ארבעה טיפים מומלצים לרכישת בגדי הריון

אז את בהריון, הבטן מתחילה לגדול, האגן מתרחב והגוף כבר לא נראה אותו דבר? הגיע הזמן לקנות בגדי הריון! כן, זו יכולה להיות תקופה מאתגרת בה הגוף

משתנה בזמן קצר כל כך הרבה אבל לפחות יש בונוס אחד שרוב הנשים ישמחו ממנו – יש תירוץ טוב לקנות בגדים.

אז איך לקנות בגדי הריון טובים? על מה להסתכל ובמה להתחשב? בואי ללמוד.

 

המבחר מבלבל

הגעת לרגע בו את זקוקה לבגדי הריון איכותיים וטובים, שיעזרו לך להרגיש בנוח בתקופת ההריון שלך. חיפשת באינטרנט וגילית שיש מבחר עצום של חנויות המציעות בגדי הריון ואת לא יודעת במה לבחור. המבחר עצום, המחירים משתנים ואת מבולבלת מכל המבחר. כדי לבחור את בגדי ההריון המושלמים, כמו שתוכלי למצוא בחנות מעוברת – אופנת הריון, ריכזנו לך פה את כל הטיפים המומלצים ביותר לרכישת בגדי הריון.

 

טיפ מספר 1 – בד בבד

בגדי הריון נוחים הם כאלה שעשויים מבד נמתח ורך. קני את בגדי ההריון שלך ממקום שמייצר את הסחורה שלו מבדים נושמים, כאלה שלא יגרמו לך לגירודים וגירויים. מקום שמתחייב לבד איכותי שעמיד בכביסות רבות. מקום שמבטיח שהבד נמתח ויתאים לך לשלבים השונים בהריון. כמו כן, תבררי לפני הרכישה כיצד לשמור על הבד בצורה הטובה ביותר, איך לכבש ואיך לייבש על מנת שהם אכן ישמרו לך לתקופה ארוכה.

 

טיפ מספר 2 – לקנות במידה

כמו בגדים רגילים, גם את בגדי ההריון שלך מומלץ לקנות במידה המדויקת לך. הבגד שלך צריך להיות נוח לך ולשמש אותך לכל שעות היום, להליכה ולישיבה. אל תקני בגדים במידה גדולה מדי גם אם את חוששת מכך שבהמשך הבטן תגדל עוד, ואל תקני מידה קטנה מדי שבעוד חודש כבר לא תתאים לך.

 

טיפ מספר 3 – קנייה מחושבת

במילים אחרות – לא להתפרע. זיכרי כי ההריון הוא מצב זמני, ולכן לא כדאי להשקיע במלתחה מלאה וחדשה לגמרי. קני כמה זוגות מכנסיים, כמה חולצות וכמה שמלות שלדעתך תצטרכי לחודשים הקרובים, אך יחד עם זאת תזכרי כל הזמן שמדובר בהוצאה לא קטנה, והיכן שאת חושבת שתוכלי להסתדר עם מה שיש לך בארון, מומלץ לחסוך.

 

טיפ מספר 4 – שיק או שוק

אל תוותרי על הסטייל שלך בהריון. להפך, עכשיו זה הזמן שלך להשקיע בעצמך ולהראות הכי טוב שיש. מי שאוהבת להתלבש על פי צו האופנה ולהיות תמיד הכי מתוקתקת שיש, תוכל למצוא בגדים יפים ומלאי סטייל בחנויות המוכרות בגדי הריון.

 

אל תוותרי על עצמך

ההריון שלך זאת התקופה הכי טובה להרים לעצמך. אחרי הכל, את עושה דבר שהוא בלתי יאומן – את יוצרת חיים בתוכך! דווקא בגלל זה מגיע לך להרגיש הכי בנוח והכי יפה שאפשר להיות.

שמלה אדומה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
חולצה כחולה
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה