רעיונות לצביעת חדר ילדים

הצבע על קירות חדר הילדים בבית כבר דהה ואתם רוצים לחדש ולהעניק לו מראה רענן ויפה? רוצים צביעה נועזת, דרמטית או רכה? קבלו רעיונות לצביעת חדר ילדים.

 

איך לצבוע את חדר הילדים?

צביעת חדר ילדים נעשית בהתאם למגדר ולגיל הילד. הורים רבים מתייעצים עם ילדיהם לגבי הצבע שישלוט בחדר או מאפשרים להם לבחור צבע מתוך רפרטואר שמקובל על המבוגרים. כיום בחירת הצבעים הפכה למתוחכמת יותר. ישנן משפחות שצובעות את חדר הילדים ב-2-3 צבעים, מאתרים קיר אחד בטפט או מביאים צייר לאייר את הקיר.

ישנם מתבגרים שמחליטים על צבעים נועזים, על עיצוב עם דמיון או הומור וכד'. למעשה חדר הילדים נותן מענה לצרכי הילד וצריך להתאים לרצונותיו ולאווירה שרוצים שהוא ישדר.

איך לצבוע את חדר הילדים

צביעת חדר הילדים סביב נושא

הילד יכול לבחור צבעים שיצרו בחדר סיפור סביב נושא. זה יכול להיות תחום שקרוב לליבו כמו חלל, ספורט, בעלי חיים או אגדות ולבחור את הצבעים המתאים לכך. כמובן שגם הריהוט ועיצוב החדר יהיה סביב הנושא אותו יבחר. למשל, כשילדה רוצה צבעים הקשורים לפיות ניתן לבחור בתכלת או ורוד עם נגיעות מוקה ולהקנות לחדר רכות.

לבנים יכולים להתאים צבעים בגוון כחול אפרפר או ירוק מעושן ועיצוב החדר על פי נושא החלל. לאחר בחירת הנושא והצבעים כל שתצטרכו לעשות הוא למצוא צבעי מקצועי שיגשים את התכנון שלכם בצורה מדויקת. לפיכך, מציאת צבעי לבית צריכה להיות קפדנית ובאמצעות המלצות.

 

הגוונים המתאימים לחדרי ילדים

ישנם הבדלים בין הגוונים אותם תבחרו לחדר ילדים בו שוהה תינוק לבין חדר ילדים בגיל מבוגר יותר. לחדר ילדים של תינוק מומלץ לבחור בגוונים רכים ופסטליים ולא חזקים מדי. למשל, שמנת, ורוד בהיר, אפרסק, ירוק בהיר או תכלת. יחד עם זאת, ניתן להוסיף טקסטורות שמתאימות גם לחדרי ילדים עד שהם הופכים לנוער. למשל, יצירת סופת חול בגוונים בהירים ונגיעות מטאליות או גוונים קטיפתיים על בסיס מים המעניקים לקירות חספוס.

הגוונים המתאימים לחדרי ילדים

צביעת חדר ילדים עם שבלונות

רעיון שיכול לשפר את צביעת חדר הילדים באופן ניכר הוא להטביע טקסטורות באמצעות שבלונות מעוצבות. אומנם מדובר בצביעה פשוטה אך השבלונות צריכות להיות ישרות והצביעה צריכה להיות מדויקת ולכן עדיף להיעזר בצבעי מקצועי בשיטה זו.

 

לשלב בקיר כמה צבעים

לנועזים מבינכם ניתן לצבוע את הקירות בצבע דומיננטי אחד ולשלב בקיר אחד או בכמה קירות צבעים נוספים בצורה של פסים, צורות גיאומטריות או אפקטים אחרים. לסיכום, אפשר להתפרע עם הצביעה של חדר הילדים או להיות יותר מתונים והכל בהתאם לאווירה שרוצים לייצר בחדר ובהתאם לרצונותיו של הילד.

החשוב הוא לבחור צבעי מנוסה עם הצלחות מוכחות שיוכל לבצע את העבודה, להציע לכם רעיונות משלו, להשתמש בחומרים איכותיים, לעמוד בזמנים ולהעניק אחריות על הצביעה.

רעיונות לצביעת חדר ילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
רעיונות לצביעת חדר ילדים
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה