האם אפשר לכבס בייבי נסט במכונת הכביסה

הוראות הכביסה של התינוקות הרכים יכולה להיות לפעמים מורכבת כמעט כמו הגידול שלהם. שכן, יש כל כך הרבה בגדים קטנים, מצעים למיטה, לעגלה ועוד רשימה ארוכה של אקססוריז מבדים נושמים שדורשים כביסה אחת לזמן מה. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא כדי להבין איך מכבסים אותם והאם אפשר בכלל לכבס אותם במכונה. במדריך זה נעסוק בכיבוס של בייבי נסט, הישארו אתנו ותגלו את כל המידע.

 

הרקע לכתיבת המדריך

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי לקרוא את שאר המדריכים בסדרה, כדאי שתדעו שמדובר בסדרת מדריכים שעוסקת בכביסה נכונה של פריטים שונים עבור תינוקות. המדריכים הקודמים הסבירו את אופן הכיבוס של הדברים הבאים:

  • מצעים למיטה
  • מצעים לעגלה
  • תיק עגלה

מדריך זה יתמקד בכביסה של בייבי נסט שהפך להיות פריט חובה בכל בית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי שתדעו שאתם מכבסים את הבייבי נסט שלכם באופן הטוב ביותר ומבלי לפגוע ברכות ובאיכות שלו.

 

האם אפשר לכבס בייבי נסט במכונת כביסה?

לא נאריך במילים ונציין בפניכם מיד כי אתם יכולים לכבס בייבי נסט בכביסה. כשאתם עושים זאת, עליכם לשים לב לכמה דברים חשובים. קודם כל, אתם צריכים לבדוק שאתם מפעילים את המכונה על כביסה עדינה. כזו שמאפשרת לכם לכבס את הבייבי נסט ב – 30 מעלות ולא יותר.

 

מה עוד חשוב לדעת על אופן הכיבוס של הבייבי נסט?

כדי שתוכלו לכבס את הבייבי נסט בבטחה, אתם צריכים לשים לב שאתם מצרפים אל אותה מכונה בגדים באותו הגוון. כך שאם הבייבי נסט שלכם בגווני לבן ואפור, תקפידו לכבס אותו עם גוונים בהירים בלבד. אם יש לכם את האפשרות, ניתן גם לבצע כביסה קצרה של 40 דקות בלבד ולהניח במכונה רק את הבייבי נסט. זאת כדי להימנע מערבוב של צבעים שיכולים לעבור מבגדים אחרים.

 

אפשר גם לכבס ביד

יש אפשרות לכבס את הבייבי נסט ביד. האפשרות הזו מתאימה למי מכם שחוששים להרוס אותו בכביסה במכונה (למרות שבאמת, אין צורך לחשוש). אם אתם בוחרים לכבס את הבייבי נסט שלכם באופן זה, דעו שאתם צריכים לסחוט אותו בעדינות ולהניח אותו במאוזן על כל מתקן הכביסה. שכן, אם תתלו אותו במאונך, הוא צפוי להימתח ולאבד את צורתו.

 

צאו לדרך – יש לכם את כל ההנחיות בנושא

עכשיו יש לכם את כל ההנחיות בנושא הכיבוס של בייבי נסט, כך שאתם יכולים סוף סוף להניח אותו במכונת הכביסה ולדעת שהוא ייצא כמו חדש ועם ריח מתוק של כביסת תינוק. אתם מוזמנים להעביר את המדריך הנוכחי להורים טריים שישמחו לדעת על אופן הכיבוס ומאחלים לכם שתמיד תדעו את הוראת הכביסה שלכם ושל הקטנטנים שלכם. הוראות אלו מקנות ביטחון ושומרות על הכבסים שלכם.

תינוק אוכל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מייבש
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה