האם יש הבדל בין מגבת רגילה למגבת לתינוק

עולם המגבות הוא הרבה יותר מורכב ממה שנדמה לנו, בעוד יש כאלו שמשתמשים באותה המגבת בדיוק לכל דבר, יש כאלו שיש להם מגבת אחרת עבור כל צורך קטן. במקרה של מגבת לתינוק, צריכים להיות יותר זהירים, אי אפשר שלא לחקור קצת ולדעת אם יש חשיבות לסוג המגבת. בשביל זה, נתחיל בלהבין בכלל את בוגי המגבות הרגילות, וכך נגלה יחד אם למגבת לתינוק יש אולי דווקא פונקציות אחרות.

 

דברים שחשוב לדעת על מגבות

מגבות עשויות בדרך כלל ממאה אחוזי כותנה ובחלק מהמקרים יש שילוב של חוטים סינטטיים או תוספות בד רקומות בשביל ליצור דוגמאות. המגבות הקיימות היום בשוק מתחלקות למספר קטגוריות על פי השימוש בהן, לכן מוצאים את המגבות בגדלים ומרקמים שונים במותאמים לשימוש הייעודי של אותן המגבות.

 

איך נקבעת האיכות

האיכות נקבעת על פי כמה גורמים, סוג הכותנה, סוג העיבוד, סוג החוט, איכות הצביעה והחומר איתו צבעו את המגב והצפיפות והמשקל של המגבת על פי מטר רבוע. מגבת טובה עשויה מכותנה מצרית או הודית בדרך כלל שעברה טיפול להסרת ציפויים טבעיים והיא צפופה מספיק וגם כבדה בדיוק במידה בכדי לספוג מקסימום לחות ולשרוד לאורך זמן.

 

איך בוחרים?

בסופו של דבר מרוב מותגים ואפשרויות קל מאוד ללכת לאיבוד, אך המותגים המובילים כבר עשו את העבודה עבורכם, המותגים המובילים כמו ילדונים דואגים לעבוד עם היצרנים הטובים ביותר בתחום, לייצר ולייבא את המגבות ברמה מעולה שאי אפשר לפספס איתן.

 

סוגי מגבות על פי שימוש

בדרך כלל נראה שיש שני סוגים עיקריים שצריך לקחת בחשבון ברכישת מגבות.

  • שימוש ביתי – מגבות אלו בדרך כלל שוקלות סביב החמש מאוד חמישים גרם למטר רבוע, וצריך להקפיד איתן שהתיחום של המגבת יהיה עשוי מאותו חוט הכותנה שהמגבת עצמה עשויה ממנה. מומלץ לייבש אותה במכונת כביסה בכדי שתקבל את הרכות שלה, ייבוש על חבל עלול לגרום לה להפוך קשיחה.
  • שימוש מקצועי או מוסדי – מגבות לבתי עסק כמו מלונות וצימרים לדוגמא, הם מתמקדים לרוב במגבת בסיסית בגודל שבעים על מאה ארבעים סנטימטרים עם משקל מקסימום עד חמש מאוד גרם למטר רבוע ולרוב גם בצבע לבן. אלו מגבות שקל לכבס עם חומרי הלבנה ואינן מעמיסות על מכונת הכביסה יותר מידי.

 

מה תרצו ממגבת לתינוק

עכשיו אתם בטח תוהים איפה נכנסת מגבת לתינוק בתוך הסיפור הזה, אז האמת היא שהיא לא מצויה בקטגוריה רגילה, מכיוון שמגבות לתינוק מייצרים היום בצורה מותאמת לעורו העדין של התינוק. אם מגבות רגילות יכולות לשמש אדם מבוגר, אז עבור תינוקות הן עלולות להיות כבדות מידי ומחוספסות מידי, לכן עדיף לקנות מגבת לתינוק שהיא הותאמה עבור זה.

 

יש הבדל וחשוב לרכוש בהתאם

אז כמו שאנו מבינים, כן קיים הבדל מסוים, את המגבות הרגילות מייצרים הרבה פעמים מחומרים מעורבבים ופחות טובים לעורו של התינוק, לכן הדבר הטוב בלקנות מגבת מותאמת, זה שאתם יכולים להיות בטוחים שהיא מיוצרת בצורה המיטבית עבורו.

מגבת לתינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
מַגֶבֶת
שיתוף בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בווטסאפ
כתבות נוספות מהמגזין של קידיפדיה
נעליים לתינוקות
לתינוק
נעליים יפות לתינוקות – גם זה אפשרי!

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב מגיעה לכל תחום של חיינו, כולל תחום נעלי התינוקות. לאור התפתחויות האחרונות בתעשיית המוצרים לתינוקות, רואים כי נעלי התינוקות אינן מזמן רק פריטים פשוטים, אלא הן הופכות לאביזרי אופנה מרשימים ותכשיטים לקטנטנים. משם, נובעת הצורך לשילוב מוצרי נעליים הנותנים דגש גם לנוחות ובטיחות, וגם לעיצוב ולאסתטיקה המעודדים את האישיות והסגנון של התינוקות וההורים כאחד.

קרא עוד »