איך תעזור לכם כרית היריון לשלבים המתקדמים בהיריון

בשנים האחרונות זה כבר הפך להיות עניין ידוע עבור כל הריונית – אי אפשר לעבור את תקופת ההיריון ללא כרית היריון. כותבת מאמר זה יודעת להגיד לכן מקרוב שלא משנה כמה תחסכו. לא משנה כמה תנסו לאלתר ולהשתמש בכריות הכי שוות שיש לכן בבית, אתן לא תקבלו את אותה נוחות מקסימלית שכרית ההיריון תקנה לכן.  בשורות הבאות אציין בפניכן את הדרכים שבהן הכרית תעזור לכם בכל שלבי ההיריון. הישארו איתי ותגלו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטתי לכתוב בתחילת ההיריון ה – 2 שלי, כשגיליתי שאני צריכה לקנות כרית היריון חדשה. את הקודמת מסרתי במתנה לחברה שבדיוק ילדה וכעת, הגיע הזמן שלי להתחדש. נזכרתי בהיריון הראשון שלו, במהלכו חיכיתי עד השליש ה – 3 כדי לקנות כרית מפנקת והבנתי שעשיתי טעות שהמתנתי כל כך הרבה זמן. הדבר גרם לי להבין שאני צריכה לכתוב על כך מדריך שיעלה את המודעות לנושא ויאפשר לנשים הריוניות שזה ההיריון הראשון (או יותר) שלהן, להכיר את הכרית שתשנה להן את החיים.

 

איך כרית היריון תעזור לכן בשליש ה – 1?

בשליש הראשון להיריון אתן תצטרכו כרית הריון בעיקר בשביל לישון בנוחות. שכן, הבטן עדיין לא תבלוט אצל כולכן, אבל עדיין, לקראת סוף השליש הזה אתן כנראה תרגישו יותר בנוח לישון על הצד או על הגב. אם אתן עובדות מהבית או יושבות מול מחשב, היא תאפשר לכן גם להניח את המחשב בנוחות בזמן שאתן שוכבות על הגב. אתן עוד תגלו שמדובר בתנוחה הנוחה ביותר בשלב זה לשימוש במחשב.

 

איך כרית היריון תעזור לכן בשליש ה – 2?

כרית היריון תעזור לכן להפחית את כאבי הגב בשלב הזה. שכן, הם צפויים להתעצם. אם אין לכן עדיין כרית היריון כעת, אתן וודאי יודעות שכל שכיבה ממושכת במיטה תגרום לכן בסופו של דבר לכאבים בכל מיני מפרקים בגוף שבכלל לא ידעתן שהם קיימים. רוצים להפחית את הכאבים הללו? תישנו עם כרית היריון.

 

איך כרית היריון תעזור לכן בשליש ה – 3 ולאחר ההיריון?

בשליש ה- 3 תוכלו להניח את הכרית בין הרגליים כשאתן שוכבות על הגב אחרי יום ארוך. הדבר יפחית את הלחץ שעשוי להתקיים על הברכיים. חוץ מזה, אתן יכולות להשתמש בה כחוצץ במיטה אל מול בן הזוג שלכן במידה ואתן רוצות קצת פרטיות. שכן, זהו השלב שבו אתן עשויות לרצות להיות לבד מבלי שיתקרבו אליכן או יגעו בכן. שימו לב – הכרית תסייע לכם גם לאחר ההיריון בהנקה או בישיבה נוחה שאתן תצטרכו אותה לאחר הלידה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים שבהן כרית היריון תעזור לכן במהלך השלבים השונים של ההיריון (ואפילו לאחר הלידה). מאחלת לכן לידה קלה ושתצאו בידיים מלאות.

מצעים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
בטן הריונית
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה