חושבים שראיתם הכל? פאזלים כאלה עוד לא ראיתם!

אין ילד שלא נחשף בשלב זה או אחר לפאזלים. בין אם בגן, בבית הספר או בשעות הפנאי, פאזלים הם משחק מהנה שמעביר שעות בהנאה, וגם כלי לימודי מוצלח למוטוריקה עדינה ופתרון בעיות. איפה אפשר למצוא פאזלים מיוחדים ומעניינים, שיגרמו לכולם, מצעיר עד מבוגר, לרצות לעזוב את הטלפון הנייד ולשבת לפתור אותם? זאת ועוד במאמר שלפניכם. 

 

נוסטלגיה במיטבה

כולנו הרכבנו פאזל או שניים בילדותנו. זו פעילות מצוינת עבור ילדים צעירים, כי היא משלבת הנאה ומשחק יחד עם פתרון בעיות ופיתוח קשר עין – יד, לצד מוטוריקה עדינה. יש מצב ששוכב לכם איפשהו בבית היום פאזל ישן, שקיבלתם במתנה או קניתם במחשבה שתפתרו אותו – למשל, פאזל 1,500 חלקים שגיליתם שהיה שאפתני מידי והתייאשתם מלפתור. אך המציאות התגלתה כאחרת והוא ננטש מהר מאוד, בודד בקופסא, וכנראה לא יראה שוב אור יום.

פאזלים מיוחדים

פאזלים ייחודיים

אם כבר רוצים לחזור לתחום הפאזלים, למה ללכת על הבנאלי? בין אם הפאזל מיועד להרכבה על ידי ילדים, צעירים או מבוגרים, כדאי למצוא פאזלים מיוחדים, שיאתגר אתכם מבלי לייאש. לא עוד פאזל מרובע עם חתיכות כמעט זהות, בצבעים משעממים ותמונה בנאלית להרכבה. לכו על משהו מיוחד באמת!

 

 פאזלים צבעוניים

אתגר מעולה יכול להיות להרכיב פאזל שהצבעוניות שלו מאוד מיוחדת ומורכבת. למשל, פאזל בצורת ינשוף, שצבעיו ממש לא קשורים לינשופים רגילים בטבע – אלא מעוצב בסגנון פסיכדלי כמעט, מלא בצבעים וצורת ועיטורים בכל מיני סגנונות.

 

פאזלים בצורות מורכבות

פאזל מרובע זה פאסה. נסו ללכת על משהו מגניב, כמו פאזל בצורת דרקון, או נמר בתנוחת תקיפה, או נשר רחב כנפיים, צב ים שוחה או אפילו פגסוס האגדי. האתגר בפאזלים בצורות שאינן ריבוע יהיה להבין איך החלקים מתחברים בצורה מיוחדת, עם קצוות מעוגלים ומחודדים יחדיו.

פאזלים מיוחדים

פאזלים בשלל רמות קושי

אין מה לעשות, לא משנה כמה נשלה את עצמנו – לשבת ולפתור פאזל של 1,000 או 2,000 חלקים זה פשוט משהו שלא יקרה. מעבר לכך שהעניין ייקח שעות על גבי שעות, כנראה שהוא יהיה מתסכל וממש לא מתאים לרמת קושי של מתחילים. אז מה עושים? אפשר לבחור לאתגר את עצמנו עם צורה וצבע מורכבים אך לשמור את מספר החלקים למספר קטן יותר – למשל 100, 200 או 300 חלקים. כף אפשר להיות בטוחים שההרכבה עדיין תהיה מאתגרת אבל לא מייאשת, ואולי אפילו תפתח לכם את הצ׳אקרה לנסות עוד ועוד פאזלים.

 

לסיכום

פאזלים תמיד היו ותמיד יהיו רעיון נהדר. הם יכולים לספק לכם ולילדיכם שעות של הנאה ללא מסכים, אתגר למוח, ופיתוח של יכולות חשובות שונות. למה לחזוק לפאזלים המרובעים המשמימים, עם ציור של כד או בית? בחרו בפאזלים מיוחדים בשלל צבעים, בצורות מטורפות, ותתחילו להנות מזמן איכות מאתגר כבר היום.

פאזלים מיוחדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פאזלים מיוחדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה