דברים שכל יולדת תשמח לקבל במתנה

לידה היא אירוע מורכב ועמוס רגשית ופיזית עבור היולדת וסובביה. אחת מהשאלות העיקריות הטורדות את קרובי היולדת היא – מה היא המתנה המושלמת ללידה? אם התחושה מוכרת לכם, המאמר הזה בשבילכם. במאמר נסקור מספר אפשרויות למתנות מפנקות וניתן המלצות שיעזרו לכם בבחירת המתנה המושלמת.

 

כל אחד מיוחד

הלידה היא מאורע מרגש במיוחד בשל העובדה שהגיעו חיים חדשים אל העולם. טבעי יהיה, אם כן, לחשוב תחילה על שלל מתנות ליולדת אשר בעצם מיועדות לתינוק. אך מה שבאמת ישמח את היולדת באופן מיוחד עשוי להיות מארז המשלב הן את צרכיו של התינוק, והן את צרכיה שלה.

מארז כזה יכול לכלול שלל פינוקים עבור היולדת כמו בונבוניירת שוקולד, קרמים מפנקים, מסכות, ועוד. או לחילופין, זה יכול להיות דבר שישמח את היולדת באופן אישי, כמו בגד שהיא אהבה והראתה לכם. עבור התינוק החדש המארז יכול לכלול ביגוד חדש, שמיכות, סבונים, ועוד.

 

נפש בריאה בגוף שבע

אחד הדברים המומלצים ביותר לקנייה לנשים לאחר לידה הוא אוכל. כל אדם שמח לאוכל טוב ובייחוד נשים אשר עברו תהליך גופני קשה מייגע כל כך המשתוקקות לטיפה של נחת יחד עם ארוחה טובה שלא תדרוש עמל מצדן. קניית מצרכי מזון ובפרט ארוחות מוכנות כדוגמת קייטרינג או מסעדה אהובה, יחסכו לזוג את הטרחה בביצוע קניות מזון ובבישול ויורידו דאגה אחת מראשם של ההורים הטריים.

כמו כן, אל לנו לשכוח את העובדה שהיולדת הטרייה סיימה זה עתה תשעה חודשי הריון הכוללים איסורים רבים בתחום המזון. בין האיסורים ישנם מוצרי חלב שאינם מפוסטרים, נקניקים, דגים מעושנים, דגים נאים, ועוד. מגש מפנק של סושי, לדוגמא, יהיה מתנה מופלאה עבור היולדות חובבות הז'אנר.

 

לתינוק צרכים משלו

עד כה עסקנו במתנות ליולדת, אבל בל נשכח את הדמות המרכזית בחגיגה. התינוק החדש שנולד יזדקק למוצרים רבים כמו סבונים ייעודיים, מוצצים, ועוד מגוון מוצרים. השתדלו בחיפושכם אחר מתנה לשים לב גם לצרכי התינוק ולקנות מוצרים אשר יעזרו לזוג לטפל בו.

מארז מתנה ליולדת, כזה שכל אחת תשמח לקבל, יהיה מורכב ממוצרים החיוניים לכל תינוק אשר רק נולד, וכאלה המותאמים באופן אישי לכל תינוק על פי מינו. המארזים עשויים להכיל סינרי בד מעוצבים, חומרי חיטוי למשטחים, חיתולי טטרה, שמיכות, תיקים מעוצבים, ועוד.

 

זה בסדר לא לדעת

אם לאחר שקראתם את ההמלצות הקודמות עדיין לא מצאתם מתנה או מארז שאתם מרגישים שלמים איתו, זה בסדר גמור לתת לה לבחור. כיום ניתן בקלות רבה להעביר את אפשרות הבחירה ליולדת עצמה ולהעניק לה גיפטקארד ושוברים מפנקים למגוון רחב של אפשרויות שמהן היא תבחר את המתאימה לה ביותר.

 

איך נבחר?

חיפוש קצרצר באינטרנט יוביל אותנו למגוון אפשרויות רכישה של שוברים. השוברים המומלצים ליולדת הטרייה עשויים לכלול בין היתר שובר למסעדה מפנקת, לספא זוגי, מסאז', או לרכישת מוצרי תינוקות וביגוד. כל אחת מן האפשרויות היא מתנה שכל יולדת תשמח לקבל, וכל החלטה תהיה טובה ומשמחת.

 

לסיכום

רכישת מתנה ליולדת טרייה הקרובה לליבנו עשויה להיות חוויה מורכבת ומאתגרת. בין כל השפע המוצע בפנינו כיום, נשאף ליצור את האיזון המושלם בין הוצאה כלכלית סבירה, לבין המתנה האידיאלית שתענה לצרכיי היולדת. כל שנותר לעשות הוא לאחל לכם הצלחה ולקוות שהמאמר עזר לכם לגבש דעה.

מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מתנות ראשית
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה