שיפור מיומנויות של הורים צעירים

לא פעם, עורכי דין תעבורה עוסקים עם תביעות משפטיות הנוגעות לנושא הכאוב של תאונות דרכים. ולא פחות נפוץ, עו"ד תעבורה עשוי להוביל תביעות משפטיות של הורים טריים אשר היו מעורבים בתאונות דרכים. האם הורים טריים הם בעלי סיכוי מוגבר להיות חלילה מעורבים בתאונות דרכים? בואו נדבר על זה.

בגילאי הרווקות הצעירים, אנחנו בדרך כלל צריכים לדאוג בעיקר לעצמנו, מה שמשתנה במהרה עם הילד הראשון. כשהילד הראשון מגיע, ההורים הטריים נרגשים ובדרך כלל מבולבלים. אם תשאלו עורכי דין תעבורה מנוסים, הם יגידו דבר אחד ברור. הם יגידו לכם שהסיכוי של הורים טריים להיות מעורבים בתאונות דרכים הוא גדול יותר. מדוע? לרוב, כתוצאה מלחצים מכיוונם של הילדים, כתוצאה מצעקות של הילדים במושב האחורי, בכי בלתי פוסק ועוד. אלו הם פקטורים שמהווים קטליזטור ומגבירים את הסיכוי להיות מעורבים בתאונות דרכים שונות.

האם הורים טריים מעורבים יותר בתאונות דרכים?

בכדי להבין כמה דברים פשוטים, אין צורך להיות מדען סטטיסטיקות שעובד אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בישראל. התמונה היא פשוטה – הימצאותם של ילדים ברכב עשויה להגביר משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים.

אנחנו כל כך אוהבים את הילדים שלנו, עד שאנחנו נהיה מוכנים לעשות הכול למענם. בפעמים רבות, ההתעסקות הרבה עם הילדים מובילה לאי-הקפדה על החוקים בכביש ואי-ציות לתמרורים שונים. וכשזה קורה, תאונת הדרכים לא מאחרת מלהגיע. אין מה לעשות, זהו טבעו של העולם, בכביש יש צורך בתשומת לב מוקפדת.

מדוע הורים טריים עשויים להיות מעורבים יותר בתאונות בכביש?

אם תשאלו עורכי דין תעבורה או סטטיסטיקאים, או אפילו את המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בישראל, התמונה היא ברורה. המעורבות המוגברת של הורים טריים בתאונות דרכים היא תוצאה של בלבול, חוסר תשומת לב, חוסר ניסיון עם ילדים ברכב ועוד.

לאחר שהבנו עד כמה ילדים עלולים להוות פקטור מרכזי בהפרעות בנהיגה, בואו נדבר על שיפור המיומנויות בכביש. בימינו אתם יכולים לשפר את מיומנויות הנהיגה שלכם במגוון אתרים מובילים בישראל. יש למשל מסלול נהיגה מתקדמת באר שבע, מסלול פצאל, מסלול בים המלח ועוד.

לא רק עורכי דין תעבורה ימליצו על שיפור מיומנויות נהיגה

לא צריך לעסוק בתחום של עורכי דין תעבורה בכדי להבין, ששיפור המיומנויות בכביש יקטין את הסיכוי למעורבויות בתאונות דרכים, חלילה. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים כנראה יצביע על קשר הדוק בין הפרעה בנהיגה למעורבות בתאונות דרכים. אבל יחד עם זאת, שיפור המיומנויות בכביש יאפשר לכם להחזיר שליטה על הרכב במקרי בלת"מ שכאלו.

בין אם אתם נוהגים ברכב פרייבט, 4X4 או בכל רכב אחר, יהיה חשוב לדעת כיצד לתפעלו בצורה האופטימלית. אנחנו לא ממליצים לכם לבצע הסבת מקצוע למוסכניקים, אבל כן כדאי להכיר את הרכב שלכם מבחינת תפעולו השוטף. אם תרצו, תוכלו אפילו להירשם למגוון קורסים תיאורטיים שונים בתחום הרכב. בין אם אתם הורים טריים או ותיקים, הקורסים האלו יכולים לשפר משמעותית את יכולות הנהיגה שלכם בכבישים. אגב, ישנם גם קורסים מכאניים שאפשר להיעזר בהם ולהכיר את הרכב שלכם טוב יותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
Depositphotos_45983693_s-2019 (1)
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה