איך משפיע מלאי הקנאביס על טיפול רפואי כנגד כאבים

הודות למהפכות הלגליזציה ואי ההפללה בכל העולם, גם בישראל מאפשרים ליותר ויותר אנשים להשתמש בקנאביס למטרות רפואיות. כיום כמעט ואין עיר בישראל שאין בה לפחות בית מרקחת אחד המורשה למכור קנאביס רפואי. אבל לא כל בית מרקחת מחזיק את אותו המלאי. איך מתמודדים עם התופעה ומה הם זני הקנאביס המומלצים שקל יותר למצוא תמיד?

 

איך מוצאים קנאביס לטיפול בכאב

לקנאביס רפואי שימושים רבים. קנאביס רפואי עם אחוזי CBD גבוהים מסייע להתמודד עם בחילות וכאבים, בעוד שקנאביס עם אחוזי THC גבוהים מסייע להתמודד עם חרדה ופוסט טראומה (PTSD). שני הסוגים מתאימים לטיפול בכאב ובנדודי שינה. תוכלו למצוא קנאביס לטיפול בכאב בבית מרקחת או באתר מורשה.

 

זני קנאביס רפואי ומוצרי קנאביס לטיפול בכאב

מלאי קנאביס משפיע באופן ישיר על טיפול רפואי כנגד כאבים. אם אין את הזן שאתם יודעים שטוב לכם במלאי – אתם עלולים לחוות התפרצות של התסמינים אותם הקנאביס מרגיע. אלה ארבעת הזנים והמוצרים הנפוצים ביותר הן בבתי המרקחת ובאתרים המורשים, והן בקרב מטופלים. נסו את הזנים והמוצרים הללו, על מנת שבמידה והמוצר האהוב עליכם לא יהיה במלאי – לא תתקעו בלי פתרון:

 

שמן פרובוקאן (Provocan)

שמן פרובוקאן הוא אחד המוצרים הכי נפוצים כיום בשוק. מחירו אמנם מעט יקר ביחס למתחרים שלו, אך הסיבה לכך טמונה בעיקר בעבודה שהוא איכותי יותר. שמן פרובוקאן נחשב נוטה יותר לצד המשקם מאשר לצד ה"ממסטל" של הסקאלה. ניתן למצוא אותו באתרי אינטרנט רבים, ובמרבית בתי המרקחת בארץ באופן קבוע. בנוסף, לשמן פרובוקאן יש אישור כשרות.

 

תפרחת בראוניזז (Brownizz)

בראוניזז הוא אחד הזנים הכי חזקים כיום בשוק. התפרחת מיובאת לישראל על ידי חברת 'שיח', וזוכה לפופולריות רבה. ברואניזז היא למעשה זן אינדיקה. יש בו רמות THC גבוהות מאוד. למעשה, רמות ה-THC שלו כל כך גבוהות, שהן כמעט מגיעות למקסימום המותר בחוק הישראלי. ישנם עשרות בתי מרקחת בישראל שמוכרים את תפרחת הבראוניזז, ולא יהיה קשה כלל למצוא אותה במלאי.

 

שמן ג'רוזלם (Jerusalem Oil)

נכון לחציון הראשון של שנת 2022, שמן ג'רוזלם הוא שמן הקנאביס החזק ביותר בישראל. הוא נקרא אמנם על שם העיר ירושלים, אך ניתן למצוא אותו בכל חלקי הארץ. יתרון נוסף שלו הוא מחירו, שהוא נמוך ונגיש יותר לכלל האוכלוסייה ביחס למתחריו.

 

תפרחת אלסקה (Alaska)

תפרחת אלסקה נפוצה יותר באתרים מורשים, ופחות בבתי מרקחת. אבל אל תיתנו לעובדה הזו לגרום לכם לחשוב שמדובר במוצר נחות. זוהי אחת התפרחות האהובות והנמכרות בישראל. תפרחת אלסקה נכנסת תחת ז'אנר הסאטיבה.

 

סיכום

לסיכום, מלאי הקנאביס בבית המרקחת או באתר משפיע באופן ישיר על הטיפול כנגד הכאבים. כדי להתמודד עם הבעיה הזו, כדאי לדעת מה הם זני הקנאביס הרפואי הנפוצים ביותר בשוק.

מלאי קנאביס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
CBD
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה