזיאון ישראל

הורים לילדים מופתעים לפעמים לגלות עד כמה הביקור במוזיאון משאיר עליהם רושם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מוזיאון ישראל בירושלים לא מיועד למבוגרים בלבד. המוזיאון הוא מתחם גדול ורחב שיש בו תערוכות מתחלפות שיכולות להתאים לילדים ולפעמים אפילו לפעוטות.

כל מה שעליכם לעשות הוא לבדוק איזה אירועים מתקיימים במוזיאון בכל תקופה בשנה, להיכנס לאתר האינטרנט כדי לשאוב השראה ולהכין את הילדים לקראת הביקור. כמו כן, רצוי להשאיר זמן לביקור בגן האמנות ולשוטט בין תערוכות הענק כדי להמשיך ללמוד ולהיחשף לתרבויות חדשות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פעילות ילדים בירושלים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה