4 משחקים לילדים שאפשר לעשות עם לוח מחיק מגנטי

עם חלוף השנים, לוחות מגנטיים הפכו להיות סוג של מתקן רצוי וקבוע בכל מקום עבודה, ובהרבה בתים. משום שניתן למצוא אותם בכל גודל, הלוחות המגנטיים מקלים על אופן העבודה על פעילות שיש בה משום שיתופי פעולה, כמו גם ייצור פתרונות שמא לא ישימים בעבודה בנפרד. שיתופי פעולה אלו מהווים את המפתח העיקרי של כל חברה משגשגת, ומכורח היותם כלים רב תכליתיים שאפשר לעשות בהם שימוש על מנת לתמוך ביצירה של רעיונות ובהצגתם…

 

במה באה לידי ביטוי הפונקציונליות של לוח מגנטי?

כשחושבים על לוח מגנטי, אי אפשר להתעלם ממרכיב המפתח של הפונקציונליות שלו בעיצוב המקום של בתי עסק. הלוח המגנטי תכליתי ביותר, בשל העובדה שאפשר לעשות בו שימוש למנעד רב של פונקציות בסביבה העסקית. אפשר לכתוב עליו הערות, או להשתמש בו כלוח הדבקה, במקום כל אותם גיליונות אלקטרוניים, וכיוצא בזאת. הלוח המגנטי מייתר כל שימוש בסיכות, שבתורם משאירות סימנים מגעילים במקום.

הלוח המגנטי מחזיק בפונקציה כפולה של עבודה בו זמנית ושל עבודה על לוח מסורתי, בהיותו כלי עזר ממש פנטסטי בשביל שפע של סגנונות למידה, וזאת באמצעות שילוב בשל גרפיקה, טקסט ודמויות, מה שיוצר כוח עבודה שחושב מחוץ לקופסה ופרודוקטיבי להפליא.

 

מה הם 4 משחקים לילדים שאפשר לעשות עם לוח מחיק מגנטי?

יש כל מיני משחקים לילדים, שאפשר לעשות עם לוח מחיק מגנטי. ולהלן המובחרים שמבניהם –

  • גלגל המשחק – משחק שמאפשר לעשות שימוש באנדרטאות לאומיות, ביטויים או כותרות של שירים, וכולי בגרסה של הלוח הקל להפעלה. תוכלו ליצור במשחק זה סוג של משולשים שיתאימו ללוח, ולהניח על גביו בתום קביעת סכומי המשחק או הנקודות שיובילו לניצחון במשחק. מארגן המשחק ישרבט את המשבצות המתאימות על לוח מחיק מגנטי לכל סיבוב של משחק. ילדים ייהנו מהמשחק הזה באמצעות כתיבת משימה שבועית במשולש הבונוס, עם הניצחון שלהם.
  • משחק גיאוגרפי – לטייל בכמה ארצות בבית – כך הילדים יזכו לחקור את עיר הולדתם, או מגוריהם כעת. זה משחק מופלא בשני שחקן אחד או שני שחקנים, לרבות שופט המשחק, שיקדים לספק רמזים – כמו ציוני דרך, ההיסטוריה של העיר, האקלים שמאפיין אותה, באם יש בה ים. ככל שהולכים נכונה בעקבות הרמזים של השופט, כך מתקדמים במשחק. לילדים יותר צעירים, יש לכתוב עם קווים מקווקוים בכל אות של הנושא.
  • המשחק שמשגע את העולם, הלא הוא טיק טק – משחק מעולה לשחק תוך כדי נסיעה עם לוח מחיק מגנטי בגודל מותאם באופן אישי. מה שיש לעשות הוא ליצור רשת פתוחה בת שני קווים ממתחת במרחקים של כסנטימטר האחד מהשני, וכן שני קווים לרוחב, בני סנטימטר. שחקן אחד יעשה מהלך מסוים, והשני בריבוע הבא שיבחר. מי שמצליח לעשות שלוש מרצפות ברציפות הוא המנצח האולטימטיבי של משחק הטיק טק. יש עוד גרסה של המשחק, עם אותיות שמודבקות למגנים, צובעים שש מהן באיקס כתום בצד אחד, ומותירים את ששת הנוספים בצבע השחור.

לוח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אותיות ומספרים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה