ברגעים החשובים של החיים – 3 דברים שחשוב לקנות לתינוק

הורים רבים יודעים שישנם פריטים שונים שצריך לקנות לתינוק בשלבים שונים של ההתפתחות, אבל לא כולם יודעים הם הפריטים החשובים באמת. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים והחלטנו לבחון אותה באופן מעמיק ולרכז במדריך אחד את 3 הפריטים החשובים ביותר. הישארו אתנו ותגלו מה הם.

 

הפריט ה – 1 שחשוב לקנות לתינוק: בקבוק לחלב

בחרנו להציג בפניכם את הפריט שחייב להימצא בכל בית שיש בו ניו בורן – בקבוק לחלב. נציין בשלב זה כי הפריט נחשב לחיוני גם עבור אימהות שמתכננות להניק בהמשך. שכן, בקבוק זה משמש למתן חלב אם או פורמולה. אם יש תכנון להניק את התינוק בחודשים הראשונים, כדאי שתדעו כי ההמלצה היא לקנות בקבוק עם פיה שדומה למבנה השד של האם. שכן, כך יהיה לתינוק קל יותר לינוק. שימו לב כי בחירה של בקבוק חלב צריכה להיעשות תוך מתן תשומת לב גם לפרטים הבאים:

  • גודל הפיה
  • גודל החור של הפיה
  • גודל הבקבוק

בקבוק חלב

הפריט ה – 2 שחשוב לקנות לתינוק: נעליים

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שמציג את הדברים החשובים ביותר שיש לקנות לתינוק ולא לכתוב כמה מילים על הנעליים. מדובר כמובן בנעליים שמתאימות לגילאים שונים. אם יש לכם בבית ניו בורן, עליכם לבחור בנעליים קלות משקל, ללא סוליה. נעלים אלו ישמרו על כפות הרגליים של התינוק חמות בימים וערבים קרירים. אם יש לכם תינוק שמתחיל כבר להראות סימני הליכה, עליכם להצטייד בנעליים איכותיות שיקלו עליו בהליך. ההמלצה היא לרכוש נעלי צעד ראשון שנחשבות לאיכותיות (נציין בהמשך איך תוכלו לעשות זאת בקלות).

 

הפריט ה – 3 שחשוב לקנות לתינוק: כובע לקיץ\חורף (בהתאם לעונה)

חשוב מאוד להחזיק בבית כובע שמתאים לעונה הנוכחית. שכן, בימי הקיץ החמים, יש להגן על הראש של התינוק מפני השמש הקופחת. בימי החורף הקרים, יש להגן על ראשו מפני אוויר קר שעשוי להביא להתפתחות של דלקות אוזניים ומחלות אחרות.

כובע תינוק לקיץ

הנה טיפ חיוני לבחירה נכונה של פריטים אלו

בחירה של פריטים לתינוק עשויה להיות עניין מורכב עבור מי שאין לו ניסיון בתחום. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק אודות הפריט הדרוש ברחבי הרשת. ניתן למשל להיכנס לפורומים שונים שעוסקים בתינוקות ופעוטות ולשאול את הגולשים לדעתם. אם אתם מעדיפים לבדוק את העניין באופן מעמיק עוד יותר, תוכלו לערוך בירור אודות מותגים מסוימים בלשונית הביקורות של גוגל.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע החיוני אודות 3 הדברים שחשוב לקנות לתינוק. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לבחור את הפריטים הללו על הצד הטוב ביותר ולהיות בטוחים שתענו על כל הצרכים של התינוק שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו בחירה נכונה וגידול נעים!

נעלי תינוקות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
נעלי תינוקות
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה
נעליים לתינוקות
לתינוק
נעליים יפות לתינוקות – גם זה אפשרי!

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב מגיעה לכל תחום של חיינו, כולל תחום נעלי התינוקות. לאור התפתחויות האחרונות בתעשיית המוצרים לתינוקות, רואים כי נעלי התינוקות אינן מזמן רק פריטים פשוטים, אלא הן הופכות לאביזרי אופנה מרשימים ותכשיטים לקטנטנים. משם, נובעת הצורך לשילוב מוצרי נעליים הנותנים דגש גם לנוחות ובטיחות, וגם לעיצוב ולאסתטיקה המעודדים את האישיות והסגנון של התינוקות וההורים כאחד.

קרא עוד »