כל תיקי הגן הכי שווים במחירים מצחיקים!

בין כל הדברים שהתייקרו בשנים האחרונות צריך לפעמים לשמוע קצת חדשות טובות, למזלכם אם הילדים שלכם עולים בקרוב לגן ואתם מתחילים את מסורת קניית הציוד בקיץ בפעם הראשונה יצא לכם טוב- היום כבר לא צריך לשלם המון כסף על ציוד לבית הספר! הכירו את אטרקציה- האתר עם ציוד בית הספר הכי איכותי, נגיש וזול.

 

תיקי גן-

ככל שהילדים שלנו מתבגרים ועולים כיתות כך גם משתנה לו הצורך בילקוט. לרוב ככל שהילדים גדלים כך גם גדלים תיקי הגב, עד שמגיעים לתיכון ושם התהליך מתהפך. לגילאי הגן לרוב נדרשים תיקי גן. תיקי גן הם תיקים קטנים ויציבים, לרוב מעוטרים בדמויות האהובות על ילדנו כמו סמי הכבאי או ספיידרמן, לפעמים עם גלגלי טרולי ולפעמים בלי.

תיקי הגן בנויים בצורה נוחה ומתאימה לילדים קטנים, הם מעוצבים בצורה אטרקטיבית והם מותאמים למידות הקטנות של הילדים שלנו. איכות התיקים חשובה משום שחלוקת המשקל חשובה לשמירה על בריאות הילדים שלנו. כשמדובר בגילאי הגן ובציוד שסוחבים בפעם הראשונה חשוב לבחור בתיק איכותי שישמור על הגב של הילדים שלנו.

תיקי גן

תיקי גב-

תיקי הגב או הילקוטים בשפה יפה הם תיקים שנחלקים לפי גדלים, צורך ועיצוב. הגדלים לרוב משתנים משנה לשנה לפי צורך- ככל שעולים בכיתות אוספים יותר ציוד ולכן נזדקק לתיקים גדולים יותר ויותר, ניתן לראות שבגילאי הגן לדוגמא מדובר בילקוטים קטנים וקשיחים שמתאימים לילדים הקטנים מבחינת מידה וגם מבחינת צורך.

לרוב ילדים בגן יזדקקו רק לארוחת צהריים, קלמר ומחברת לעומת נערי תיכון שסוחבים ספרים לכל המקצועות ועוד ציוד לימודי שנאסף עם השנים. תיקים מתאימים למטרות שונות של אחסון כמו לדוגמא תיק בית ספר או ילקוט, תיק מחשב, תיק צד קטן או אפילו תיק ספורט אך ילקוטי הבית ספר נועדו להעברת ציוד מהבית לכיתה ובחזרה, בגילאי הגן חשוב לבחור בתיקים הייעודיים לגילאי הגן.

 

תיקים ייעודיים-

הילקוטים המתאימים לגילאי הגן עונים על שתי דרישות:

הראשונה היא התאמה פיזית- בגילאי הגן הילדים שלנו לא בנויים לסחוב יותר מידי, כולנו יכולים להיזכר בתמונה המצחיקה של הילד הקטן שלנו עם תיק שכמעט בגודל שלו ואיך הוא מדדה מצד לצד. כדי להימנע מהעמסה של משקלים גדולים מידי על הילד, מנפילות מיותרות מחוסר התאמה ומחלוקת משקל לא טובה כדאי להשקיע בתיקים איכותיים ייעודים, ואפילו בתיקים עם גלגלים במידת הצורך.

השנייה היא העיצוב- כדי שהילד שלנו יאהב את התיק וירצה להסתובב איתו כדאי להשקיע בתיק עם עיצוב שמתאים לגילאי הגן, לדוגמא תיק מעוצב עם אחת מדמויות הילדים האהובה על הילד שלנו.

לסיכום- תיקי הילדים הם דבר כיפי ומרגש, לשמחתנו ניתן למצוא היום תיקים ייעודיים, מעוצבים, איכותיים וזולים מהיבואן לצרכן באתר אטרקציה.

תיקי גן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תיקי גן
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה