איך בוחרים עגלה לתינוק?

בחירה של עגלה לתינוק נחשבת לעניין מורכב עבור הורים רבים. שכן, לכל אחד יש את הצרכים שלו, כך שיש להכיר בהם ורק לאחר מכן לצאת ולבחור את העגלה שעונה עליהם. לקראת הלידה של הילד השני שלנו, יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם מדריך מעמיק שיאפשר לכל אחד לדעת איך בוחרים עגלה לתינוק על הצד הטוב ביותר.

 

בחירת עגלה לתינוק – השלב ה – 1: תבררו פרטים אודות מותגים מומלצים

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות מותגים מומלצים של עגלות. יש מצבים שבהם אנחנו נמליץ לכם להימנע מהבחירות של העדר. כאן אנחנו ממליצים דווקא ללכת עם הזרם. שכן, מי שבחרו בעגלות טובות ידעו להעביר את המידע הלאה. כך שיש בעצם 4 – 5 מותגים גדולים של עגלות שעונים על הקריטריונים החיוניים הבאים:

  • איכותיים ועמידים לאורך זמן
  • נוחים לשימוש
  • עומדים בתקנים

רק לאחר שתרשמו לעצמכם את המותגים הבולטים והדגמים המומלצים, תוכלו לעבור אל השלב הבא, שיקדם אתכם אל עבר בחירת העגלה המתאימה ביותר עבורכם ועבור התינוק שלכם.

מותגים

בחירת עגלה לתינוק – השלב ה – 2: תערכו רשימת צרכים

כעת, לאחר שערכתם בירור על עגלות תינוק מומלצות, נותר לכם להכין רשימה מסודרת שתכלול את כל הצרכים שלכם, למשל:

  • עגלה שמתקפלת בקלות
  • עגלה שתוכל להיכנס אל תא המטען של הרכב שלכם ללא בעיה
  • עגלה שמגיעה עם מגן שמש רחב יחסית
  • עגלה שתהיה גבוהה או נמוכה (בהתאם לגובה שלכם)

רק לאחר שתערכו את הרשימה הזו, תוכלו לעבור אל השלב הבא שנחשב לחווייתי ביותר בהליך.

 

בחירת עגלה לתינוק – השלב ה – 3: תגיעו אל החנות ותבדקו איזו עגלה עונה על הצורך שלכם

עכשיו אתם יכולים לצאת אל החנות ולבדוק איזה מהעגלות שרשמתם לעיל מתאימות לצרכים שלכם. אתם בעצם צריכים להתייצב בחנות עם 2 רשימות. הראשונה, רשימת המותגים המומלצים והמוכרים והשנייה, רשימת הצרכים שלכם. נציג מטעם החנות יוכל לעבור יחד אתכם בין העגלות ולבדוק איזו עגלה היא המתאימה ביותר עבורכם בהתאם לרשימות שתציגו בפניו.

 

בחירת עגלה לתינוק – השלב ה – 4: תבחרו את העגלה המתאימה ביותר

בשלב הרביעי והאחרון תצטרכו לבחור את העגלה שעונה על כל הקריטריונים שציינתם לעיל. ראוי לציין כי לעיתים, הורים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בין 2 דגמים. אם תגיעו למצב כזה, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לערוך רשימה נוספת של יתרונות וחסרונות שקיימים בכל עגלה ולבחור בסופו של דבר את זו שיש בה את מרבית היתרונות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור בעגלה לתינוק שלכם. בשלב זה, יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור הבייבי שלכם. נאחל שיהיה במזל טוב ושתבחרו נכון!

תינוק עגלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
תינוק עגלה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה
נעליים לתינוקות
לתינוק
נעליים יפות לתינוקות – גם זה אפשרי!

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב מגיעה לכל תחום של חיינו, כולל תחום נעלי התינוקות. לאור התפתחויות האחרונות בתעשיית המוצרים לתינוקות, רואים כי נעלי התינוקות אינן מזמן רק פריטים פשוטים, אלא הן הופכות לאביזרי אופנה מרשימים ותכשיטים לקטנטנים. משם, נובעת הצורך לשילוב מוצרי נעליים הנותנים דגש גם לנוחות ובטיחות, וגם לעיצוב ולאסתטיקה המעודדים את האישיות והסגנון של התינוקות וההורים כאחד.

קרא עוד »