רעיונות לארוחת בוקר

 

 

מי לא שמע את המשפט – ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה במהלך היום? אז זה כבר לא סוד שהארוחה הכי חשובה ביום זו ארוחת הבוקר. אז האם לפעמים בא לכם לחדש? בא לכם לרענן בארוחת בוקר חדישה שטרם טעמתם?

בדיוק בשביל זה הכינו לכם מספר רעיונות לארוחת בוקר שלא תשכחו ותספרו לכל החברים והמכרים שלכם:

  1. שקשוקה תרד וגבינה מלוחה – שקשוקה הפכה כבר ממזמן למאכל מאד ישראלי. השילוב של הביצים והעגבניות הובילו את המנה הזו ישירות לפסגה. השקשוקה זוכה לא פעם לשבחים והילולים. יש כאלה שאוהבים אותה חריף ויש כאלו שאוהבים מתוק – כל אחד והטעם שלו. האם ניסיתם להוסיף לשקשוקה שלכם פעם תרד? או גבינה מלוחה? אז קבלו שידרוג שיעשה את השקשוקה שלכם לבלתי נשכחת.
    קחו עלי תרד וגרסו אותם היטב עד שהם מגיעים למצב של עיסה אחידה. הוסיפו גבינה מלוחה (עדיף גבינת פטה). שפכו הכל למחבת ותנו למרכיבים להתחמם מעט ומיד הוסיפו את שאר התכולה של השקשוקה. התוצאה תהיה שקשוקת תרד מדהימה וטעימה עם שילוב טעמים מנצח!
  2. פנקיק עם בננות – מי לא מכיר את הפנקיק המפורסם? הפנקיק הוא ארוחת בוקר לכל דבר אך אין ספק שהוא פחות מתאים לימי אמצע השבוע אלא יותר לסופשים וזמנים בהם יש יותר מרווח זמן להכנה של ארוחת בוקר.
    הכינו את הפנקיק באותה דרך שאתם מכינים רק הפעם נסו להוסיף בננה מטוגנת ועליה כרמל. השילוב של הטעמים יפתיע אתכם מאד ויקשה על הפסקת אכילת הפנקייק.
  3. אבוקדו מתאים בכל מצב – אחד הפירות המזינים ביותר הוא האבוקדו. האבוקדו הוא פרי מושלם לארוחת בוקר הוא אינו כבד, הוא מלא בערכים תזונתיים ואפשר לצרף אותו לכל מנה שנרצה או אפילו לעשות ממנו מנה עיקרית בארוחה.
    כאשר מדברים על אבוקדו בארוחת בוקר אז יש אין-סוף אפשרויות כגון סלט ירקות עם אבוקדו, סלט ביצים ואבוקדו, סלמון עם אבוקדו ועוד מגוון עצום. אחד הדברים הטעימים והפשוטים באבוקדו הוא פשוט להוסיף אותו על לחם צנים, להוסיף מלח ופלפל וזהו! הטעם מעדן מלכים!
  4. פרנץ טוסט – ארוחת בוקר הנחשבת למעדן של ממש. פרנץ' טוסט הוא בעצם לחם עם חלב, ביצה ושמן. הפרנץ טוסט נחשב לארוחת בוקר מעולה בזכות הקלות שניתן להכין אותו. כאשר הלחם מוכן ניתן לבחור לאכול אותו עם סוכר, דבש, סילן, מייפל, גבינה וכדומה. הפרנץ' טוסט משתמש כארוחת בוקר וגם כארוחת ערב קלילה.

לסיכום

ארוחת בוקר היא אכן הארוחה החשובה ביותר, היא עוזרת לצמצם רעב מיותר במהלך היום ומצמצמת נשנושים לא רצויים. ארוחת הבוקר צריכה להיות מרעננת וכלולה בכמה שיותר ערכים תזונתיים, פירות וירקות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ארוחת בוקר לילדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה