אביזרי הבטיחות לתינוק שלכם שאסור לפספס

אפשר לרכוש לתינוקות כל כך הרבה דברים, ציוד, אביזרים, בגדים ומשחקים. לפעמים אפשר להגזים עם הכמות ולפעמים יש דברים שאסור לכם לוותר עליהם, כמו אביזרים הקשורים לבטיחות של התינוק. אז מהם אביזרי הבטיחות לתינוק שאתם חייבים לקנות? למה אתם חייבים כל אחד מהם? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

כדי שתשמעו אותו גם בלילה

אחד הדברים החשובים לרכוש בעיקר בתקופה הראשונה של התינוק, הוא מוניטור. אם התינוק לא ישן איתכם בחדר ויש לו חדר נפרד, חשוב מאד לרכוש מוניטור בעיקר לשעות הלילה. המוניטור ישדר לכם בצורה ישירה מה קורה עם התינוק שלכם, אם הוא בוכה, ישן, מדבר וכל דבר אחר. הדבר יעזור לכם לדעת מתי הוא זקוק לכם ואתם צריכים לקום אליו. ישנם מוניטורים עם מצלמה גם שזה הופך אותם ליותר בטיחותיים.

 

נסיעות בטוחות עם התינוק שלכם

בכדי שתוכלו לקחת את התינוק שלכם לכל מקום שתרצו, הוא חייב לנסוע איתכם ברכב ולכן חייב להיות מושב בטיחות מסודר לכך. רכשו כיסא בטיחות מותאם לתינוקות כזה שמתאים להם גם בגודל שלו ובעיקר בנושא הבטיחות.

כיסא הבטיחות צריך לעמוד בסטנדרטים ובתקנים השונים בכדי שתדעו שהוא בוודאות בטיחותי ומגן. חשוב לבדוק את המידות של הכיסא ולאיזה גיל הוא מותאם. באתר זה baby-safety.co.il תוכלו למצוא מאמר שלם שמסביר ומדבר על כך בהרחבה.

 

עגלה טובה ואיכותית

אמנם רוב ההורים קונים עגלות עבור התינוקות שלהם וכדאי לרכוש אותן לפני הלידה כבר. אך חשוב לשים לב שהעגלה היא עם מנגנוני בטיחות, כמו לדוגמא שהבלמים שלה עובדים טוב, שניתן לגרום לה לא לזוז באמצעות חלק שנמצא בה, שהיא נוחה לתינוק, שהמבנה שלה בטיחותי ורך עבור התינוק. כמו כן, כדאי לקנות עגלה עם אפשרות להסתיר את התינוק מפני השמש או הגשם.

 

שער של בטיחות

בבית לפעמים יש אזורים שעדיף שהתינוק לא יגיע לשם כי הם עלולים להיות מסוכנים עבורו, כמו לדוגמא גרם מדרגות. במצב כזה ניתן להתקין שער בטיחות במקום הנחוץ. שער בטיחות יוכל למנוע מהם להגיע למקומות שעלולים לסכן אותם ובכך להרגיע אתכם שלא תצטרכו לרדוף אחריהם לכל מקום שהם הולכים בבית.

יש כמובן עוד אביזרי בטיחות חשובים עבור התינוקות שלכם שכדאי שתרכשו. כמו כן, תוכלו למצוא מידע נוסף בלוג בנושא בטיחות לתינוקות וילדים, באופן כללי על הנושא הכולל המלצות וטיפים.

 

בסיכומו של דבר

בטיחות עבור התינוקות שלכם היא חשובה ולכן תצטרכו לרכוש אביזרי בטיחות חשובים. בין אביזרים אלה ניתן למצוא את המוניטור המתריע ומשמיע את התינוק בלילה, עגלה נוחה ואיכותית שתגן על התינוק אפילו מהשמש והגשם, שער בטיחות למקומות מסוימים בבית וכן, כיסא בטיחות לנסיעות ברכב שיתן להם מוגנות מסוימת. בנוסף, תוכלו לקרוא בבלוג בטיחות עוד טיפים והמלצות שונות בנושא.

אביזרי בטיחות לתינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אביזרי בטיחות לתינוק
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה
נעליים לתינוקות
לתינוק
נעליים יפות לתינוקות – גם זה אפשרי!

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב מגיעה לכל תחום של חיינו, כולל תחום נעלי התינוקות. לאור התפתחויות האחרונות בתעשיית המוצרים לתינוקות, רואים כי נעלי התינוקות אינן מזמן רק פריטים פשוטים, אלא הן הופכות לאביזרי אופנה מרשימים ותכשיטים לקטנטנים. משם, נובעת הצורך לשילוב מוצרי נעליים הנותנים דגש גם לנוחות ובטיחות, וגם לעיצוב ולאסתטיקה המעודדים את האישיות והסגנון של התינוקות וההורים כאחד.

קרא עוד »