נוסעים לחופשה עם תינוק? כך תתכוננו בהתאם

לא צריך להימנע מיציאה לחופשה עם תינוק, אלא רק להתכונן אליה בהתאם

כיום הורים רבים מבינים כי חופשה יכולה להיות מהנה ביותר, גם כאשר נוסעים עם תינוק, ולכן לא צריך להימנע מהחוויה. למרות האמור, אין ספק כי טיול עם תינוק צריך להתבצע בצורה שונה קצת מטיול לבדנו, וכי עיקר השוני הינו בהיערכות לקראת הטיול- עלינו לוודא כי יש בידינו את כלל הפרטים החשובים לטיפול בתינוק במהלך החופשה בצורה אשר תבטיח את הצלחתה.

ישנם כמה דברים אשר חשוב לעשות כאשר אנו יוצאים לחופשה עם תינוק

קחו לפחות שלוש החלפות ליום

אמנם בבית אתם רגילים להחליף לילד פחות, אולם בטיול לא תרצו למצוא את עצמכם ללא החלפה זמינה. תינוקות נוטים להתלכלך יותר בטיולים, וכן אנו יכולים לדאוג לניקיון הבגדים פחות, מה שיחד מוביל לשימוש בכמות רבה יותר של בגדים ולכן מומלץ שלא לצאת מהבית בלי לפחות שלוש החלפות לכל אחד מימי הטיול.

הצטיידו בעגלה או טיולון

גם אם הילד שלכם קטן ביותר ואתם חושבים שתוכלו להסתדר עם הסל-קל או המנשא- לטיול יוצאים עם עגלה או טיולון. בטיולים אנו מבלים זמן רב בהליכה, שוטטות או בילוי באתרים שונים, והצורך המתמיד לסחוב פיזית את התינוק עלול להעיב בצורה משמעותית על החוויה שלכם מהטיול. השימוש בעגלה או טיולון מקל עלינו בצורה ניכרת מבחינה זו שאנו לא צריכים להחזיק את הילד, אלא יכולים להסתובב בקלות ובנוחות יחד עם העגלה, וכן למקם בה כמובן גם את תיק ההחתלה.

הצטיידו בתרופות

חום אצל תינוקות יכול להתפתח במהירות ובמפתיע, וגם אם יצאתם מהבית עם תינוק בריא אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם עליה בחום שלו כבר בלילה הראשון. לעיתים הדבר נובע ממחלה ולעיתים מסיבות פחות חמורות כמו צמיחת שיניים, אולם ללא תלות בסיבה- מדובר במצב לא נעים עבור התינוק ועבורכם. וודאו כי יצאתם מהבית עם תרופה להורדת חום וכן תרופה משככת כאבים, בכדי שתוכלו להעניק לפחות עזרה ראשונה לילדיכם במהלך הטיול.

בררו היכן נמצאת המרפאה הקרובה

עוד בהקשר של ילד חולה בטיול- כאשר התינוק שלכם חולה, יכול להיות שהוא לא יהיה סבלני כמו אדם מבוגר שמוצא את עצמו חולה בעיצומו של טיול. בררו היכן המרפאה הקרובה כבר בהגיעכם למלון או לכל מקום אחר בו בחרתם לטייל כך שתוכלו להגיב במהירות במידת הצורך.

הכנה מוקדמת נכונה מאפשרת לנו ליהנות מטיול עם תינוק כמעט בכל מקום

כאשר אנו מתכוננים מבעוד מועד בצורה אשר הופכת את הטיול למותאם-לתינוק, אנו יכולים ליהנות לא פחות מאשר אם היינו מטיילים לבד. רשימה פשוטה זו מהווה עוגן להכנה לטיולים עם תינוקות, והיא יכולה לסייע לכם לתכנן את הטיול המשפחתי הבא שלכם וליהנות מכך שהבאתם עמכם את ילדכם הקטן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
baby-vacation (1) (1) (1) (1) (1)
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה