מוצרים לשינה עבור ילדים

 

 

ילדים קטנים מבלים כשליש מהיממה בשנת לילה. הורים רבים היו שמחים לגרום להם לישון גם  בשעות הצהריים. שינה טובה אשר שזורים בה חלומות נעימים תביא לכך שהם יקיצו ממנה במזג טוב ובכיף גדול. לכן, משתדלים ההורים לארגן להם את חדר הילדים בצורה ההולמת ביותר, והדבר מתבטא בעיצוב רך, בריהוט מותאם, עם אביזרים שונים לשלל מטרות וגם עם פריטים ספציפיים שנועדו לשינה דוגמת: כלי מיטה, צעצועים, מנורות וכדומה. ילד אשר שנתו תהיה עמוקה יהיה רגוע, יתפקד טוב יותר במהלך  היום והדבר יקל מאוד על ההורים.

להלן מספר מוצרים לשינה  שכדאי לרכוש עבור הילדים הרכים:

 

מצעים אין כמו מצעים רכים ונעימים המשמשים כיסוי למזרנים. ניתן להתרווח עליהם ולשקוע לתוך  המזרן. מגיעים עם הדפסים צבעוניים שונים.

כרית סאטן כרית שניתנת לשליפה מתוך הבד לצורך כביסה או אוורור. מותאמת בגודל ובנפח לראש הילד ששוקע לתוכה. ניתן לקבל מרובעות או מלבניות בשלל גרפיקות.

פיג'מה לבנים  עשויה מבד כותנה איכותי נעים ורך. הפיג'מות מגיעות במבחר גדלים המותאמים לגילאים שונים, עם הדפסים מגוונים ובמספר גווני צבעים.

פיג'מה לבנות עשויה מבד כותנה איכותי. מגיעה במידות שונות, במגוון גרפיקות ובצבעי ורוד ולבן.

ציפית במידות של 50 X70. הציפיות מגיעות עם גרפיקות מגוונות ועשויות מבד העמיד לכביסה.

שמיכות פליז איכותיות ונעימות למגע. שימושיות מאוד לשנת לילה וצהריים. ניתן לקבל  הדפסים עם גרפיקות מגוונות.

דובי צעצוע דובי מפרווה, רך ונעים לחיבוק בעת  השינה. על חולצת הסאטן שמולבשת עליו ניתן להדפיס תמונות של הילד או  הילדה המקבלים אותו שאליהם הוא יהיה שייך.

מנורת לילה שנדלקת בקלות ומפיצה אור רך ונעים. ניתנת להרכבה בקלות. בטוחה לשימוש. ניתן להשחיל לתוכה תמונה אותה ניתן להחליף באחרת בכל עת. מגיעה באריזה קשיחה ומקורית.

על כל מתנה זאת ניתן להדפיס את שם  הילד המקבל ואת תמונתו ואז בין רגע היא הופכת לאישית. ילדים ייהנו מאוד מתשורה אישית שמוקדשת אך ורק להם, והדבר אך יגביר את רצונם לעשות בה שימוש.

הענקת מתנות בגני ילדים

 

גני ילדים פועלים על פי מתכונת מסודרת ועל פי לוח אירועים ידוע שנפרש לאורך כל השנה. במסגרת הפעילות יש אירועים שונים שחלקם הינם אירועי חגים, חגיגות כלליות ואירועים מיוחדים שנועדו לציין ימי הולדת לילדים. כמובן, שיש גם אירוע סוף שנה מסכם וחגיגי. על  מנת לשדרג אירועים אלו יכולים מנהלי הגן לחלק מתנות שימושיות שישמחו את הילדים וההורים כאחד. מתנות לגן ילדים שנועדו לעודד שינה הן כאלו ויכולות להינתן במסגרת אירוע שמוקדש לחוויית  השינה ספציפית או כחלק מאירועי היום השוטפים. מתנות אלו יכולות להינתן גם בהזדמנויות אחרות. מומלץ לכל הנהלת גן ילדים לבדוק אפשרויות רכישה באתרים מובילים בהם יש מגוון רחב של  מתנות ומוצרי שינה לילדים. כך, יהיה ניתן לקבל מתנות איכותיות במחירים נוחים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
teddy-bears-11285_640
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה